| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 08:49 | |
| Hun kiggede bekymret på ham, da han gabte og sagde: "Måske skulle du gå ind at lægge dig..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:05 | |
| ''tja.. jeg kunnne jo godt.. '' sagde wolf og kiggede bekymret på hende... '' men hvad så vist eventuelle fare opstår?'' sukkede han...
jeg kan ikke lade mig miste en jeg holder af.... hun er en af de menneske jeg ikke ønsker at miste tænnkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:10 | |
| "Så skal jeg nok klare mig," sagde hun bestemt og bekræftede det med et lille nik. Hun var jo trods alt en engel. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:26 | |
| wolf sukkede og lagde sig der ind.. han slappede af men søvn fik han intet af...
hvordan kan jeg ligge og sove når hun er der ude... hun er en af dem jeg holder af... jeg kan ikke lade mig selv dovne mens hun er der ude... tænkte wolf..
wolf vendte sig.. og vrid sig.. men kunne ikke sove.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:30 | |
| Hun sad lidt og nød aftenvinden. På et tidspunkt stak hun hovedet ind i teltet for at se om han sov. "Sover du?" Hviskede hun, meget, meget stille for ikke at vække ham, hvis han nu rent faktisk sov. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:41 | |
| wolf drejede hovedet... ''jeg gjorde.. men det okay.. '' sagde wolf for at drille hende lidt pga hans hørelse....
'' men lidt selskab ville ikke gøre noget '' smilede wolf venligt til hende.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:43 | |
| Hun bed sig i læben og sagde: "Undskyld, undskyld, undskyld... Det var virkelig ikke min mening at vække dig.." Især fordi hun vidste at han havde brug for søvn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Ons 07 Dec 2011, 09:53 | |
| '' det er okay.. i det mindste har jeg da fået godt selskab'' smilede wolf til hende
hmmm måske var det en dårlig ide at holde mig vågen i så langt tid... tænkte wolf
han kunne mærke søvnen infalde sig i hans krop... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 08 Dec 2011, 01:43 | |
| Hun smilede lidt, da han døsede hen igen og satte sig igen udenfor teltet, mens hun så solens sidste stråler. Det var en smuk solnedgang - helt rød og skinnende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Tors 08 Dec 2011, 03:30 | |
| wolf faldt i søvn... hans øjne kunne ikke holde sig oppe længere...
han lå og puttede sig ind under tæppet... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 01:20 | |
| Hun vidste ikke hvor lang tid hun sad derude og stirrede. Nogle minutter? Timer? Det havde i hvert fald været mørkt længe, før hun lagde sig ind i teltet for at sove. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 04:48 | |
| wolf vågnede og tog sig i at sove..
WOLF du sover!! tænkte han til sig selv da han vågnede...
han kiggede sig rundt... uden at rejse sig.. hvor han kunne se Angel på vej ind mod teltet..
hvor længe har hun mon været vågen... tænkte wolf
han rejste sin overkrop så han sad op og kigede på hende...
'' er du ikke træt? '' spurgte wolf til hende overasket over at hun stadig var vågen... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 05:15 | |
| Hun kiggede en anelse forskrækket på ham, efter hun havde hørt hans stemme i mørket. Eller det vil sige at hun kiggede herhen, hvor mente han var, fordi hun ikke kunne se særlig meget i belysning. "Ikke rigtigt.." svarede hun ærligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 05:32 | |
| '' hvor langt tid har du været vågen? '' spurgte wolf overaskende..
han rejste sig over og holdte om hende.. hun var lidt kold...
'' fryser du? '' spurgte wolf... da han kunne mærke hende en smugle kold.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 05:37 | |
| Hun kiggede tankefuldt på mørket og svarede: "Det ved jeg ikke helt... Måske et par timer..."
Hun smilede svagt, da han holdt om hende og svarede så: "En smule.." Men det var ikke så slemt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 06:21 | |
| wolf holdte om hende et stykke tid til hun havede fået varmen..
'' hvorfor holder du dig selv vågen?'' spurgte wolf mens han kiggede på hende..
gjorde hun det for mig... men.. hvorfor skulle hun.. tænkte wolf.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 07:56 | |
| Hun smilede og slappede af, mens hun fik varmen.
Så trak hun på skuldrene og sagde: "Jeg lod mærke til at du ikke kunne lide at gå ubeskyttet i seng, så..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:12 | |
| '' tja.. jeg er bare ikke vant til at sove.. '' sagde wolf og kiggede over mod teltet
''jeg er altid lidt for varsomt når jeg ved at mai har opsøgt mig...'' sukkede wolf... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:25 | |
| Hun rørte uroligt op sig og spurgte: "Hvad mener du....?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:29 | |
| '' som jeg sagde tidliger... mai opsøger mig i mine drømme... men.. denne nat.. har jeg sovet som om at hun ikke opsøger mig.. som om jeg har drømt godt..'' sagde wolf og kiggede undrene på hende..
'' men mai venter mig i Japan.. hun ved at jeg vil komme.. så der er vel ingen grund til bekymring'' smilede wolf til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:30 | |
| Hun forstod ikke helt hvad han mente. "Jamen hvis du kommer, er der jo grund til bekymring."
Hun sank en klump. For hun ville bekymre sig. Meget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:40 | |
| wolf smilede til hende ''når jeg kommer tilbage, vil jeg høre om du kunne havde løst til at være sammen lidt.. drik en kop te og se en film sammen, hvad siger du til det?'' sagde wolf og kiggede på hende..
hmmm hvis jeg kommer tilbage... tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:47 | |
| "Jamen, hvornår tager du afsted?" Spurgte hun forbavset. Han fik det til at lyde som noget i den tidligste fremtid, hvilket hun ikke ville tillade. Om hun så skulle binde ham fast til sit håndled. Tanken fik hende til at smile. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:55 | |
| ''den første januar 2012'' sagde wolf og sukkede
''men der er jo langt tid til smilede han'' |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Fre 09 Dec 2011, 08:57 | |
| Hun bed sig i læben. Lang tid var ikke lige de ord, som hun ville have brugt. Hun trak sig ud af omfavnelsen og lagde sig ned i teltet, mens hun stirrede på.. mørket? Det var i hvert fald alt hun kunne se. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|