Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 andet møde //Abaddon

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




andet møde //Abaddon Empty
IndlægEmne: andet møde //Abaddon   andet møde //Abaddon Icon_minitimeSøn 11 Dec 2011, 12:07

Sted: Werclare byen
Tid: 19:30
Vejr: sne vejr, hunde koldt og overskyet
Omgivelser: mennesker der har travlt med jule køb.
Påklædning: sorte jeans, sort t-shirt med et rødt mønster på, en læder jakke og nogle gamle godt brugte all stars sko


Viel kom gående ned af gaderne og drømte sig lidt tilbage til den gang ved kirken. Han fik mure kryb ved tanken om Rafaels sande skikkelse* en stærk dæmon leder og hans utrolig stærke håndlagere* han rystede på hovedet og smilte* jeg skal have noget af det skide blod næste gang jeg ser ham lige meget hvad der sker* han grinte lidt for sig selv. Han gik lidt videre og lod sig ikke bemærke af de mange øjne som faldt på ham. Han havde altid været stolt af sig selv og ingen andre kunne tage den stolthed fra ham. Han kiggede lidt på sine omgivelser og fandt ud af han var i Werclare byen og grinte lidt* det er lang tid siden jeg bare er gået rundt her uden noget for øjne rigtig* han smilte og lod sine hænder fange nogle sneen der faldt ned fra himlen…

//undskyld mangler krea//
Tilbage til toppen Go down
 
andet møde //Abaddon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Et møde med et andet jeg - Kimberley
» andet møde på samme sted//Larentia//
» smykker og andet
» Et helt andet liv (Dawn)
» Ikke andet end det.. ¤Caden¤

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: