|
| Are you gonna hurt me? -Grigori. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Man 27 Feb 2012, 03:58 | |
| Rosa kiggede ondt på ham, mens hun lyttede l hans tanker. Da hun havde læst hans tanker, fik hun en lyst til at vride hans arm om. Men gjorde det ikke, hun blev bare ved med at kigge ondt på ham. Hun smilte ondt og dybt fasineret over at han led og havde ondt, hun lagde hovedet let på skrå og betraktede ham. Hun hørte det han sagde, og begyndte at grine af det. "Hvordan kan jeg vide at du slipper mig, efter jeg slipper dig?" Spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Man 27 Feb 2012, 04:04 | |
| han kigget køligt på hende og fnyste over den måde hun var på, det morede ham slet ikke ihvertfald ikke nok. han slap den ene hånd og aede hendes venstre kind og smilte lumsk til hende. "det kan du heller ikke" sagde han flabbet og vidste det ville være irriterende.
han smil bliv større om tanken hvad hun kunne finde på selvom han trode ikke rigtig hun ville gøre noget stort ud af det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Man 27 Feb 2012, 04:15 | |
| Rosa sad næsten helt stille, og kiggede på ham med et ondt og koldt blik i sine nøddebrune. Hun mærkede at han slap hendes ene hånd, og mærkede så hans hånd på sin venstre kind i stedet for. Hun bed ud efter hans hånd og kom til ramme ham, "Hold dine fingre for dig selv." Sagde hun vredt, og snerrede af ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Tirs 28 Feb 2012, 08:52 | |
| han træk med et hånden til sig ikke i overraskelse men i instinkt, et lille smil var over hans læber. "hvad der galt, bange for sjov" sagde han hånligt og grinte en da hånligt af hende. han morede sig herligt over hendes opførelse. hans fri hånd kom igen hved hendes ansigt dog oppe hved håret og ruskede lidt i det med et smil om læben, han havde dog ikke glemt hendes hånd hved sit lem men han ville gøre det interresant, og sjovt... for ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Re: undskyld. Tirs 28 Feb 2012, 19:28 | |
| Rosa hørte det han sagde og kiggede ham koldt i øjene, mens hun stadig smilte "nej, jeg ikke bange for sjov, men jeg ved bare ikke hvor du har haft dine fingre sidst." svarede hun flabet og hånligt igen, og blev ved med at kigge ondt og koldt på ham. Hun mærkede hans hånd oppe i sit hår, og rykkede med et sit hovede væk. Hun strammede grebet om hans ting, og satte negle til længere ned.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Ons 29 Feb 2012, 02:35 | |
| han kigget på hende med et lumsk smil og lyttet til hvad hun sagde. "har haft dem mange steder" sagde han tilfreds for han vidste hvad han mente. hendes flabbethed og drilleri rørte ham ikke for såden var han selv. han fjernet straks hånden fra hendes hår ned til hendes hånd igen og han bliv efterhånden træt af denne leg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Ons 29 Feb 2012, 06:12 | |
| Hun kiggede koldt på ham, og lå mærke til han lumske smil, men tog sig ikke rigtig af det endu. Hun grinte bare det han sagde, "Nemlig, det var også det jeg mente. Med den opførsel du har overfor en pige, skulle det ikke undre mig. Men det skulle heller ikke undre mig, hvis du gør det i tvang." Sagde hun koldt, og holdte øje med ham. Hun mærkede igen hans hånd ved sin hånd, og fik en lyst til at rive ham med sine negle. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Ons 29 Feb 2012, 07:06 | |
| han kigget køligt på hende og hans smil var forsvundet, han lod faktisk som om han var dybt seriøst. "kun nogle gange" sagde han og smilte hved minderne. han gad nu godt vide hvornår hun gav slip, det her var hved at blive gammel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Ons 29 Feb 2012, 08:23 | |
| Rosa kiggede koldt tilbage på ham, og smilte da hans smil forsvandt. Hun kunne tydeligt se at det bare var skuespil, og rystede let på hovedet af ham. "Så siger vi det, og lad vær med det skuespil. Jeg kan se lige gennem det, så de virke ikke på mig." Sagde hun smilende, og slap ham for at rejse sig op igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Ons 29 Feb 2012, 09:30 | |
| han slap ikke med det samme hendes hænder men til sidst gjorde han. han kigget op på hende da hun rejste sig og han vidste godt vhad hun havde sagt selvom han ignorede det i få sekunder. "det ellers sjovt" sagde han og grinte over at hun ikke engang havde givet ham en flad, selvom hun godt nok havde trykket neglene i ham. tanken om den dejlige smerte han havde følt var så god at et smil kom på hans læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Ons 29 Feb 2012, 09:43 | |
| Rosa beyndte at gå væk fra ham, men hørte så det han sagde og hans grin. Hun vendte sig med et om og gik tilbage mod ham, "Sjovt?!" Sagde hun vredt, og kiggede ham koldt i øjene. Hun slog ham hen over den højre kind, og ramte ham med sine lange negle så han begyndte at bløde fra kinden. Hun kiggede fasinert på blodet, og så at hun havde noget af det på sine fingre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Tors 01 Mar 2012, 03:08 | |
| han kigget undrene på hende da hun straks vendte sig om. han mærkede slaget og han gjorde lige som de gjorde på film når de fik en flad og lavede en grimmase. det gjorde ondt og han mærkede blodet trippe ned fra kinden. han tog sin pege finger og glid den langs blodet. han suttet stille blodet af fingeren. "det altid morsomt" sagde han og han havde vendt hovedt igen imod hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. Tors 01 Mar 2012, 03:44 | |
| Rosa betraktede ham med kølige øjene, og så facinert på blodet der løb ned af hans kind. Rosa fulgte alle hans bevøgelser, med sine nøddebrune øjene uden at sige en lyd. Hun lagde hovedet let på skrå, da han slikkede blodet af sine fingre. Hun hørte det han sagde, og rystede bare på hovedet af ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skull sige, men begyndte at grine lidt uden morskab i stemmen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Are you gonna hurt me? -Grigori. | |
| |
| | | | Are you gonna hurt me? -Grigori. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|