Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Går en tur

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Går en tur - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 21:57

Yo nikkede
"det piner mig meget,, men der er nået jeg har lært.. at ikke give op,, jeg vil hænge på dig til du siger at du ikke har nogle følelser for mig mere" hviskede han
han bed sig let i læben inden han begynde at kysse ham i nakken igen, han lukkede sine øjne i og duftede til ham
"jeg vil gøre alt for at få dig tilbage" tilføjede han
og gav et ulykkelig suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 22:33

Dean sukkede dybt, han viste at det ville han ikke kunne sige,
han rystde svagt på hovede og gik vider, "Men måske er det bare, at vi ikke er de rigtig for hinanden" sagde han roligt
men meget trist, han gik længer ned af gaden og kom ind i en gyde han stoppede op, og stod bare stille
han sagde ikke noget men stod bare der..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 00:43

"Dean,, ikke sige sådan nået.. jeg ved du er den rigtige for mig" hviskede han
han duftede til hans nakke og kyssede ham ømt der efter
"Dean, jeg kan ikke leve uden dig.. jeg ville dø i dit sted" hviskede han
og blev bare ved med at kysse ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 00:45

"Jeg skulle aldrig ha haft kommet ind i dit liv" sagde han stillet
og sukkede han kiggede lidt ned i jordern, og
mærkede tydeligt alle hans ømme kys nakken og nød dem meget
men han kunne bare ikke mere og han vidste ikke hvordan han skulle sige det
fordi Dean havde planer om at tag til helved igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 00:49

Yo rystede på hovedet
"Dean, du er det bedste der er sket i mit liv" hviskede han
og ville bare ikke give slip på ham, han klamrede sine arme tætter ind til ham. og nød at mærke hans kulde mod sin krop
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 00:56

Han rystede på hovedet, "Nej Yo det er jeg ikke, det eneste der ville værer godt for dig er vis jeg går"
han sukkede "Jeg er ikke god for nogle" sagde han roligt, han bed sg hårdt i læben, og rystede på hovedet
"Yo jeg kan ikke mere, jeg ved ikke hvad jeg skal gører mig selv" han bed sig i læben
"Men det kan bare ikke værer os to" han mærkede han klemte sig beder ind til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:00

Yo kravlede ned fra ham og gik hen foran ham, han lag let sine hænder på hans kinde
"hold op med det pjat,, har aldrig haft det sådan med nogen før... jeg elsker dig virkelig så meget,, jeg vil ikke miste dig" hviskede han
og lag let sine læber mod hans og begynde at kysse ham, han lukkede langsomt sine øjne i.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:03

Dean drjede hovedet da han begyndte og kysse ham, "Yo stop" hviskede han og kiggede roligt på ham
og sukkede svagt, "Vil du ikke nok prøve og glemme mig, men behold ringen" sagde han roligt
"Hvad med og finde tilbage til Fie" spugerte han og sukkede svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:11

Yo rystede på hovedet og gik et par skridt tilbage
"jeg vil ikke glemme dig, det ved du godt" mumlede han
og så ned i jorden
"jeg kan heller ikke glemme dig når jeg har ringen" tilføjede han
og så op på ham og rystede hurtigt på hovedet
"hvordan kan du overhovedet sige sådan nået,, jeg vil jo kun havde dig" sagde han
og kunne mærke at hans stemme knækkede, han kunne ikke forstå at han kunne sige sådan nået
"så du vil ikke give mig en chance ?" hviskede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:21

Dean bed sig hårdt i læben, og kiggede undskyldene imens han snakkede
"Yo" han bed sig hårdt i læben igen, hn vidste ikke hvad han skulle sige
"nej desværre Yo" hviskede han tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:24

Yo rystede på hovedet og tog ringen af og lag den i hans hånd
"så er der ikke mere at sige,, farvel" hviskede han
og vende sig om og begynde at gå mens tårene trillede ned af hans kinde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:28

Dean kiggede på ringen han knuste den og lød det falde ned på jordern
han lukekde øjne hårdt i og satte sig ned
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:38

Yo gik bare videre da han ikke kunne få sig selv til at vende sig om, da hans tåre stod ud til alle sider.
"jeg elsker dig" hviskede han et par gange
og gik bare videre, selv om han havde en stor lyst til at vende om og gå tilbage til ham. men han viste når han ikke ville havde ham, så ville det ikke hjælpe nået end at rejse væk. selv om han viste at det ville såre hans venner og de nok ville prøve at stoppe ham, men han viste godt at de aldrig ville kunne få ham overtalt da det er Dean han kun vil havde og ikke har lyst til at være der uden ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:44

Dean kiggede efter ham "Undskyld" hvskede han 3 gange, han lagde hænderne op foran øjne og
gyngede fem og tilbage, han havdedet dårligt med det hele
han begyndte og græde bare uden nogle tårer..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:46

Yo stoppede op og vende sit ansigt op mod ham, han blev bare stående og så over på ham og kunne ikke få sig selv til at rykke sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:53

Dean bed sig hårdt i læben, han havde ikke lige frem godt,
han græd uden tår han havde det som om hans mave sprang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:58

Yo vende sig let om og gik hen til ham og satte sig på sine knæ
"jeg kan ikke sige farvel.. uden et farvel kys" hviskede han
og lag en hånd på hans kind
"jeg skal nok forsvinde efter" hviskede han
og kunne ikke lide at se ham på den måde
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:01

Han kiggede roligt på ham men meget grædene
Den sagde ikke noget men lagde bare hænderne på hans kinder
"Undskyld" hviskede han, da det var det eneste han kunne sige
han vidste ikke hvad han skulle gører, han vidste bare at det var hans skyld
at Yo rejste og det gjorder det værre..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:05

"intet at undskylde for, du har valgt" hviskede han
han træk stille sit hoved mod ham og lukkede sine øjne i, han lod sine læber køre lidt fra side til side inden han kyssede ham ømt på munden. han lag hurtigt sin anden hånd i hans nakke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:09

Dean lukkede svagt øjne og kyssede ham ømt igen, og
fik et knæk i kroppen, det sidste kys og så et farvel,,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:13

Yo nød at mærke hans læber mod sine, han blev lidt ved med at kysse ham ømt. han lod sin hånd glide fra hans nakke og ned af hans bryst og videre ned til hans bukser
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:14

Dean kyssede vide rmen slap så kysset og kiggede på ham, og tog roligt sine hænder til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:24

Yo gav et suk fra sig da han slap kysset, han åbnede langsomt sine øjne og rejste sig op
"farvel Dean" hviskede han
og bed sig i læben og vende sig hurtigt om da han ikke kunne klare mere, han begynde hurtigt at gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:31

"Farvel" sagde han grædene og kiggede efter ham
og gav et suk fra sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:35

Yo gik bare videre mens tårene trillede ned af hans kinde, han mærkede at han var blevet knust som aldrig før. men han viste at han aldrig ville havde sådan nogle følelser for nogen anden nogensinde igen, han gik bare hurtigt videre og forsvandt lidt efter ned af en gade

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Går en tur   Går en tur - Page 3 Icon_minitime

Går en tur
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: