| Cafê - Angel | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 12:08 | |
| Hun kiggede til siden og prøvede at tænke på noget andet end den pinlige situation. Han syntes garanteret at det var sjovt, at hun reagerede sådan, men hun syntes det var irriterende og pinligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 12:13 | |
| ''du behøver ikke at føle dig pinlig berørt'' sagde wolf.. da han så hendes reaktion... og fokuserede på det han lavede of fortsatte... '' normalt ville de fleste kvinder sig stop.. bare da jeg nåede til hofterne.. og undskyld at jeg siger dette men at ha en smuk krop er ikke noget at være pinlig berørt over '' sagde wolf i håb om at det skulle hjælpe hende lidt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 12:15 | |
| Hans ord hjalp ikke ligefrem. Det fik hende bare til at føle sig endu mere ubekvem. Men hun fik da tvunget et smil frem på sine læber.
//Smutter nu. Godnat. ^^// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 12:22 | |
| //sov godt ^^ // wolf fortsatte... og kom op til skuldrene hvor nogle af de fleste nave punkter sad...
hmmm måske kunne jeg drille hende.. men nej.. det går ikke..
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 22:51 | |
| //Tak. xD//
Hun begyndte igen at slappe af, at han masserede hende omkring skuldrene. Et lille smil kom frem på hendes læber, mens hun forsat lukkede øjnene, som om hun sov. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 22:57 | |
| wolf morede sig lidt over hendes forskellige ansigts udtryk som hun lavede... han kunne næsten ikke lade vær med at grine... men fortsatte at holde sit grin tilbage....
hun var ellers meget kær... sød,sjov og pæn krop... også gør hun en trygh... tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 23:34 | |
| Hun åbnede øjnene og kunne godt se at han var lige ved at grine. "Morer du dig?" Spurgte hun og spillede for sjovt sur. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 23:38 | |
| ''ehm.. tja.. lidt'' han viste ikke at hun kiggede på ham.. så han blev lidt forvirrede.. og overasket..
''gør du??'' spurgte han for at skifte emne...
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 23:46 | |
| Hun trak lidt på skuldrene.
"Jeg er ikke ligefrem ved at dø af latter, som dig," sagde hun og grinede lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 23:52 | |
| ''heh det sandt.. '' smilede wolf og kiggede på hende mens han var ved at færdigøre skuldrene... ''hvis du er en engel... hvad laver du så her nede??'' spurgte wolf lidt nysgerrig uden helt at tænke over det.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Lør 03 Dec 2011, 23:56 | |
| "Det ved jeg faktisk ikke," sagde hun og mærkede frustrationen træde til. Men hun rystede på hovedet for at komme af med den. Hun havde accepteret at det var sådan det var. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 00:06 | |
| ''hmm okay.. '' wolf kiggede på hende og forstod hendes forvirring...
'' så.. hvorfor leve under alle disse dyder?'' spurgte wolf undrene...
han havde tænkt over hvorfor hun skulle leve på ''dydens smalle sti'' |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 00:13 | |
| Hun trak på skuldrene og sagde: "Jeg er en engel... Sådan er jeg vel bare opdraget." Alle disse ting, som han fandt mærkelige, var jo helt naturligt for hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 00:16 | |
| ''så.. hvis et menneske gik over og kyssede dig i sin fuldhed hvad ville din reaktion så være?'' spurgte wolf undrene... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 00:23 | |
| "Øøøh..." sagde hun og tænkte sig godt om.
"Jeg ville nok skubbe ham væk..." sagde hun tankefuldt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 00:41 | |
| '' okay undskyld jeg spurgte'' sagde wolf
hun var vist den ''klassiske'' engel.. som er alt for godtroende... tænkte wolf..
''hvad sker der hvis du brød nogle af disse... ting du lærte.'' spurgte wolf igen nysgerrigt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 00:45 | |
| Hun grinede lidt og spurgte: "Hvorfor undskylder du?"
"Det ved jeg faktisk ikke," sagde hun tankefuldt. "Jeg skuffer vidst min Gud." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:07 | |
| ''jeg undskylder fordi at jeg spørg så meget '' smilede wolf han kiggede hende i øjene hvor han lige blev færdig og hørte hendes svar..
''aah.. jeg forstår.. '' sagde wolf og var på vej til at prøve at sige en ting mere.. men kunne ikke helt få det sagt...
hvorfor er det så svært... tænkte wolf |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:10 | |
| Hun smilede skævt. "Det er helt okay," sagde hun. Hun havde jo også spurgt ham om nogle ting.
Hun blev lettet over at han forstod det, og ikke troede at hun var en eller anden mærkelig freak. Det var beroligende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:19 | |
| wolf kiggede hende i øjnene... ''hvis jeg nu fortalte at jeg... kan li dig.. blot mere end en ven.. hvad ville dit svar være?'' spurgte wolf og begyndte at rødme lidt...
var det klogt... eller ville det være dumt.... tankerne flyd rundt i wolf hovede i de få sekunder efter hans stillede spørgsmålet... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:25 | |
| "Øh..." sagde hun og blev helt paf over hans ord. "D-det ved jeg ikke." Hun havde slet ikke set det komme og havde heller ikke skulle tænke over sådan noget før. Han var rigtig sød, især når han rødmede, men hun anede slet ikke hvad hun skulle sige. Og det ville jo også være ondt, slet ikke at sige noget, bare fordi hun ikke vidste hvad hun følte for ham. Og fordi hun ikke havde noget at tilbyde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:34 | |
| wolf smilede ''undskyld.. det var ikke min mening at gøre dig forvirret... det er en stor mundfuld... og jeg forstår hvis du ikke helt har kunne taget stilling.. det kan jeg høre på din stemme'' smilede wolf og kiggede på hende.. men stadig rødmede mere og mere... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:38 | |
| "Nej, nej, det er fint," sagde hun og smilede. Hun vidste bare ikke om det var tilladt. Det var det sikkert ikke. Hun sukkede. Og så ville han nok heller ikke blive særlig længe, når han fandt ud af at hun ikke var i stand til at have et fysisk forhold med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:41 | |
| wolf smilede lidt over hendes nervøsitet...
'' skal jeg ryde op efter vores morgen mad?'' spurgte wolf høflig.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Cafê - Angel Søn 04 Dec 2011, 01:43 | |
| "Nej, det behøver du ikke... Det skal jeg nok gøre," sagde hun og gik ud på badeværelset for at tage et bad først. "Jeg skal bare lige først i bad," sagde hun over skulderen og tog en tilfældig kjole med derud. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Cafê - Angel | |
| |
|
| |
| Cafê - Angel | |
|