Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Empty
IndlægEmne: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 08:43

Dag:irl
Dato:irl
Omgivelser: Sjuzz er alene foran kirken.
Vejr: det regner.
Tid:10:000
Årstid:vinter.
sted: dom kirken

Sjuzz står foran kirkens store hoveddør skide fuld med sin halv tomme whisky flaske i venstre hånd, Han læner sig op ad døren og med alt sin kræfter skubber han til den og intet sker.
han bleslutter sig at tage et til løb og barger ind i døren der springer op, Sjuzz tumbler ind i kirken han løfter sit hoved og han smager sit eget blod fra sin næse som nu desvære er brækket.
Han samler kræfter og rejser sig op og kigger sig rundt i den store kirke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 08:51

//Husk 3. person ;) Sjuzz stod foran.. :D//

Evie kom lige så stille gående på fortorvet foran domkriken, hun havde ingen planer om at besøge kirken, hun var faktisk på vej hjem.
Hendes halv korte sorte pjuskede hår var sat op i to rottehaler og et pandebånd der ikke holde håret, men bare var der til pynt.
Da braget fra en dør lød, fór hun sammen og så op mod domkirken, og holde vejret som hun altid gjorde når hun blev forskræmmet. Hun var ikke sikker på at det var klogt at gå der op, det var jo Werclare hvor vampyr og dæmoner holde til, men hun blev nysgerrig og begav sig langsomt af sted for at se hvad det var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:11

Azriels små skridt lød i korridorene af kirken. Hun havde haft gemt sig i kirkens mørke skygger, da solens stråler pludselig var brudt frem gennem de mørke skyer. Hun ville ikke risikere noget, og havde fundet ly i kirken, selvom at hun ikke brød sig synderligt meget om den store bygning. Azriel var kommet frem, da hun havde hørt et stort brag fra den store dør, og var skyndet sig ud for at se hvem der dog kunne finde på at lave sådan en larm.
Så kom stemmen. En mand? Azriel kom hurtigt tættere, og hun kunne hurtigt lugte alkoholen i luften. Hun rynkede på næsen af den ækle lugt, og fandt sig hurtigt ude hvor en mand stod. Hun havde set ham før, men kunne ikke rigtig sætte fingeren på hvor, og ville egentlig heller ikke og foretrak ham ude af kirken lige foreløbigt. Hun forholdt sig dog rolig, og stille, da hun lige ville se om manden ville gå af sig selv, eller om hun var nødt til at sige noget til ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:15

Da Sjuzz havet set sig om og havet gjort sig sikker på at der ikke var nogle i nær heden ud brølet han : Hvor F..... er min hat. han gik rundt i en rus af raseri vrede og med en høj promille og snuler så over sine ben og lander med hoved i gulvet igen og skriger i store smerter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:18

Evie listede stille hen til indgangen til kirken, hun holde vejret igen da en beruset mande stemme skrig inde fra kirken. Langsomt nærmede hun sig indgangen hvor hun lod hendes chokoladebrune øjne glide hen over det der inde. Hun lagde kun mærke til manden på gulvet, hun lagde hovedet let på skrå da hun nærmede sig ham.
"Undskyld....Er du okay?"spurgte hun venligt mens hun gik hen mod ham og stoppede en meter fra ham og satte sig på hug, med hovedet på skrå. Hun rynkede næsen da hun tydeligt kunne lugte alkoholden. Hun var ikke selv glad for den slags, da hun ikke kunne tåle det, hun blev fuld af ingenting.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:29

Azriel gik langsomt frem, men stoppede så hurtigt da endnu et menneske kom ind i kirken. Azriel kunne ikke lade vær med at rynke panden ved synet af kvinden, der prøvede at hjælpe den fordrukne mand, og ville selv ikke have hjulpet ham, men så igen... Azriel hjalp ikke særlig mange mennesker. Og slet ikke mennesker, som selv spurgte efter problemer.
Hun betragtede de to mennesker lidt, og forblev henne i skyggerne, da hun egentlig ikke brød sig om at nærme sig dem, da hun havde en dårlig fornemmelse i maven..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:38

Sjuzz så op på Evie han rejste sig op og så hen mod altret og går hen mod det, han så op på den korsfæstet jesus figur og sag : Døde for vores sønder HA hvad har han gjort for menneskerne gik på vandet, lavet vandt til vin sten til brød HA hvad forskelle gjorde der ingenting lige som alt andet du gjorde ingenting.
Jeg har nedlagt flere monster, demoner og uhyrer og du døde for ingenting.... ingenting.... FOR F..... INGENTING.
Sjuzz tyret sin flaske mod figuren så den smadret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:40

Evie rejste sig op igen og så efter ham, han opførte sig tåbeligt efter hendes mening, der var ingen grund til hans opførelse.
"Hey!"sagde hun da han kastede flasken og gik hen til ham. Hun var 165 centimeter høj og slank, så hun udgjorde ingen trussel i størrelse og styrke. "Sådan opfører man sig ikke i en kirke, uanset hvilke bagtanker man har"skældte hun ud og gik ind foran ham. Hun så op på ham med vrede chokolade brune øjne, som ikk helt kunne tages seriøst.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 09:45

Azriel så på manden, og kunne se på ham hvor gal han var. Manden kastede flasken og råbte op om væsner, hvilket fik Azriel til at reagere. Hun løb hurtigt over i umenneskelig fart og stoppede op bag manden "Jeg tror du skal tie stille og smutte hr." sagde hun i en nogelunde høflig tone, selvom at man sagtens kunne høre på hende, at hun var sur. Han skulle ikke råbe op om væsner, selvom at normale mennesker bare ville se ham som en fuld tosse, så var det alligevel ikke nogen god idé at råbe op om sådan nogle ting, og selvom at Azriel ikke brød sig om kirker, var det ingen måde at opfører sig inde i guds hus. Det var ikke en måde at opføre sig nogen steder. Azriel var egentlig ikke bange, selvom at hun nu vidste at han var dusørjæger. Han var fuld, og kunne sikkert ikke ramme hende med noget som helst, og hun var sikkert oss meget stærkere end ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 10:01

Sjuzz tog nogle skridt til sider og så ned på de 2 meget små (han er 2m 10cm) og meget sure piger men kunne ikke lade vær med at smile, han smil blive stører og stører og til sidst brød han ud i stor latter nærmest manisk: MHAHAHAHA Nu har jeg sgu... hik øh.. hik.
han tager sig til hovedet: Har.. i set min hat.. Avvv min næse Av mit hoved. Han tager hånden ned i sin store lomme og fisker en hel ny flaske frem og skal til at tage en slurk men stopper og kigger hen med døren :ÅÅHH der er du. han stiller flasken fra sig og vakler men mod der hvor han faldt.
han buket sig ned og samler sin hat op men får over balance og falder om igen, han træker sig nu lange gulvet hen med sin flaske mens han mumler : du er den sidste den aller aller sidste
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 10:08

Evie så overrasket på pigen hun slet ikke havde lagt mærke til, hun kneb hendes øjne sammen da hun betragtede hende og vende så opmærksomheden mod Sjuzz.
Hun rystede på hovedet af hans opførelse, der efter hendes mening var til grin. Hun var også ligeglad da han grinte af hende og den anden pige, han kunne selv være om det. Hun fulgte ham med øjnene da han gik efter hans hat og sukkede af ham. "En voksen mand burde ikke opfører sig sådan"sagde hun og så over på den anden pige og smilede venligt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 10:16

Azriel blev stående hvor hun var da manden gik over for at hente sin hat, og rystede på hovedet. "Jeg hader mennesker.." mumlede hun for sig selv, og så langsomt op på pigen som også var der. Azriel så hendes venlige smil, og hun prøvede at gengælde det, men det blev kun til et svagt og mindre køligt smil, da Azriel sjældent smilte venligt til folk.
Hun så hurtigt over på manden igen, og så hvordan han kravlede hen ad gulvet med flasken i hånden. Azriel gik langsomt over til ham, og snuppede hurtigt flasken fra ham "Du har fået nok" sagde hun køligt og så ned på ham med et advarende blik. Hun ville ikke have nogle problemer fra ham, og man kunne tydeligt regne ud at det ville ende galt hvis han fik mere at drikke..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 10:26

