|
| a new face- katie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 05:21 | |
| Der kom et smil frem på hendes læber.
"Hvad så"
Sagde hun koldt, da han var nået helt hen til hende tog han hende på skuldren og prøvede at fjerne hende, men det kunne han ikke, hun tog hans hånd og vred den om.
"Du kommer ikke ud"
Sagde hun koldt og ondt, hun menet det han skulle for komme væk fra bevistheden, så hun kunne bære ham ud i skoven, selvom hun kunne gøre det nu ville hun heller vente til at han kunne gøre modstand, så kunne han nemmelig også more sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 06:44 | |
| han satte sig ned på et knæ, og kiggede ondt på hende dog bredte der sig et smil på hans læber.
"hvorfor må jeg ikke" sagde han grinene dog med en lille grimasse og af nydelse.
han knyttede sin ene hånd og slog hende i ansigtet ihvertfald så hårdt han nu kunne imens der var et kæmpe smil om hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 06:47 | |
| "For jeg ved du vil komme efter mig når du er kommet til dig selv igen og så ved du hvor jeg bor og det går ikke"
Sagde hun koldt, han slog hende i ansigtede, men det gjorde ikke særlig ondt, hun maste ham til gulvet og satte sig oven på ham og holdte hans hænder, hun tog sit ansigt tæt på hans og kigge ham i øjene med en koldt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 07:59 | |
| han stirrede bare ind i hendes øjne koldt og ligeglad om han døde.
"hvad vis jeg gjorde det ville kun glæde dig, at se mig igen" sagde han og et bredt smil bredte sig om han læber.
da hun havde taget hovedt tææter på hans viste han ikke hvad hun ville man han vidste at hun ike kunne knække ham.
"vil du havde et kys til" sagde han drillende og også lidt hånligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 08:07 | |
| "year som om"
Sagde hun koldt, selvfølge vil hun ikke se ham igen, det var jo meningen med det hele ikke tænkte hun.
"Nej"
Sagde hun og bed ham i læben, hun var blevet sur igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 08:25 | |
| han grinte lidt over det dog fik han et chok da hun bidt ham i læben.
"hov hov ikke så ivrig" mumlede han imens hun bed ham i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 08:30 | |
| Hun tog sit hovede og og kiggede på ham.
"Nå så du kan ikke lide det"
Sagde hun koldt, hun satte sig op så deres hoveder var langt fra hinanden, hun kiggede på ham med et koldt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 08:37 | |
| han smilte bare et lumsk smil
"det sagde jeg ikke" sagde han med et bredt smil om læben.
han kiggede bare på hende med kolde øjne og et bredt lumsk smil om læberne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 08:39 | |
| Nå tænkte hun, men hvorfor gjorde han så ikke noget selv.
"Okay"
Sagde hun koldt, hun sad stadig oven på ham, hun kiggede stadig på ham med et koldt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 08:52 | |
| han kiggede på hende og gabte lidt af kedsomhed.
"sig mig nydder du dette lige så meget som mig" sagde han ginende med et lumsk smil om læben han havde dog vendt blikket ned af sin krop og kigget nu mellem hendes ben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:00 | |
| "Fjern dit blik der fra"
Sagde hun koldt, hun lænede sig og en snerren undslap gennem hendes læber, hun kiggede ondt på ham og bed ham så i læben igen, bare for at irritere ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:08 | |
| han mærkede bidet og smilte over det, han kysset hendes læber selvom hun bed ham. *er det alt* tænkte han mest for at bare samle tankerne om noget men også fordi at hun ikke rigtig morede ham så meget som han havde håbet dog morede hun ham en smulle og det var han i det mindste glad for. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:18 | |
| Hun kunne mærke at han kyssede hendes læber, hun kyssede ham igen, men hun nød det ikke, hm.. tænkte hun, hun prøvede at kysse ham mere ivrit for at få ham til at gøre modstand og det håbede hun at han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:28 | |
| han viste han ikke havde kræfter til at gøre modstand dog prøvet han at få sine hænder fri så han kunne vende hende om såden at han lå øverst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:34 | |
| Hun kunne mærke at han prøvede at få hans hænder fri, så hun slap dem forsigtig, de kyssede stadig og det undrede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:40 | |
| han tog hende om hofterne så hurtigt han nu kunne og vendte dem om såden at han lå øverst.
han stoppet dog ikke med at kysse hende vilket undrede ham dog ville han ikke stoppe med at havde det så sjovt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 09:52 | |
| han tog hende om hofterne og vendet dem om og nu lå han øverst, men de blev ved med at kysse, hun kyssede ham mere ivrit for at se om han gjorde noget ved det, hun lage hendes hænder om på hans ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 19:37 | |
| han tog sin ene hånd op mod hendes hovedt og strammede grebet om hendes hår imens han kysset hende lidt mere ivrigt, den anden hånd tog han om på røven af hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 20:55 | |
| hun kunne mærke at han tog hans ene op til hendes hår og den anden hånd ned på hendes røv, hun kyssede ham også mere ivrigt, hun tog hendes ene hånd op i han hår og den anden på hans bryst og nussede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 23:17 | |
| han lænte sin krop længer frem og holdt stramt om hendes hår. *skulle havde taget taksen med* tænkte han imens han klaskede hndes røv lidt.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Søn 05 Feb 2012, 23:37 | |
| Han klaskede hende røv, hun kiggede ind i hans øjne, hun begyndte at bide i hans overlæbe, mens hun nussede ham på brystede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Man 06 Feb 2012, 01:49 | |
| han smilte bare over at hun ikke kunne få nok af at bide ham. han klasket lidt hårder hendes røv og kigget hende koldt ind i hendes øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Man 06 Feb 2012, 01:54 | |
| Han klaskede hendes røv lidt hård og af ren reflx tog hun hans hånd og fjernede den, hun kunne ikke lide det, hun kyssede ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Man 06 Feb 2012, 02:28 | |
| *hvad nu* tænkte han men et smil kom på hans læber over det dog følte han sig lidt skuffet over hun ikke kunne lide det.
han kysset hende lidt ivrigt igen og tog sin frie hånd også til hendes hoved og holdt stramt om håret også selvom han stadig havde en smule smerter så nydte han virkelig at havde noget sjovt at lege med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: a new face- katie Man 06 Feb 2012, 02:54 | |
| Han begyndte at kysse hende ivrigt igen, han tog hans anden hånd op til hendes hovede og holdte stramt om hendes hår, hun tog begge hendes hænder og skubbede ham, så hun nu igen var øverst, hun tog begge hendes hænder op i hans hår. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: a new face- katie | |
| |
| | | | a new face- katie | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|