| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 08:50 | |
| "D-det forstår jeg ikke," sagde hun og rynkede brynene. "Kan du ikke forklare det igen?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 08:59 | |
| '' det korte og det lange er at jeg arbejder for en demon.. og jeg er i jagt efter en fyr ved navn Tristan..'' sukkede wolf og kiggede på hende..
''finder jeg denne Tristan finder jeg ud af hvorfor min familie blev slagtet'' sagde wolf mens hans gråmørke øjne kiggede ind i angels... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 09:01 | |
| "Men... Hvorfor arbejder du for en mørk skabning?" Spurgte hun lettere forvirret. Det kunne han da ikke finde på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 09:12 | |
| '' for at skaffe penge..'' sagde wolf og sukkede... ''for at få fremskaffede de informationer jeg skal bruge.. pluds at jeg kun arbejder der for at få information under vejen for at kunne opsøge Tristan...'' sagde wolf og drejede blikket mod vandfaldet.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 09:15 | |
| Hun drejede ansigtet væk fra hans og stirrede ud i luften. Hun kunne ikke tro det - han arbejdede for hendes ærkefjender. De mørke væsner. Hun vidste ikke om hun var vred, ked af det eller skuffet. Eller måske bare en blanding? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 09:37 | |
| wolf tog et kort blik på hende..
'' jeg forstår at du er overasket.. eller vred på mig... og det har du grund til...'' sagde wolf og sukkede...
''men efter nytår og til januar vil jeg stoppe det.. jeg vil bringe en ende.. efter jeg har været hos min søster vil og skal jeg komme tilbage og gør alting op.. og jeg vil stoppe med at arbejde for Demitrix... '' sagde wolf og kiggede på hende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 09:51 | |
| Hun stirrede stadig stift ud i luften og reagerede ikke, selvom hun hørte det. Hun var ikke sur. Bare trist og skuffet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 10:12 | |
| wolf kiggede på hende.. '' undskyld..'' sagde wolf og reste sig hvor efter han tog sin kimono af og begynde at løbe... hvor efter sprang og i springet så man hans krop forvandlede sig.. som om at huden blev revet af hvor pælsen kom frem hvor at wolf nu landede på jorden... og han forsatte en høj fart ind i skoven.
væk... væk... væk fra det hele... væk hvor jeg ikke kan bringe sorg og smerte... tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 10:19 | |
| "NEJ VENT!" råbte hun efter ham, men det var for sent - han var allerede langt væk gættede hun på. Hvad skulle hun nu gøre? Naturen forekom hende pludselig ikke så smuk mere. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 10:29 | |
| wolf nærmede sig toppen af vandfaldet... han satte sig lydløs og blot obsaverede hvad hendes valg ville være...
hans tanker tvang ham til at vende tilbage... men han valgte blot at overvåge hvad hun ville gøre...
hvorfor skulle du fortælle hende det... hvorfor!! tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 10:34 | |
| Hun foldede sig sammen som en kugle og sad bare og kiggede i jorden, mens hun ønskede at hun ikke havde været så dømmende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 10:36 | |
| hmmm burde jeg opsøge hende... men.. ville dette være klogt... på den anden side ville hun også blive sur hvis hun fandt mig her... tankerne om hvordan wolf skulle sige undskyld svømmede i hans hovede
mens wolf tænkte lagde han sig ned så han ikke så let kunne blive set... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 10:39 | |
| Hun sukkede og gik ind i teltet, hvor hun lagde sig ned og lukkede øjnene. Måske ville noget søvn få hende til at få det bedre. Men hun kunne ikke sove |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tirs 06 Dec 2011, 19:24 | |
| hmmm hun er vist træt... hmm mon jeg burde ligge mig ved siden af teltet... og lade hende sove... hmmm en mulighed. tænkte wolf
han rejste sig op og bevægede sig nu mod teltet..
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 00:03 | |
| Hun syntes at hun hørte noget, men ignorede lyden - det var sikkert bare vinden. Men hun kunne jo ikke sove nu - det var midt på dagen. Eller hvad var klokken egentlig? Faktisk ønskede hun at han kom herind og ligge hos hende - det ville få hende til at føle sig mere tryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 00:40 | |
| man kunne høre noget som lagde sig.. hvor efter wolf lå han lagde med hovede og kiggede op..
det var på vej til at blive aften... han burde vist nok begynde at lave aftens mad.. tænkte wolf..
men han var ikke sulten... han ville blot ligge der... uden helt at ville tænke over hvorfor... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 00:59 | |
| Hun hørte tydeligt at han lagde sig og overvejede om hun skulle gå ud efter ham. I stedet sagde hun stille: "Wolf?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:01 | |
| wolf lå stille... men kunne ikke ignorere hende... han rejste sig og stak hovedet ind i teltet...
wolf's blik var nu på angel... han kiggede spørgende på hende.. og drejede hovedet lidt på skrå |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:17 | |
| Hun blev glad for at han ikke bare ignorede hende og spurgte: "Kommer du ikke herinde og lægger dig?" Hun kiggede bedede på ham og kunne ikke holde den anspændte stemning ud. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:28 | |
| wolf trippede ind og lagde sig for at kunne holde hende varm så hun ikke frøs..
hmm nu hvor jeg lå her kunne jeg lige så godt holde hende varm.. og tryg tænkte wolf
han lagde sig tæt hos hende for at kunne holde hende varm... men ikke klæppedende op af hende.. hvor efter han lagde med hovedet ned på teltets gulv.. og kiggede med sit blik på hende.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:30 | |
| Hun smilte indvendigt og trykkede sig helt op af ham, mens hun indåndede hans duft. "Tak," sagde hun stille og lukkede sine øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:35 | |
| wolf kiggede på hende og følte hendes varme.. hun var lidt koldere end ham... men dette gjorde intet.. wolf kiggede efter sit tæppe og lagde med sit hovede det over hendes krop så hun ikke frøs.. han lå og lyttede til hun faldt i søvn...
hun var sød. venlig.. og alt for god til mig... og jeg kan ikke fortsætte dette her... hvis dette forsætter... kan jeg ha hende som min svaghed mod mai.... men på den anden side har jeg en jeg kan binde mig op af.. men det må og skal blive som en ven... hvis det blev mere.. ville jeg ikke kunne.. jeg ville nok bare havede sårede hende dybere så...
tankerne om Angel svømmede rundt i wolfs hovede mens han holdte øje med hende... og lyttede efter om nogle skulle komme... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:37 | |
| Hun kunne ikke sove, ligemeget hvor meget hun prøvede. Men hun lukkede alligevel øjnene og trak vejret dybere, fordi hun gerne ville have ham til at tro at hunn ikke sov. Hvorfor vidste hun egentlig ikke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:42 | |
| wolf kiggde..
hmm ja.. hun sover vist...
han rejste sig lidt op... men nok til at ikke kunne vække hende... hvor efter han med snuden puffede tæppet over hende.. og gik over i sin taske og rodede efter noget tøj.. han gik der efter udenfor.. og man hørt et lille mumlen... hvor efter wolf tog sin kimono på... han havede ændret form mens han bed sig i tungen for ikke at skrige... og mumlede lidt over at han havede bidt sig lidt i tungen for ikke at skrige af smerten.... han gik der efter ud og lavede mad mens det nu var aften...
gryden var nu sat i kog.. og man kunne lugte en duft af kød.. han havede lavet milion bøf... i en grydret...
hmm lad os da håbe hun vågner at en god potion mad... men var hun nu sulten... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:44 | |
| Hun sukkede lydløst da han gik og prøvede rigtigt at sove. Og til sidst lykkedes det hende faktisk at falde i søvn. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|