|
| a new face- katie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 07:11 | |
| det kom bag på ham da hun kom bag fra ham, han hørte ham selv skrige både af smerte men også af nydelse, nok mere af smerte over at hun havde bidt ham igen i halsen og suget mere blod ud af ham.
det eneste han kunne huske var at han ramte et træ og så bliv der langsomt sort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 07:19 | |
| Han livløs på jorden uden at bevæge sig, hun løb tilbag der hvor han havde bandt hende fast og hentede rebet, da hun kom tilbage bandt hun ham fast til et træ, hun stod og kiggede på ham et stykke tid, mon han vågner op igen tænkte hun, hun til sig hen til det træ over for ham, han så godt hun tænkte hun, der var gået noget tid og han var stadig ikke vågnet, men det var hans egen skyld, han ville se hvad hun kunne og det fik han at se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 07:23 | |
| "for syv sytten" mumlede han meget lavt.
han rejste hovedt med et sæt da han havde opdaget at han var blivet bundet. han begyndte at grine men det endte i en hosten for alle de smerter han havde.
han kiggede på hende imens der var et smil om hans læber.
"er du til de her ting" sagde han drillende og kiggede på hende med et lumsk smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 07:51 | |
| hun kiggede på ham.
"Aldrig vudere en pige"
Sagde hun koldt, hun kunne se at han havde ondt, hun gik helt hen til ham og tog hans kniv ud af hånden på ham, hun kiggede ham i øjene.
"Har du smerte"
Grinet hun, hun stod helt op af hans krop, hun pustede ham i ansigtede, hun tog hendes ene hånd op til hans hals og presse rigtig hård på der hvor hun hade bidt ham.
"Ja det er jeg faktisk"
Sagde hun koldt, hun pressede igen på der hvor hun havde bidt ham. Hun gik et skridt tilbage, hun kiggede på kniven, hun stak ham i højre ben, så vendet hun sig om og kastede den langt væk, hun vendet sig om og smilte til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 20:21 | |
| han kiggede på hende dog vidste han at han ikke kunne noget uden at forlænge denne tilstede værelse.
da hun pustet ham i hovedt grinte han lidt over det. dog bliv grinet fjernet af at hun trykket der hvor hun havde bidt ham.
"det jo kun sjovt" sagde han imens han havde lavet en grim grimasse fordi han havde en del smerter i forvejen og det gjorde bare det hele være at hun trykkket lige der.
"det jo fantastisk at du er det" sagde han med et lidt lumsk smil dog kunne han ikke lave det uden at lave en grimasse.
han skrig ikke da hun havde sat kniven i benet på ham men man kunnne tydeligvis se at det gjorde ondt på hans ansigt udtryk, han kiggede bare koldt på hende da hun havde kastet kniven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 22:30 | |
| Hun fattede ikke hvorfor han synes at det er sjovt, burde han ikke snart hvad fået nok, åbenbart ikke.
"Nå er det sjovt"
Sagde hun koldt, hun gik tættere på ham og kiggede ham i øjene med et koldt blik.
"Har du fået nok"
Sagde hun endnu mere koldt, hun kunne se på hans ansigt at han ikke havde, hun tog hendes hovede tætter på ham og kyssede ham igen. Hun trak sit hovede væk igen, og kiggede på ham med kolde øjne, hun tog fat i hans hovede og lagde det på skrå, så bed hun ham i den anden side og begyndte at suge hans blod igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 22:52 | |
| han fik et chok da hun begyndte at kysse ham igen. han mærkede smerten da hun sugede hans blod og han viste der ikke var noget at gøre dog ville han ikke.
han sparkede hende væk fra sig med de sidste kræfter han havde.
*shit det går sgu ikke det her* tænkte han imens han havde lukket det ene øje i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 23:02 | |
| Hun fløj et stykke væk da han sparkede hende væk, hun lande nede på jorden, hun rejste sig op og kiggede på ham med et koldt blik.
"Har du fået nok nu"
Sagde hun med et lille smil på læben, hun håbede at han ville sige ja, men man kunne aldrig vide, hun gik et skridt tættere på ham.
