Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dark River - Tessa

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:09

Tessa gik lige så stille efter ham da han vendte sig mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:15

wolf svømmede da hun var ved siden af ham hvor efter han svømmede roligt.. og mærkede bølgernes bevægelse... som om at han nød dette øjeblik...
hans pæls blev mere og mere et med bølgens bevægelser og hans krop slappede af... men samtidig svømmede for at holde ham oppe...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:17

Tessa gik ud i vandet, til det nåede hende til brystkassen. Hun mærkede bølgerne mod sig, og stod så stille hun kunne mens hun slappede af. Hun så efter Wolf der svømmede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:23

wolf svømmed over til hende..
og kiggede hende i øjnene...

hun var ellers meget sød men.. for ung.. og dog.. men ville hun mon aceptere mig.. tænkte wolf mens han kiggede på ende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:25

Tessa så ind i hans øjne da han så ind i hende. Hun lagde hovedet lettere på skrå, da hun ventede på at skulle gøre noget. Hun overvejede at forvandle sig tilbage til menneske, hun var jo ikke genert men han ville nok ikke bryde sig om det...selvom han jo var en mand. Hun gik lidt frem, så der næsten ingen mellemrum var mellem dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:43

wolf stoppede op og kiggede hende i øjnene....
mon hun...

tankerne fik wolf til at kigge hende i øjnene og nærme sig lagtsomt tættere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:47

Tessa stod stille mens han nærmede sig, hun vidste ikke helt hvad der forgik og instinktiv drejede hun rundt og halv løb op til bredden. Hun lod hun ikke andre komme tæt på, og hun var en smule forvirret da hun ikke helt kunne finde ud af om hun gerne ville lade ham eller ej. Hun krummede sammen med et hyl og kort efter stod hun som menneske med ryggen til ham henne hvor hun havde lagt hendes tøj. Hun samlede det op og tog det på selvom vandet stadig dryppede fra hende. Hun var ligeglad med at han så hende nøgen bagfra, der var jo ikke så meget at se.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 04:54

wolf kiggede forvirret og der efter gik op af vandet og prøvede at lade som ingen ting... mens han rystede vandet af sig... hvor efter han gik over til træet og ændrede sig fra ulv til menneske og tog sit tøj på...

hvor efter han gik over mod sit telt... uden helt at sige en lyd...

havde jeg gjort noget forkert... var det mig... eller.. tankerne svømmede rundt i hans hovede som om hans tanker nu svømmede istedet for ham selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 05:03

Tessa så mod ham da ham kom frem. Hun var i gang med at vride så meget vand ud af det lange hår som var muligt og lod det til sidst hænge vådt ned af hendes ryg, mens hun mærkede fugten der langsomt trængte gennem hendes sorte sommerjakke.
"Jeg må hellere se at komme hjem, det er ved at være sent.."sagde hun venligt med blikket rettet mod hans næse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 05:20

''ok.. vent.. kort...'' sagde wolf og løb ind i sit telt og hentede et eller andet... og løb over til hende..
''tag dette med... som et minde...'' sagde wolf og smilede
Dark River - Tessa - Page 4 Red_talisman_by_DarkMask

''så du altid ved at du ikke er alene i verden..'' sagde wolf og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:21

Tessa blev tøvende stående da han løb ind i teltet. Hun trak vejret så roligt hun kunne, hun var ikke van til at være tæt på folk efter tragedien med hendes familie. Så hun overvejede at gå før han kom ud igen. Men før hun nåede at overvejede det mere kom han tilbage. Tessa så på halskæden og lade hovedet lettere på skrå. Hun tog det og vejede det i hånden. Hun bed sig kort i læben og skiftede vægten på stillet støvlerne. "Tak.."sagde hun så før hun så på ham igen. Hun strejfede hurtigt hans kind med læberne i et let sommerfugle kys, drejede rundt og gik hurtigt af sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:36

''til vi ses igen... før eller efter...'' sukkede wolf da hun ikke kunne ses...
og vente sig om mod sit telt...

hun var venlig,rar og sød.. mon hun var... nej... tænkte wolf

hans tanker fyldte hans hovede... mindre end 1 månede til.. så kommer hun.. også vil mit liv enten fortsætte eller slutte... og om dette vil ske hvor dem jeg kender står ved min side.. tja.. det må tiden vel vise.... tænkte wolf for sig selv og begynde langtsomt at pakke sit telt..

//the end//

(or continue??)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:41

//Vi kan starte et nyt emne, hvor der er gået noget tid??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:44

// ehm... det er fordi jeg overvejer nemlig at starte en ny karakter(hans søster) som kommer på banen men det er først her til januar//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:47

//Øøøh? Så du har to eller kun "spiller" med søsteren? Forstår ikke hvad du mener??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:57

// at jeg kommer i karakter som Mai wolfs afdøde søster... som uheldigvis endte sine dage som demon.. så lige nu er hun et eller andet sted i verden og jager ham
hvor jeg har som plan at slutte wolf's liv på en eller anden måde med at fx. opsøge Tristan og anklage ham for at havde slået hans familie ihjel... hvor efter sikkert at blive slagtet...
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 08:58

//Nååårh så du har tænkt dig at dø og så spille på en anden bagefter??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:10

// hmm ja... jeg overvejer.. men er ikke sikker... også fordi at jeg har en skyts engel som gerne vil være mig som herre plus andre former for plot og tvistet genre min karakter er rodet ind i så tænker på at fortsætte med ham her til sommer istedet// xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:11

//Okay, men uanset hvad vil jeg gerne skrive med dig til du evt. dør ;)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:15

//lyder meget godt.. tag vi det over PM? //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:16

//Det kan vi da godt, hvorfor der??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:17

// istedet for at vi skriver her inde hvor at folk tror vi RPG //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitimeOns 30 Nov 2011, 09:21

//Go ide ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dark River - Tessa - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Dark River - Tessa   Dark River - Tessa - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dark River - Tessa
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Dark River 2 - Tessa
» The Dark River - Praisly
» The Dark River - kaikontari
» The Dark River - Queenie
» What the hell am i doing here?- Tessa

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: