|
| en jul på caféen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 05:48 | |
| Alyss betragtede kæden med et hævet øjenbryn. "Du keder dig vidst, hva?" Spurgte hun med en rolig stemme. Dog var hun lidt urolig for ilden. Hun havde en svag skræk for den smukke død, og havde mærket smerten før. Noget hun gerne ville undgå fremover. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 05:51 | |
| "jep." han slukkede kædens ild og sad istedet med lidt ild samlet i hånden. han begyndte at kaste lidt rundte med ilden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 05:54 | |
| Alyss betragtede ham blot åndeløst. Hun var facineret og skræmt på samme tid. En kombination der ikke var god ved Alyss, hendes rolige facade var væk. Så snart hun opdagede det blev hun atter rolig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:02 | |
| sasori opfangede det flygtige øjeblik alyss var urolig og slukkede ilden. "noget galt?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:05 | |
| Alyss rystede det af sig. "Dårlige minder" mumlede hun kort for hovedet og nikkede. "Ild kan gøre utrolig ondt" ... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:06 | |
| "det kan den ja, men ikke på mig, jeg har aldrig brændt mig." sasori var blevet lidt kold, hvad angår hans attitude. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:07 | |
| Alyss smilede. "Hmm..Det må være dejligt." Mumlede hun og nikkede. Hendes øjne afsøgte damen der sad bag dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:09 | |
| "ja, og dog, ikke så dejligt. det betyder at jeg ikke ved hvordan jeg skal kontrollere den ordenligt." sasori fik et trist blik i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:11 | |
| Alyss betragtede ham. Hun kiggede på en lysestage foran hende. "Lad være med at røre bordet" Mumlede hun og stirrede på jernet. Hun tog hånden op og knyttede den foran lysestagen. Jernet smældtede og klumpede sig sammen. "Jeg er et menneske..Ved du hvor sygt det der er?" Hendes øjne betragtede ham sørgmodigy |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 06:18 | |
| "nej for jeg er en dæmon og vi er skabt til at kunne se det syge men ikke forstå det." sasori var rolig i sit tonefald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en jul på caféen Man 28 Sep 2009, 23:17 | |
| Alyss smilede. "Ja..Du er en Dæmon, og derfor er der ikke noget sært ved at du kan det der med Ilden. Jeg er et Menneske..Jeg er helt normal, bortset fra at jeg kender til jeres racer. Og jeg burde ikke have en Evne?" Hendes smil stivnede på hendes læber og hun stirrede ned i bordet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en jul på caféen | |
| |
| | | | en jul på caféen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|