Sjuzz rejste sig med meget besvær og hans hat faldt af og landet på gulvet han bukket sig ned og samlet den op og lage ikke mærke til et billede i sort/hvid af en ung smug pige fløg ud af hatten som så ladet ved foden af Evie.
Sjuzz så på Azriel og med gråd i stemmen dog inden tårer kom frem "D..det er den sidst jeg lover det den sidst" han stopper bræt op og tager sig til sin næse " ARGH!!! for pokker da også"
han så på flasken og hiv efter hævret. Han rakte ud efter flasker men stopper op igen stiret bare på den gylden Whisky der skulper rundt i flasken han vær trækning bliv tunger og tunger.
Han gik helt hen til Azriel til har stod ca 7cm fra hende og stiret hinde dybt i øjnene og rakte ude og tog fat i flasken mens Azriel stadig holder et fast greb i den.
" kender jeg ikke dig" han prøver af al sin magt at løs rive flaske fra hende men al det alkohol i han krop var han så stærk som en 12 årige, han brækket næse drypper friskt blod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeMan 12 Dec 2011, 21:24

Evie så ned på billedet der var faldet ud af mandens hat. Hun samlede det op og studerede det længe. Hun elskede at fotografere og elskede derfor også billeder, hun så på den unge pige på billedet der forekom hende meget smuk.
"Hvem er dette?"spurgte Evie med en venlig stemme og rakte billede frem mod Sjuzz med et venligt smil, da han prøvede at få flasken igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 00:47

Azriel så på manden med et vredt blik "De har fået nok!" snerrede hun igen, og ville ikke lade ham tage en eneste tår mere. Hun burde nok ikke stoppe ham, da han jo var en jæger. Det ville jo være en bedre idé at bare lade ham drikke og dø af det, end at få ham til at stoppe, da hun godt vidste at han ville dræbe flere væsner når han blev ædru igen, men så stort et monster var Azriel godt nok ikke.
Hun rykkede sig ikke en meter da manden kom helt over til hende, og hun stirrede vredt op i hans øjne med sine isblå. Hun svarede ikke på hans spørgsmål, da de kendte hinanden, men de begge to, kunne ikke huske hvorfra. Azriel havde ingen problemer at holde flasken væk fra manden, og kunne ikke lade vær med at smile hånligt da manden ikke havde kræfter nok til at rive den fri fra hendes hænder. Hun så på ham og kunne først dér se blodet fra hans næse, og rynkede panden. Hun var heldigvis ikke særlig tørstig, men det var ubehageligt alligevel at stå så tæt på manden, når han blødte.
Azriel så hurtigt op på pigen, som havde et billede i hånden, og det gav Azriel en god undskyldning til at tage et skridt baglæns, så manden kunne få lidt luft og svare på pigens spørgsmål.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 13:42

Sjuzz så over på Evie mens han vaklet han mod hende, han tog fat i billedet og stiret på det med et tomt blik i lang tid kigget så på Evie igen og sagde "Det... det er" Sjuzz når ikke at gøre sin sætningen færdig da klokkerne begynde at slå til 11.
Mens klokkeren slog kom en kraftig vind ind ad den åbne dør som fik Sjuzz dust-coat til at flager og bragte til syne kom hans tøj og hans våben, 24 kasteknive i sølv, 2 magnum 44. revolver, 4 20cl flasker med helligt vand og selvfølge han demon kniv.
klokkerne kom til deres 11 slag og der var igen helt stille i kirken, Sjuzz forsatte "Det er... hun er eller var min forlovet og vi skulle hade giftet os i selve denne kirke, men det skulle bare ikke være" han satte sig på den nærmeste bænk rystet over hele hans krop og sveden stod ud af han mens hvertrækningen forblev tung, og men svag stemme "Det er 5 år siden kom videre siger de, glem hinde, tag dig sammen siger de, og de har rat det er derfor jeg drikker for at glemme"

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeTirs 13 Dec 2011, 20:02

Meriko havde stået oppe på kirkens tag i noget tid og havde hørt en masse ting og stemmer nede fra kirken og havde fundet ud af at det var en vampyr og to mennesker der nede men hvorfor havde varmpyren ikke bare slået dem ihjel og spist dem? Hun forstod det ikke helt men hun vidste jo heller ikke så meget om vampyr for hun havde kun snakket med 3 før og havde ikke fået noget at vide om dem.
Hun hev sine strammer sorte læder bukser op og rettede lidt på sin sorte mavetop og sprang ned fra taget og kiggede ind mod dem med et lumsk smil og gik stille ind i kirken og man kunne høre hendes højthælet mod kirkens gulv hver gang hun tog et skrid. Hun stoppede foran manden og smilede stille til ham men ikke på en venlig måde "Det er da godt nok en hyggelig samtale i har her" sagde hun skummelt og kiggede over på vampyren "Du må ikke være sulten når i bare snakker om alt muligt der er lige meget" sagde hun efter lidt tid og gik stille over mod hende og smilede lumsk til hende og bukkede sig stille ned så hendes mund var ved hendes øre "Vil du ikke gerne havde noget blod eller er du bange for ham dusørjægen?" spurgte hun stille om og kiggede stille over på ham og smilede lumsk til ham og gik lidt væk fra vampyren igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 06:50

Sjuzz rejste sig op så på de 3 piger men hans blik stoppet på Azriel han gik så nogle få skridt baglæns men slap ikke blikket fra Azriel han vendet om og gik ud af kirken ud i det kraftige regnvær, der lyd et voldsomt skrig af smerte få sekunder efter.
Sjuzz kom ind igen totalt gennemblødt af regne med en lille bog i hånden som han hade hente fra i sin Harley og han hade sat sin næse på plads, han åbnet bogen men hvad han læste op kom som fuld stendigt ufostålige for pigerne, efter hade læst ca 2 minutter lukket han bogen og så på Meriko og sagde så tydeligt han kunne i en blanding af rus og smerte "Det er første syn vi kaster på hinanden dog ved du hvad jeg er men jeg ved intet om dig...... så? Hver er du? enligt hver er i allesammen og hvorfor afholder du mig fra min eneste trøst" og stiret på Azriel med et lide forsviret blik
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeTors 15 Dec 2011, 09:39

Azriel havde taget endnu et skridt baglæns da hun havde set hans våben under jakken, og vidste med det samme, at selvom at han var en fuld gammel mand, så var han stadig meget farlig. Hun skulle til at sige noget, men blev afbrudt af lyde af højhælede sko imod gulvet. Azriels blik gik langsomt over og fik øje på en ung kvinde. En dæmon, kunne Azriel hurtigt lugte og rynkede panden af hende.
Kvinden var ikke ligefrem høflig overfor hverken jægeren eller hende. Azriel så på kvinden og rykkede sig ikke en meter da hun kom over "Jeg er tørstig ja... men jeg kan godt styrer mig selv omkring tørst" sagde hun roligt, men blev dog lidt mere sur da dæmonen spurgte om Azriels frygt til jægeren "Jeg er ikke bange! Jeg vil bare ikke drikke fra en gammel mand som ham! Dræbe, ja! Men ikke æde ham!" snerrede hun vredt, og havde virkelig lyst til at dræbe jægeren, da han var til fare for væsnerne.
Azriel så over på jægeren og løftede et spørgende øjenbryn af det som han læste op fra bogen i hans hånd, og så derefter ned på sin egen, hvor hun stadig holdte flasken "Fordi du er en fare for dig selv og dine omgivelser" sagde hun og prøvede at snakke til ham roligt, da han så ud til at han ikke kunne forstå noget som helst. Hun sukkede af ham, og holdt så flasken ud foran sig, imod ham, og smadrede den så ned i gulvet, så flasken gik i stykker og indholdet flød ud over hele gulvet..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeFre 16 Dec 2011, 02:44

//Out, skal til at lave min karakter om til en dæmon. Hvis i vil emne med mig, når jeg er klar, så bare send en Pm ;)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitimeLør 17 Dec 2011, 04:30

Meriko kiggede stille på en lille vampyr og smilede skummelt til hende "Jeg kan hurtigt slog ham ihjel for diq hvis det endelig er for jeg er virkelig sulten" sagde hun lidt hurtigt og slikkede sig om munden mens hun stille vendte hovedet over mod jærgerne og kiggede lumsk op og ned af ham inden han gik ud og hentede en eller anden bog og læste op fra den? Hva var han? En kristen?
Hun kiggede mærkeligt på ham og trak stille på skulderne over ham og gik lidt over mod ham mens hun tog et sug til af sin smøg og pustede stille røgen ud i hovedet på ham "Hvem jeg er? Tja det ved jeg heller ikke selv men jeg tror nok jeg er en kvinde" sagde hun drilsk mens hun stille kiggede rundt i kirken og tog et sug til af sin smøg og slappede bare af i kroppen og kunne ikke lade hver med at grine over han spurgte hvem hun var for hvis han nu tænkte sig lidt om ville han vide det.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.   Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel. Icon_minitime

Sandhederne kommer frem - Evie. Meriko. Azriel.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny elev? //Evie//
» Ja det sker vel? (Evie)
» When you belive... \\Meriko\\
» Smuk udsigt (Evie)
» Den dag Haku kom frem?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: