Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Går en tur

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 09:55

Sted. Gå gaden
Vejr. Det sner udenfor
Tid. 12:13 om dagen
Omkring. Mennesker
Dag: torsdag
Dato: 5 januar
Påklædning http://v-vendetta.deviantart.com/art/Cinema-Bizarre-Amazingness-124229286

Dean havde valgt at han ville gå en tur, han gik lidt i sine egene tænker, og lagde derfor ikke mærke til så meget, da han kun havde færten af mennesker, han havde hænderne i lommen og en smøg i munden, han gk og nynnede svagt, og havde lige mødt nogle fra hans gamle band, som var hans skyld at de gik fra hinanden, Han var nu heller ikke over gald for han var ikke helt kommet over Yo, han hev hætten over hovedet da han ikke gad og have sne i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:04

¤Tøj :: http://yeinjee.com/asianpop/wp-content/uploads/2007/07/korean-kwon-sang-woo.jpghttp://yeinjee.com/asianpop/wp-content/uploads/2007/07/korean-kwon-sang-woo.jpg

Yo kom gående hen til gå gaden, han var lige kommet fra togstationen og var ude og handle de ting ind han skulle bruge inden han rejste væk. han stoppede op da han havde nået til gå gaden og tog en dyb indånding, da han ikke ville komme til at lugte denne duft af en travl dag med mennesker. han tog sine hænder ned i sine lommer og begynde langsomt at gå ind imellem alle mennesker, han var opsat på at hans første stop ville være et sted hvor han kunne købe smøger da han ikke havde røget i flere dage da han havde hold sig for sig selv. han gik hurtigt hen for at hæve nogle penge til at købe ind for, han rodet lidt i sin pung efter sit hævekort. han nynnede lidt til en sang som han havde fået ind på hjernen, og prøvede alt for at glemme alt om Dean som om han ikke kunne tænke på andet. han savnede ham virkelig meget og ville ønske han havde fået en chance for at sige ordenlig farvel til ham, men da han ikke regnede med at han ville snakke med ham så var han begynd at skrive et brev til ham
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:13

Dean kom læner ned af gadenog kom over til der hvor Yo stod Dean stoppede hurtigt op og kiggede over på ham, da han havde fåret færten at de var Yo, Dean bed sig blidt i læben, han vidste ikke hvad han kulle gører han kiggede sig tilbage over skuldern men kiggede så på over på Yo igen, han gjorer det tre gange men stod så stillet og kiggede nu ned i vejen, han følte sig en underlig måde svimmel, de havde jo ikke sagdt ordenlig farvel, han satte sig ned på en bænk bag ham, og sukkede dybr, men kunne ikke tag blikket fra Yo
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:25

Yo skrev sin kode ind og begynde at synge
"i's here without you baby, but you're still on my lonely mind, i think about you Dean, and i dream about you all the time" sang han
og hviskede da han sang hans navn, han trykkede på knappen så der kom hende ud. han strøj en hånd igennem sit hår inden han tog pengene og lag dem ned i sin pung, han lag derefter sin pung ned i sin lomme. og vende sig om, for at se hvor han kunne købe smøger. han fik øje på Dean der sad på bænken, men kunne ikke kende ham da han havde hætte på. han stod lidt og så på ham og rystede lidt efter på hovedet
*det er nok ikke ham* tænkte han
og begynde at synge det af sangen han kunne igen, han lag sine hænder ned i sine lommer igen og begynde at gå videre ned af gaden. han mærkede et stik i sit hjerte
*det kan da ikke være ham, kan det ?* tænkte han
og fik helt ondt inde i, da han savnede ham så meget
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:30

//Skal logge af ses xD
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 10:33

//okay vi snakkes (: //
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeOns 06 Jan 2010, 20:07

Dean stivnede da han sagde hans navn i sangen, han kiggede op da han gik forbi ham, så Deans
hætte faldt ned, Dean bed sig i læben, og mærkede en underlig fornemmelse i maven,
han kigged roligt efter Yo, og hn vidste ikke om det var en god ide og sige Hej
Dean rejste sig og gik roligt efter ham, "Hej Yo" sagde han roligt da han kom op ved siden af ham
han smilede svagt til ham men det forsvant hurtigt, han tog det sidste sug af smøgen, men kastede den så
væk, Han vidste ikke helt hvad han skulle gører, for det var en underlig følese han havde i kroppen
og han var ikke vand til den følese, den gjorder ham en lille smule bange, men han prøved og tag den med ro
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 01:57

Yo stoppede op når han hørte Dean's stemme, han blev stående og så lidt ned på jorden
"ingen har sådan et smuk og blød stemme som Dean" hviskede han
og vende sit ansigt langsomt hen mod ham, han lag sine arme tæt omkring sig og mærkede tårene der trillede ned af hans kinde. han rakte sin ene hånd ud efter ham da han savnede at røre ved ham, men han tog hurtigt sin hånd til sig da han ikke var sikker på at han måtte
"hey" hviskede han
mens tårrende bare trillede ned af hans kinde, han gik et skridt tætter på ham så han kunne mærke hans duft mod sig. han prøvede at slappe af, men kunne bare ikke da han havde det som om hans indvolder var ved at komme ud af ham
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:02

Da Dean hørte han sagde "Hey" kiggede han op på ham, han bed sig svagt i læben, da han så has tår trille ned af
kinderne, han gik hen imod ham og tørede hans trå af hans kinder og tog så sin hånd til sig selv igen
da han ikke vidste om det var en god ide det han lige havde gjort,
han kiggede ldt op og ned af ham, og mærkede at han var ret svag lige nu, Dean havde godt lagdt mærke til han
var gåret et skrid tætter på ham, men det gjorder ikke Dean noget, for Dean var ikke sur på Yo
det ville ikke blive et forhold gen, men han ville gerne mere end gerne være venner med ham igen,.
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:11

Yo stod helt stille når han mærkede Dean's hånd, han bed sig let i læben og så efter hans hånd
"hv.. hvad laver du her ?" hviskede han
og kunne bare mærke at der kom flere tåre, han havde virkelig savnet ham meget men havde ikke regnet med at det ville være så hårdt.
"Dean" hviskede han et par gange
og kunne ikke holde sig selv tilbage mere, han gik hurtigt hen til ham og lag sine arme om halsen på ham. han lukkede sine øjne i og nød at mærke kulden fra Dean igen
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:17

Dean nåde lige og svare, "Jeg går bare en tur" sagde han roligt
han havde det meget mærkeligt og kunne ikke lide og se Yo græde, og da Yo
lagde armene om halsen på ham lagde Dean armene om hans liv, "Yo er du okay" spugerte han roligt
han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, det her var ret svært for han betød jo meget som en ven
bare ikke et forhold og han håbe så meget at han ville værer venner
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:28

Yo rystede langsomt på hovedet
"jeg savner dig hele tiden.. kan ikke holde det ud,, jeg rejser" hviskede han
og lag sine arme tætter omkring ham, han tog sit hoved ned til at hans hals og kyssede ham der et par gange. mens han tåre fald ned på Dean's skulder, han havde ikke lyst til at give slip på ham og havde ikke tænkt sig at gøre det
"undskyld" hviskede han
og kyssede ham en sidste gang på halsen
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:31

Dean lukkede øjne hårdt i og rystede svagt på hovedet, han vidste nu
over hovedet ikke hvad han skulle sige, vis han var en af de vampyrer der kunne græde blod havde han grædt,
"Nej hvorfor, " spugerte han trist, forvirret og bed sig hårdt i læben nu
men han slap den med et dybt suk, han nød alle hans kys og stramte grebet om ham
og holdte ham nu meget tæt ind til sig og kyssede ham roligt på panden, men drejede så hovede og kiggede kort rundt
men lukkede så øjne hårdt i, "Hvor rejser du hen" spugerte ham..
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:47

"jeg kan ikke være her mere, jeg føler mig fortabt, kan ikke når den jeg elsker ikke vil havde mig.. ved ikke bare væk" hviskede han
han lag lidt en hånd på hans kind og bevægede sin tommelfinger frem og tilbage så han nussede ham på kinden, han tøvede lidt men lag sine læber mod hans og begynde ømt at kysse ham. hans tåre begynde stille at forsvinde
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 02:55

Dean sukkede dybt, og stirrede kort på Yo da han kyssede ham, Dean kyssede ham
nogle gange gen, men sap så kysset og sukkede han lagde en hånd
oven på Yo's hånd og nussede hans hånd blidt
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 03:10

"undskyld, at jeg ikke kan blive her.. men jeg elsker dig for meget.." hviskede han
han lag bliv sin anden hånd på hans hals, og elskede at mærke kulden mod sine hænder. han pressede sine hænder lidt ind mod ham for at ikke give slip på ham, da han næsten ikke havde nogle kræfter tilbage i sin krop
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 03:20

//Logger af xD
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 07:43

Det kom ikke som nogle overraskelse at det var begrund af ham at Yo ville rejse,
"Okay jeg kommer aldrig til og se dig igen, heller?" spugerte han
Dean mærkede tydeligt at Yo holdte godt fat i ham og han ikke vil have at han
gav slip, Dean gav ham et blidt klem, "Ville ellers håbe du ville blive og at vi bev venner" han sukkede dybt
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 14:03

"jeg ved ikke hvis jeg kan komme tilbage, tror det vil såre mig for meget" sagde han
og så ned med jorden, han gav et lille suk fra sig og kunne mærke tårene komme igen, han rystede hurtigt på hovedet
"Dean, det kan jeg ikke.. jeg elsker dig jo, jeg ville aldrig kunne holde mine fingere fra dig.. ville græde hele tiden,, jeg vil jo være din kæreste, det ved du jo godt" sagde han
og så op på ham, han gik helt tæt på ham og kyssede ham ømt på munden og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 22:37

Dean lyttede til hvad han sagde, og sukkede svagt, han kunne ikke se at han græd,
"Jeg ved godt du elsker mig, og jeg ved det her er rigtig svært, men vil du ikke godt lade værer med og rejse"
spugerte han bedene, "Jeg ved det" sagde han lavt, og hentød til at han godt vidste at han ikke kun
ville værer venner men kærester, Dean stivnede da han kyssede ham ømt på munden,
han stod bare helt stille og lod ham gører hvad han ville gører..
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 02:16

Yo bed ved med at kysse ham lidt, mens tårene trillede ned af hans kinde. han slap lidt efter kysset og så ham ind i øjnene og rystede på hovedet
"vil du ikke nok give mig en chance til, ikke mere sex med andre og skal nok lade være med at flippe sådan ud" hviskede han
og ville gøre alt for at få Dean tilbage, han bevægede stille sine tommelfingere på hans kinde
"du behøver ikke give mig den nu,, men.. vil bare gerne havde en til chance hos dig... jeg har ikke elsket nogen på samme måde før" hviskede han
og bed sig let i læben
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:21

Da Yo slap kysset tørede Dean tårerene væk, han sukkede dybt, han tænkte lidt men rystede så svagt på
hovedet, "Yo, jeg kan ikke tænke klart lige nu" han kiggede op i luften og sneen faldt ned, han kiggede på Yo
"Kom" han tog rolgt ham i hånden og trak ham med ind i en bar, han heb ham med op til et boder der stod i alene langt væk fra alle de ander og de rvar meget mørkt der oppe, han slap hans hånd og satte sig på en af stolene, "Jeg ved ikke om det er en god ide" han sukkede dybt
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 05:08

Yo satte sig stille på stolen ved siden af ham
"Dean, jeg skal nok blive mig igen.. jeg lover at jeg ikke går i seng med andre, og skal nok lære at ikke flippe sådan ud.. giv mig en chance til... Dean, jeg skal nok vise dig at jeg kan holde op med det" sagde han
og tog stille hans hænder i sine og kyssede dem en enkel gang
"jeg har ikke gjort andet siden du sagde at det var slut, end at ligge i min seng og grædt.. jeg elsker jo kun dig,, vil du ikke nok" sagde han
og kyssede hans hænder nogle flere gange
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:40

Dean sukkede dybt,
Han kiggede væk, da han ikke kunne lide og se ham så trist,
"Yo jeg ved ikke.. det er ret svært for mig det her, men jeg tror ikke jeg er bøsse mere" sagde han roligt
han sukkede igen dybt, han ville jo gerne tilgive ham og give ham en chane mere, men det gik ikke så godt
Dean bed sig hårdt i læben, og kiggede nu på ham, han nød alle hans kys på hænderne..
Gæst
Gæst

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 04:24

Yo rystede på hovedet
"du kan jo ikke bare stoppe med at være det" hviskede han
han blev bare ved med at kysse hans hænder
"dine følelser for mig kan vel ikke bare havde forsvundet,, jeg elsker dig så meget.. vil du ikke nok give mig en chance til, ellers bliver jeg nød til at rejse, for kan ikke kun være venner med dig, for så vil jeg sige og græde være gang vi er sammen. for jeg ville vide at min drømme-prins er tæt på mig, og ikke kan vise ham noget kærlighed" hviskede han
og så bedende op på ham, han viste godt at han aldrig ville kunne klare at kun være venner med Dean. han viste at han ville være så ked af det at han ville begå selvmord til sidst, eller mere prøve på det.
Sponsoreret inhold

Går en tur Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur Icon_minitime

Går en tur
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: