| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:46 | |
| wolf begyndte at servere bord efter at havede ryddet op efter deres frokkerst...
han kiggede ind til hende..
aah.. hun sover vist stadig...
han gik der efter over og gjorde sig lidt bedre istand hvor han tog sit tøj af og var nu under vandfaldet for at kunne få vasket sig ordenligt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:49 | |
| Hun vidste ikke hvor lang tid der var gået da hun igen vågnede. Men kiggede sig forvirret omkring og gik ud af teltet, hvor hun så at han havde lavet mad. Hun smilede en smule og undrede sig over hvor han var. Hun skimtede området men syntes ikke rigtig hun kunne se ham. Så derfor gik hun ved til bredden og kastede vand i ansigtet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:51 | |
| wolf var endelige blevet færdig og svømmede nu mod teltet fra hvor han stod ved vandfaldet... uden helt at få øje på Angel...
hmmm mon hun kan li milion bøf... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:52 | |
| Hun kiggede op og fik øje på ham, hvorefter hun smilede og vinkede til ham. Uden at vide om han så hende eller ej. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 02:59 | |
| wolf så det ikke.. men fortsatte mod teltet... han gik over for at tag sit håndklæde han havede lagt.. hvor efter han lagde det rundt om sig...
på hans højre,side ribben og venstre skuldre var der blevet syet... som om nogle eller noget havede lavet et hul... eller operearede... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 03:02 | |
| Da han ikke så det, rejste hun sig og gik også tilbage til teltet, hvor hun så at hann sad. "Hvad er der sket?!" Spurgte hun panisk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 03:07 | |
| efter wolf havede lige havede taget et håndklæd på kiggede han over på hende...
''det skete for langt tid siden...'' sagde wolf uden helt at tænke over det...
havede hun aldrig set et sår før... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 03:09 | |
| "Jamen hvordan?!" Spurgte hun. Selvfølgelig havde hun set et sår/ar før, men efter alle de ting hun havde hørt om ham var hun vel nok bare... tja, en smule overbeskyttende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 03:12 | |
| '' en jagere...'' sukkede wolf og der efter tog undertøj på... hvor efter han tog sin kimono på
''hun skød mig mens jeg gik en tur i parken.. hvor efter min mester kom og reder mit liv.'' sagde wolf og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 03:49 | |
| Hun rystede kort på hovedet og lod ikke til at kunne rumme mere vold og ødelæggelse. "Hvornår skete det?" Spurgte hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:00 | |
| ''for 3 måneder siden'' sagde wolf og kiggede på hende...
og billederne om dette svømmede over ham.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:03 | |
| "Det... Er jeg ked af at høre," sagde hun oprigtigt og gav ham et knus. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:15 | |
| wolf holdte om hende
hendes hår mindede ham om hans skytsengel... han følte sig mere afslappet... og tygh og holdte om hende..
hun er sød.. men... det ville jo ikke gå... ville det?? tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:19 | |
| Hun aede ham stille på ryggen og vuggede ham frem og tilbage. Det skulle nok gå.. Han skulle nok klare sig.. Det prøvede hun i hvert fald at overbevise sig selv om. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:29 | |
| ''det skal nok gå'' sagde wolf og smilede da hun våggede ham... kan kiggede på hende.. ''skal vi spise?'' spurgte wolf og smilede hun var venlig.. sød.. og nuttet.. og mon hun kunne blive hos ham... men selv om denne sistuation han nu stod i ville det ikke ændre hans følser for hende... tænkte wolf.... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:35 | |
| Hun nikkede, selvom hun ikke rigtig var sulten. Men hun skulle nok få klemt noget mad ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:43 | |
| wolf satte sig og ventede på hende... '' jeg viste ikke om du kan li milionbøf... '' spurgte wolf lidt nysgerrig...
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 04:49 | |
| Hun smilede skævt og sagde: "Hvem kan ikke det?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 05:02 | |
| ''hahaha... det sandt'' grinede wolf og begyndte at spise..
hmmm ikke dårligt... men der mangler lidt krøderi tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 05:08 | |
| Hun begyndte også at spise og det smagte, selvfølgelig, vidunderligt. "Det smager virkelig lækkert," sagde hun og smilede stort. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 05:42 | |
| '' tak '' smilede wolf '' i det mindste kan jeg da lave mad'' grinede wolf lidt.. han kiggede på hende...
han spiste den sidste potion.. og tog sig til at kåge noget vand... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 05:48 | |
| Hun grinede og sagde: "Jeg er sikker på at du kan meget mere end at lave mad." Hun rynkede panden og sagde: "ikke fordi det er nemt at lave mad..." Faktisk var hun ret dårlig til det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 05:53 | |
| '' heh det sandt... men jeg har vell.. vænnet mig til det nu hvor jeg plejer at leve ude i det vilde'' grinede wolf lidt over tanken.. ''men man lære vel af sine erferinger'' sagde wolf og drejede sit blik over til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 05:55 | |
| Hun smålo også og sagde: "Ja, det gør man vel. Forhåbenlig..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 06:12 | |
| '' ja.. ellers går det nok ikke'' smilede wolf og gabte lidt...
efter at spise et måltid gjorde ham af en eller anden grund altid lidt træt... men det må vel være mørket...
wolf reste sig efter at havede kogt vandet og vaskede samtlige bestik og talerkener de havede brugt... hvor efter han kiggede på hende...
|
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|