| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:50 | |
| wolf gik ind i stuen og ryddet op efter mogen maden... hvor efter han startede med at skylle talerkerne af og vaskede op...
hun var nu meget sød... mon hun ville svare på hans spørgsmål.. tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:53 | |
| Hun tog et hurtigt bad og lod sit våde hår længe, så det hurtigere ville tørre. Hun blev en anelse overrasket over at han havde ryddet op. "Tak," sagde hun og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:56 | |
| ''selv tak'' lyd det fra køkkenet.
wolf var næsten lige blevet færdig... han gik ud til hende.. og så hende i kjolen..
'' den klær dig '' sagde han og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:58 | |
| Hun kiggede ned af sig selv og havde glemt, hvad det egentlig var hun havde på.
"Øhm tak," sagde hun, smilende, og gik fraværende hen til vinduet og kiggede ud af det, mens hun nød solens stråler. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:08 | |
| wolf gik over til hende..
hmmm hun så ret sød ud.. og oven i købet køn... tænkte wolf..
han krammede hende og lagde sit hovede på hendes skuldre...
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:13 | |
| Hun smilede skævt af hans kram, men krammede også ham. "Hvad så?" Spurgte hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:24 | |
| ''jeg tænkte blot at du muligvis trængte til et kram'' grinede wolf og kiggede på hende...
''hvis det er kan jeg komme og besøge dig.. på et andet tidspunkt? '' |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:32 | |
| "Hvorfor det?" Spurgte hun og prøvede at smile.
"Øhm, ja, det kan du godt." Forsatte hun og trak sig ud af krammet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:45 | |
| ''blot en tanke... ''sagde wolf og smilede wolf og kiggede på hende..
hmmm mon jeg burde invitere hende i at prøve at bade med mig ved vandfaldet... eller en ferie.. men ville hun mon sige ja til dette... tankerne om en rejse sammen med Angel svømmede rundt i hans hovede.. wolf gav slip og kiggede på hende.. ''men jeg siger hellere ikke at jeg tag afsted lige nu'' grinede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:47 | |
| Hun smilede skævt og havde tydeligvis misforstået ham, for hun havde troet at han ville til at gå nu. Så hun blev glædeligt overrasket. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 02:59 | |
| '' men.. jeg tænkte på....'' wolf havde det lidt svært ved at sige det.. efter der gik noget tid fik han samled sig sammen.. '' kunne du ha lyst til at svømme med mig ved et vandfald.. '' wolf fik det til at lyde så dumt og svattet.. syns han selv...
du er et fjols.. tænkte wolf til sig selv.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 03:38 | |
| Hun smilede stort og nikkede ivrigt. "Det vil jeg rigtig gerne!" sagde hun.
Det var ved at være længe siden at hun sådan rigtig havde været ude, hvilket også var grunden til at hun ikke kendte byen eller områder særlig godt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 03:45 | |
| ''virkelig?!'' wolf lyd helt overasket af hendes svar..
wow.. fedt.. at bade med en engel.. det havde han ikke prøvet så mange gange før... tænkte wolf
''ehm.. noget tidspunkt du gerne vil bade?'' spurgte wolf og grinede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:15 | |
| Hun grinede og spurgte: "Hvorfor så overrasket?"
Dernæst trak hun på skuldrene og sagde: "Næh, det er vidst dig, der ved hvad der er bedst.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:25 | |
| ''ved jeg ikke... blot en fornemmelse..'' grinede wolf lidt akavet.... og kløede sig i nakken... han kiggede lidt rundt og viste ikke helt hvad han skulle sige... ''virkelig.. hvorfor dog det?'' spurgte wolf lidt undrene...
hun var ellers ret sjov... men var godt til at få ham til at blive forvirret... tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:38 | |
| "Nånå," sagde hun og grinede igen.
"Du har været der før og sådan..." sagde hun og smilede skævt. "Så ved du vel også om der skal været nogle bestemt vindforhold eller en bestemt temperatur, ikke?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:42 | |
| ''tja... det et vandfald.. og man kan bade??'' grinede wolf og kiggede på hende... efter hendes anden komentar grinede wolf mere.. ''hov hov.. jeg er ikke så klog.. '' grinede wolf og kiggede på hende..
humor måtte han give hende.. det havede hun i hvertfald tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:44 | |
| Hun grinede og sagde: "Nej, virkelig? Så det jo godt at du har mig, for jeg er virkelig god til sådan noget." Det var selvfølgelig ironisk - meget ironisk, da hun ikke vidste noget som helst om det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:48 | |
| wolf smilede ''jamen så skal jeg jo spørge dig om vejret imorgen'' sagde han ironisk han kiggede på hende og kunne næsten ikke lade vær med at grine over sine egne dårlige humor...
''men nogle tanker om hvornår vi tag afsted så?'' spurgte wolf lidt nysgerrig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 05:50 | |
| Hun grinede og sagde: "Jaja, det gør du bare."
Så rystede hun på hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 06:07 | |
| ''hmmm... hvornår har du lyst?? '' spurgte wolf lidt nysgerrig han satte sig i sofaen.. og kiggede på hende imens.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 06:37 | |
| "Når du har," sagde hun bare og satte sig ved siden af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 06:54 | |
| ''hmmm okay.. er du klar?... men jeg må advare dig.. jeg er alsor lidt af en vandhund..'' sagde wolf og smilede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 07:16 | |
| "2 sekunder," sagde hun og nikkede, mens hun pakkede en taske med badetøj og håndklæder. "Så nu er jeg," sagde hun da hun var færdig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 07:19 | |
| wolf rejste sig og pakkede sin taske hvor efter han rejste sig op.. ''er det okay for dig hvis vi overnatte udenfor?'' spurgte wolf lidt nysgerrig mens han pakkede sin taske ''eller ville du fortrække at sove i din lejlighed?'' |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|