"Dit blod smager ikke særlig godt, men jeg er villige til at drikke det til du er dø også selvom jeg skal tage dig med mig hjem når det bliver lyst for at drikke dit blod"
Sagde hun koldt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 23:20 | |
| han kiggede på hende med et koldt blik, især fordi han syntes hun var ynkelig.
"tsh" sagde ahn bare og spyttede blod ud på jorden.
han vendte hovedt mod hende og et smil kom på hans læber
"hvis jeg alligevel skal dø kan jeg så ikke få en smøg" sagde han flabbet og kiggede på hende med kolde øjne.
dog vidste han at han næppe ville overleve også selvom han fik hende til at falde i søvn, han havde ikke kræfter til at slippe fri så han vidste det så sort ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 23:28 | |
| Hmm. tænkte hun en smøg inden han skulle dø, tag dig dog sammen tænkte hun, du vil da ikke dræbe ham sådan er du ikke, sagde hun til sig selv, hun gjorde bare modstand, hun gik hen til ham.
"Jeg vil ikke dræbe dig, jeg ikke en dræber"
Sagde hun koldt, hun bandte rebet op, han faldte samme på jorden, hun bøjede sig ned og hjalp ham op, hun gik hen til et andet træ og satte ham ned, hun gik et par skridt tilbage og kiggede på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 23:47 | |
| han fik et chok mest fordi hun hjalp ham. hans krop føltes tung og han kunne ikke bevæge sig efter alt det blod han havde mistet. *tsh det kunne hun ikke men, har hun leget med mig i alt den tid* tænkte han imens han havde blivet lagt op af træet.
han ladge stille sine øjne i og prøvet at samle sin styrke såden at han kunne rejse sig op dog hvar han alt for smadret til at han ville kunne gøre det i noget tid.
han vendte hovedt mod hende og så at hun var gået væk fra ham.
han kiggede koldt på hende og viste ikke helt hvad han skulle sige til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Lør 04 Feb 2012, 23:53 | |
| Hun kunne se at han fik et chok, men hun var lige glad, han kiggede på hende, men uden at sige noget, han så ud til at være træt.
"Ved godt at du vil sige nej til det her, men jeg spøger dig alligevel, vil du med mig hjem så du kan hvile lidt"
sagde hun stadig koldt, hun kunne ikke lide det hun havde gjordt mod ham, men hun ville jo bare forsvare sig, men det var en forkert måde hun forsvarede sig på, hun kiggede ham i øjene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:10 | |
| "hvad" sagde han med en lidt forbavset ansigt udtryk han havde hørt rigtig dog kom det bag på ham at hun spurgte.
*ynkeligt* tænkte han lidt om hende men mest om ham selv at han ikke kunne beskytte sig selv ordentlig fordi han nød smerten.
han rejste sig stille op dog vaklede han lidt fordi han slet ikke havde nok styrke til det, det var hans vilje styrke der fik ham til at rejse sig.
han pustede tungt af udmattelse. han kiggede på hende med kolde øjne.
han vidste godt at han burde tage imod hendes tilbud dog ville han ikke. han kig tætter på hende dog var han så udmatted at han faldt om lige hved siden af hvor hun stod. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:19 | |
| Hun kunne se at det kom bag på ham, han rejste sig op og vaklede lidt, hun var parat til at gribe ham, han gik tættere på hende og da han var ved siden af hende faldte han, hun rystede på hovedet, hvorfor fanden blev han ikke siddende, hun bøjede sig ned og tog ham om livet.
"Jeg er lige glad med hvad du siger jeg tager dig med hjem, så du kan hvile dig"
Sagde hun koldt og bestemt, hun begyndte at gå. Han vejede, men det gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:21 | |
| han vidste han ikke kunne bevæge sig dog ville han ikke han prøvet at bevæge sig men han kunne ikke.
*shit* tænkte han dog faldt han i søvn af udmattelse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:27 | |
| Da de nåede hjem til Katie var det ved at blive lyst, hun åbnede døren og kig hen til sofaen og lagde ham ned, hun hentede et tæppe og lagde det over ham, hun gik hen og rullede gardinet for, så satte hun sig ned på gulvet foran sofaen, hvad skulle hun lave mens han sov, hun tog en bog frem og begyndte at læse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:35 | |
| han begyndte lidt at hoste og snorke. han rollede sig om på siden og sov rigtig dybt.
han havde så mange smerter dog var han så udmattet at han ikke kunne holde sig vågen selvom han prøvet.
han åbnet øjne med et set da han opdaget hvor han var.
han kiggede rundt med øjne dog lå han stille. *hvor fanden er jeg* tænkte han og lagde øjnene i igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:42 | |
| Hun kiggede op for at se om han var vågen, han havde åbnet sine øjne, hun rejste sig og kiggede ud af vinduet det var ved at blive mørkt igen, hun vendte sig om og kiggede på ham, mon han var ved at komme sig, hun kig tætter på ham og kigge om han stadig blødte, men det gjorde han ikke.
"Er du vågen"
Sagde hun stille, hun trak sig lidt væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 00:59 | |
| han kiggede koldt på hende og rejste sig lige så stille op, han var stadig øm efter de slag han havde fået.
"ja jeg er" sagde han koldt og ret lige glad med hende.
han kiggede rundt i rommet for at se hvor han var, dog kunne han ikke genkende stedet.
han vendte hovedt mod hende og kiggede ind i hendes øjne.
"hvor er jeg" sagde han koldt og ret ligeglad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 03:32 | |
| Hun kunne se at han på en måde, var sur, men hun var lige glad.
"Du er hjemme hos mig"
Sagde hun koldt, hun var ikke særlig glad for at han var her, men hun ville ikke bare havde ladet ham ligge i skoven. Månen var snart fremme og hun kunne mærke at hun var ved at være sulte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 04:21 | |
| han kiggede med store øjne over det. han rejste sig hurtigt op, for hurtigt så han faldt ned på et knæ. "hvorfor" sagde han koldt og kiggede på hende.
han prøvet at rejse sig op dog havde han mange smerte men det lykkedes ham at rejse sig. *endelig* tænkte han over at han endelig kunne stå op selvom han rystede en smule.
han prøvet at gå hen til døren selvom det var svært for ham, det var lige før at han røg ned på et knæ men han var ligeglad hvis han blev her viste han ikke om han kunne havde det sjovt eller om hun ville bare lege med ham især ikke efter at hun bare havde leget med ham, det var ihvertfald det han trode på og han holdt hved det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 04:32 | |
| Hun kiggede på ham med kolde øjne.
"Du havde brug for at hvile"
Sagde hun koldt, han var ved at falde, så hun kig hen og tog ham om livet og satte ham ned i sofaen igen.
"Jeg synes at du skal blive her indtil du har fået det bedre"
Sagde hun stadig koldt, hendes søster kom til syne, hun gik hen og forklarede det hele, men hun løj lidt, hendes søster nikkede og kig ud af døren, hun kiggede hen på ham med kolde øjne, bare han snart har det bedre tænkte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 04:37 | |
| han sad bare på sofaen og surmulede mest fordi at han var for smadret til at han kunne gøre modstand ihvertfald en smule.
"jeg har ikke brug for medynk" sagde han dog meget lavt ikke fordi han var bange men mere fordi han ikke rigtig gad og snakke med dette væsen som hjalp ham mod hans vilje.
han rejste sig igen og kiggede koldt på hende
"jeg har ikke brug for noget" sagde han og gik mod døren dog meget vaklende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 04:42 | |
| Hun kunne se at han var sur det morerede hende lidt. Da han gik vaklende hen til døre, løb hun hen foran den.
"Vil du gøre modstand"
Sagde hun drillende, hun morede sig over at han var for svag og hun kunne ikke lade ham gå ud for så ville han se hun boede, for når han en gang kom til sig selv igen, ville han sikkert komme tilbage efter hende, så hun blokerede døren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 05:07 | |
| han kiggede med kolde øjne på hende dog var der et smil om hans læber han vaklede tætter på hende.
"hvad hvis jeg vil" sagde han flabbet han regnede nemlig ikke med at hun ville gøre modstand for så ville hun nok slå ham ihjel på et tidspunkt.
da han havde nået helt hen til hende tog han hende på skuldren og fjernet hende, eller prøvet på det ikke fordi han havde kræfter til det. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: a new face- katie | |
| |
| | | | a new face- katie | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|