|
| Går en tur | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 08:17 | |
| Dean fik hovedepine han lagde hovede på bordet og lukkede øjne hårdt i, han nød hans kys på hænderne, "Nej Yo mine fæleser for dig er ikke væk, men jeg tænder bare ikke på drenge så meget mere" han sukkede dybt, "Jeg bliver mest tændt når jeg ser en pige med meget lidt tøj" han bankede hovedethårdt ned i bordert men kiggede så op på ham med undskyldene øjne, "Men jeg ville ønske jeg kunne give dig en chancemere, " han kiggede kort på sine hænder, "Men jeg vil bare kke have du rejser" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:15 | |
| Yo tog fat i hans hage og lod sin hånd glide hen til hans kind "tænder på piger,, hold op" sagde han og bevægede sin tommelfinger langsomt på hans kind, han satte sig stille på hans skød. han tog hans hænder og lag dem ind under sin trøje, han bed sig let i læben da han mærkede kulden. han så trist ned på ham "Dean" hviskede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:18 | |
| "Yo stop" sagde han da han satte sig på hans skød Dean gbsede da han førte hans hænder ind under hans trøje "Yo nej" sagde han da han hviskede Dean, han så undskyldene på ham og rystede på hovede "Jeg kan ikke" sagde han roligt og undskyldene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:22 | |
| Yo så ned på ham og mærkede tårene komme tilbage, han så ned på sin hånd og tog sin ring af og tog Dean ene hånd ud og lag den der i "du vil nok gerne havde den tilbage" hviskede han og tørrede tårene væk og snøftede lidt "farvel" hviskede han og rejste sig op og begynde at gå ud mod døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:25 | |
| "Nej Yo" han gik efter ham og hev ham tilbage i stolen han satte sig på hans skød og tog hans hånd og puttede rngen på ahns finger, "Jeg gav dig den ikke for sjov" sagde han roligt "Du må ikke tag den af, og du må ikke græde" han fjernede nogle af de tårer der trillede ned af hans kinder |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:33 | |
| Yo så op på ham og mærkede at der bare kom flere tåre "du skulle give den til en du elsker" snerrede han mens der bare kom flere tåre, han lag sit hoved mod hans ene skulder og gav et ulykkelig suk fra sig. han bed sig let i læben, og elskede duften af Dean "jeg ved godt at jeg har virkelig dummet mig, men jeg elsker dig bare så meget" hviskede han og kørte stille sine hænder ind under hans trøje |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:43 | |
| Dean sukkede og mærede tydeligt hans hænder komme nd under hans trøje han blev bare siddene på hans skød og kiggede bare på ham med et trist blik, han kunne slet ikke forstå at han kunne blive elsket så megte, han bed sig i læben og nussede ham svagt på ryggen da han havde langt sit hovede på hans skulder, "Behold nu gaven" sagde han roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:49 | |
| "jeg vil ikke havde ringen, jeg vil havde dig" hviskede han og strøj sine fingere over hans ar, tårene trillede bare ud af hans øjne. og han kunne tydeligt huske den første dag de mødte hinanden, og det fik ham til at græde mere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 09:53 | |
| "Jo rolig" han nussede ham på ryggen, "Shshhhhhshhh" sagde han med en beroligene stemme "Ikke værer ked, jeg ved det godt det er svært men kæmp igemmen smerten" sagde han roligt han var selv meget trist og havde det sygt dårligt, men han ville ikke vise Yo det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:01 | |
| "Dean, vil du ikke nok glemme pigerne, glemme mine fejl" hviskede han og var virkelig ked af det at han havde dummet sig så meget, han lod sine hænder glide længere op under hans trøje op til hans brystkasse. han prøvede at slappe af, men kunne bare ikke få sig selv til det. "Dean" hviskede han da han elskede at sige hans navn, han puttede sig længere ind til ham og elskede kulden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:06 | |
| "Yo det handler ikke kun om de piger, det handler ikke kun om dine fjel det hanlder om, at jeg" han holdte en pause og sukkede dybt, "Jeg kan ikke forhold lige i øje blikket, det er for hårdt, jeg ødelagger mig selv, og jeg har allerede ødelagt dig" han nussede ham vider på ryggen og mærkede tydeligt hans hænder men kunne ikke få sg selv til og fjerne dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:11 | |
| Yo rystede let på hovedet "du har ikke ødelagt mig,, du gjort mig lykkelig.. det der ødelægger mig, er hvis jeg bliver her, når du ikke vil havde mig" hviskede han og fjernede sit ansigt mod hans skulder, han så op på ham og tog sine hænder langsomt væk. han tog ringen af og lag den stille i en af hans lommer "jeg vil ikke havde nogen anden end dig" hviskede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:18 | |
| Han sukked eog tog ringen op, "Enten tager du denne her ring på ellers går jeg og ødelagger den" sagde han bestemt da han ville have at han skulle have dem, "Pleas tag den nu på" sagde han bedene og kyssede hurtigt men ømt hans pande |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:35 | |
| Yo så skiftevist på ringen og på Dean, han tog til sidst modvilligt ringen på og gav et ulykkelig suk fra sig. han lag hurtigt sine arme om sig da han mærkede smerten der blev større inde i sig, han lukkede sine øjne hårdt i og sagde et par lyde. da smerten var så stor, han bed sig i læben og kunne ikke engang græde mere da smerten var som den var. han lag sine arme tætter omkring sig, for at være sikker på at han ikke ville falde fra hinanden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:40 | |
| Dean kunne godt se han led, han lagde armene om ham og trykkede ham blidt ind til sig "Rolig" sagde han stillet, han kunne ikke lide Yo led
//Krea væk xS |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:50 | |
| Yo rystede hurtigt på hovedet "vel vil jeg ej, denne smerte vil altid være i mig, så længe du ikke er min.." hviskede han han gav nogle flere lyde fra sig, han tænkte lidt over hvad han havde sagt. og ville ikke havde det til at lyde som om Dean skulle blive tvunget til at være sammen med ham, han åbnede sine øjne som havde blevet meget røde af at havde grædt så meget "jeg bliver nød til at rejse" hviskede han og prøvede at få ham af sig, men havde ikke kræfter nok til det. da han havde mistet mange af sine kræfter af at se Dean igen, også smerten det hele havde overtaget hans kræfter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 10:57 | |
| "Inden du rejser vil du så værer sammen med mig en sidste gang" spugerte han og bed sig i læben Dean fik odt i maven ved tænken om at han skulle rejse og vis han havde tårer ville de trille ned af hans kinder.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 11:10 | |
| Yo gav et lille suk fra sig "jeg vil ikke havde det er sidste gang, jeg vil havde at der er masser af flere gange" hviskede han og så bedende op på ham "jeg ville ønske jeg kunne skrue tiden tilbage, og jeg havde sagt nej til at han godt måtte bo hos mig, at jeg ikke havde ladet mig overtales af ham. mit hjerte tilhøre jo dig" hviskede han og lag stille og langsomt sin hånd på hans bukser mellem hans ben, og holde godt fast rundt om sig med den anden hånd "jeg har ikke fået sex siden den dag du sagde at du ikke ville havde mig mere, og sex er ligegyldigt for mig. det betyder intet mere, når det er kun dig jeg vil havde" hviskede han da han ikke rigtigt kunne snakke mere, da smerten varfor stor inde i sig. han så op i hans øjne og kunne ikke se lykkelig på ham, han var alt for ked af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 11:15 | |
| Men Yo jeg kan ikke mere" sagde han undskyldene "Jeg er for pigeglad" han bed sg hårdt i læben me slap dem for at sige noget "Men jeg ville gerne have lov til og nyde dig en sidste gang" han kiggede ned på hans hånd men rejste sig så op "Jeg går farvel, undskyld" hviskede han og kyssede ham på panden men vendte sig om og begyndte og gå.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 11:19 | |
| Yo så efter ham og lag sine arme om sig igen, han tåre trillede ned fra hans kinde. han kunne ikke få et ord frem, han rejste sig hurtigt op og løb hen til ham. han gik ind foran ham og lag sine hænder på hans brystkasse og rystede på hovedet "Dean, du må ikke gøre det mod mig" hviskede han og så bedende på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 21:35 | |
| "Yo" hviskede han, "Jeg kan ikke" sagde han trist op rystede på hovedet han lagde en hånd på hans kind men fjernede den så, han sukkede dybt, han kyssede hurtigt hans pande men tog så læberne væk fra hans pande, og smilede hurtigt til ham men det forsvant hurtigt igen "Farvel" hviskede han og kyssede ham nu på kinden, men sukkede så, han fjernede Yo's hænder og gav dem et blidt klem men slap dem så roligt og gik uden om ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 21:39 | |
| "Dean, hold nu op.. det er ikke sjovt, vi elsker vel hinanden" råbte han og løb hurtigt efter ham, han lag sine arme om halsen på ham og hoppede op på hans ryg "jeg elsker dig jo så meget,, ikke forlade mig igen.." hviskede han ind i hans øre, og ville bare havde ham til at blive |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 21:44 | |
| Dean lukkede øjne hårdt i da han hørte hvad han sagde han fik et chok da han hoppede op på hans ryg, han stivnede kort men gik så bare vider og rystede svagt på hovedet, "Nej, ja vi elsker hinanden men jeg kan ikke" sagde han roligt dog ret trist, han holdte yo oppe med og ligge sine hænder på hans ben.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 21:48 | |
| "hold nu op,, jeg har virkelig dummet mig.. men behøver du at pine mig mere ?" hviskede han og lag sine arme tæt omkring ham, da han ikke ville give slip på ham. han kyssede ham blidt i nakken, og havde ikke tænkt sig at give slip på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Går en tur Lør 09 Jan 2010, 21:53 | |
| "Yo hold nu op!" sagde han bedene han gik ud af døren og ned af gaden folk gloede underligt på dem men han trak bare på skulderne og gik vider "Jeg piner dig, men piner du ikke os dig selv du hænger på min ryg, og du følger efter mig, gør det ikke også ondt" spugerte ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Går en tur | |
| |
| | | | Går en tur | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|