Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Are you like me?- Sordrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 08:49

han kiggede hen undskyldende i øjnene og rykkede lidt tilbage. "undskyld" hviskede han og følte sig utrolig dum og han havde nærmest en indre kamp med sin fornuft om han skulle kysse hende eller ej. hans fornuft sagde STOPSTOPSTOPSTOP mens hans lyster til at kysse hende næsten havde overvunde ham helt men stadig tøvede han og kiggede hende igen undskyldende i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 08:55

Hun smilte sødt til ham og grinte lidt af det, "Du behøver ikke at undskylde." Sagde hun sødt, og rørte let ved hans arm. Hun vidste ikke helt hvad han undskyldte for, men hun stolede nok på ham til at vide at han ikke behøvede at undskylde.
Mon han undskyldte for at væreså tæt på hende??
Hun vidste det ikke, men ville heller ikke til at finde ud af det. For hun ville ikke bruge sin evne mod ham, når han var så sød ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 08:59

han blev mere rolig da hun rørte ved hans arm. han kiggede hende i øjnene. og sagde "det er bare... vi kender jo ikke engang hinanden" sagde han og lagde sig lidt tættere på hende.han hvidste ikke hvad han skulle sige. hun var jo så dejlig. hun virkede så sød at det ville være syndt at lade være. men hans fornuft kontrolerede ham lidt for meget på tidspunktet til at han kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:06

Hun aede ham let på armen, og kiggede ham tilbage i øjene med et blidt blik. Hun hørte det han sagde, og hendes smil blev større af det. "Men det kan vi komme til, hvis du vil selvfølgelig." Sagde hun smilende, og bevægede let sine ben i luften i takt med sine vinger. Hun mærkede den lette luft ignnem sine fjer. Hun vidste stadig ikke helt hvad han snakkede om, men det gjorde hende ikke rigtig noget for hun ville nok finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:11

han rykkede tættere på hende og havde igen ansigtet helt nede foran hendes så hun ikke var i tvivl om hvad han havde tænkt sig. men han stoppede lige før han skulle til at kysse hende. han kunne mærke hendes ånde. varmen fra hendes hud.han tøvede meget på dette ppunkt og rykkede endu tættere på men vill ikke kysse hende. hvad nu hvis hun afslog kysset. han lod sit ansigt dvæle lidt nede foran hendes gor ligesom at afbente hendes respons. der var omtrent en centimeter mellem deres læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:17

Hun mækede igen hans varme mod sig, da han rykkede tættere på hende. Hun fand ud af hvad han ville, og sagde ikk noget til det. Hun blev ved med at kigge ham i øjene med et blidt blik, og blev liggende hvor hun var. Hun rykkede sig kke ud afstedet, men ventede bare på hvad han ville gøre, og om han overhovedet ville gøre det. Hun blev ved med at aede ham på armen, og kiggede ham dybt i øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:20

så lukkede øjnene og sagde til sig selv. nu gør du det fandme. og han lænte sig stille frem og kyssede hende blidt. han lagde sig helt tæt op af hende og holdt hende ind til sig. hende s læber hendes hud. silke. hendeshud var så blød som silke. ha mærkede varmen sprede fra brystet og helt ned til tå spidserne. han holdt en kort pause og kyssede hende så blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:35

Hun mærkede hans bløde læber mod sine, og kyssde ham blidt igen og lukkede sine øjene i. Hun mærkede at han rykkede sig helt op af hende, og mærkede hans dejlige varme mod sig. Der begyndte en varme inde i hendes krop, som stille bredte sig fra top til tå. Hun begyndte at nusse ham blidt i håret, og kyssede ham blidt.


//skal logge nu, men kommer på igen i morgen^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 09:41

han lagde sig ind over hende så dan så han lå over hende og støttede med albuen. mens han havde hånden på den anden arm på hendes talje. han kyssede hende blidt. han prøvede forsigtigt at lade sin tunge glide ind til hende. men kun i et tempo hvor hun kune nå at acceptere eller sige fra. hun var dejlig. han aede hendes talje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeMan 20 Feb 2012, 17:49

Da hun mærkede at han lagde sig over hende, gjorde hun hurtigt sådan at hendes ravne sorte vinger blev væk igen. Hun kyssede ham blidt igen, og lagde forsigtigt armene omkring ham. Hun begyndte at nusse ham blidt på ryggen og i håret, med sine fingre spidser. Hun mærkede hans tunge mod sine læber, og lod let sin tunge røre hans. Hun nød hans nussen på sin talje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 08:32

sor kørte langsomt hånden på hendes talje op på siden af hendes hals. og kyssede lidt mere intimt. det var sådan en blansing mellem at snave og kysse blidt en måde der var svær at forklare. men det var behageligt. og han kunne mærke på rosa hun også nød det. ligeså meget som ham hvis ikke mere. hendes læber var så bløde og hendes ansigt var så smukt. hun var vidunderlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 08:40

Rosa nød hans blide berøringer på sin krop, og lagde armene omkring ham og begyndte at nusse ham i håret. Hun kyssede ham blidt igen, og mærkede tydeligt at han blev mere intens og nød det. Hun lod sin ene hånd køre ned af hans ryg, og nusse ham op og ned af ryggen igen. Hun synes han var vildt sød og køn, selvom hun ikke rigtig kendte ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 08:44

han vendte hurtigt rundt sådan at hun nå lå oven på ham han havde begge hænderne på hver af hendes taljer. han kysede hende på samme møde som før. hun var dejlig. men der var noget over hende. han kyssede hende ned på halsen. han blev ved med at kysse hende på halsen for ligesom at øge stemningen og for at tilfredsstille hende så godt han nu kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 08:52

Rosa amilte sødt til ham da han vendte dem rundt, og kiggede ham i øjene med et blidt blik i sine nøddebrune øjene. Hun kyssede ham blidt igen, og lod sin tunge forsigtig røre hans læber. Hun mærkede hans kys på sin hals, og åbenede så sine øjene som skinte som små stjerner. Hun lukkede dem igen og nød hans kys på sin hals, mens hun nussede ham på ryggen og i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 09:01

sor stoppede langsomt kysseriet af hendes hals mens han holdt hnde tættere ind til sig. til sidst sad de egentlig bare og krammede og nussede hinande. sor nød at mærke hendes kropsvarme og hendes aura så kraftigt som de begge nu var. han hviskede hende i øret "vi burde ikke gøre dette her... jeg kender dig jo ikkeengang" og satte sig lidt tilbage og kiggede hende i øjnene og gav hende et kort kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 09:10

Rosa åbenede sine øjene igen da han stoppede deres kys, og kiggede ham i øjene med et blik og sødt blik. Hun lagde hovedet let på skrå så hendes lange lyse hår bevægede sig let, hun smilte forsigtig men sødt til ham. Hun hørte det han hviskede og smilte sødt til ham, men hun nikkede af det han sagde. "Du har ret, men du kan komme til at lære mig at kende hvis du vil." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene. "Du er fornuftig, det kan jeg godt lide." Fortsatte hun, og kyssede ham blidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 09:19

han lyttede til hvad hun sagde og spurgte "hvordan det" og kyssede hende blidtigen men stoppede det forholds vist hurtigt rejste sig op og rakte hånden ned til hende og sagde "vi kunne gå en tur?" og smilte venligt til hende. hun var jo rigtig sød eller virkede ihvert fald. han kendte hende ikke så han kunne ikke sig hvad hun var og ikke var. men han var villig til at lære hende at kende lidt bedre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 09:27

Rosa var en der hurtigt blev forvirret af ting, og det var det hun blev. Hun rystede let på hovedet og kiggede forvirret på ham, "Undskyld, men nu er jeg forvirret. Jeg tænker ikke så godt igen, som du kan se er jeg blondine." Grinte hun, og tog et fat i sit hår. "Hvordan hvad?" Fortsatte hun, og kiggede ham i øjene.
Hun tog fat i hans hånd og rejste sig op, "Det kan vi godt." Sagde hun smilende, og kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 09:29

sor kiggede hende i øjnene og smilte skævt "jeg vil bare gerne lære dig at kende. før jeg kysser dig på den måde. jeg lod bare stemningen løbe af med mig. du er rigtig sød nemlig. jeg ville gerne lære dig at kende først så jeg ved om jeg har de på sammen måde om dig efter vi lære hinanden at kende" sagde han og begyndte at gå stadig med hendes søde lille hånd i sin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 09:43

Rosa lyttede til det han sagde uden at sige noget, hun lyttede bare til ham og det var en af de ting hun var bedst til. Hun nikkede forstående af det han sagde, "Det forstår jeg godt, jeg kan godt følge dig. Men skal jo ikke kaste sig ud alt bare sådan, men skal jo osse passe på." Sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene. Hun fulgte efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 10:07

helt rigtigt. hun havde fat i det helt rigtige "du er rigtig smuk. det er slet ikke det" sagde sor vil bare gerne lære dig lidt at kende først." sagde han og de gik lidt hånd i hånd uden at sige noget hvorefter sor sagde "fortæl mig lidt om dig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 23 Feb 2012, 18:04

Hun lyttede til det han sagde uden at sige noget, hun lyttede kun til ham til han var færdig med at snakke. "takker, og i lige måde sor. Der er et eller andet over dig." sagde hun smilende, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun kiggede igen rundt, og vidste ikke helt hvad hun skulle sige nu. Hun hørte det han sagde og kiggede igen på ham, "oki, jeg elsker musik, jeg synger lidt selv og spiller selv også, plus jeg tegner og maler en del. Jeg bor sammen med min fætter, som er to år ældre end jeg er. Men huset som vi bor i har jeg stort set for mig selv, fordi han er næsten aldrig hjemme. Jeg har en falsk lille bror, det vil sige at jeg ser ham som min lille bror men at han ikke er det." sagde hun smilende, og vidste ikke hvad hun mere skulle sige om sig selv. "din tur." fortsatte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 01:33

sor lyttede til hvad hun fortalte ham. han havde stadig hendes hånd i sin. han smilte varmt til hende da hun var færdig og sagde. "okay ehm. ja. jeg bor ikke rigtig nogle steder. kun på den nærmest og bedste bænk. jeg har altid min guitar med mig. jeg elsker at spille musik. jeg har levet siden før anden verdenskrig. mine forældre døde under indvasionen af Sweinfürt i frankrig. jeg er dog originalt født i norge. vi flyttede til frankrig da jeg var tre. jeg er en og tyve år. det har jeg været et stykke tid nu. jeg kunne helt vildt gerne tænke mig en hund. jeg lyder som et lille barn men det er fordi jeg gerne ville have en trofast kompan jeg altid kunne rende rundt med når jeg vandre fra by til by" sagde sor og kiggede hende iøjnene mens det gik han smilet skævt til hende. "hvor gammel er du egentlig?" spurgte sor. det ville jo lidt være noget grids hvis han kunne lide en der var meget yngre end han selv. ikke at hun så ung ud. men mange unge så som regel ældre ud end de er.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 02:58

Rosa kunne se på ham at han rent faktisk lyttede til at det hun sagde, og det overraskede hende lidt for det var der stort ingen der gjorde. Hun smilte sødt tilbage tilham, og kiggede ham i øjene med et blidt blik. Hun lyttede opmærksomt og nysgerrigt til hans baggrunds historie, uden at sige noget eller komentere det. Hun begyndte at smile stort da han begyndte at snakke om hunde, "Jeg forstår dig godt i det med hunde, og jeg har en eller det er min fætters rigtigt, men jeg ser den som min fordi han aldrig er der." Sagde hun grinene, og kom til tænke på den store glade pels tot, som var der når hun kom hjem igen. Hun hørte hans spørgsmål om hvor gammel hun var, "Jeg er 20." Sagde hun smilende, og kiggede på ham med et smil. Hun kiggede lide rundt og kom så på en idé, eller hvad man nu kunne kalde det. "Nårh ja, hvis du vil har jeg et ekstre værelse du kan sove i." Sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitimeLør 25 Feb 2012, 06:59

sor var gtlad for at hun kunne forstå ham. og han synes hendes hund lød som en rigttig dejlig en. eller hendes fætters. sor hørte på hvad hun sagde og svare"jeg ved ikke rigigt...." han havde tidligere fået et tilbud af en anden pige som han rigtig godt kunne lide. men det ente ikke skide godt. plus at sor ikke ville være til besvær. han følte sig let til besvær. men hende her virkede anderledes. hun var så blid. ikke at den tidligere ikke var. men der var bare noget over rosa. "jeg vil jo ikke være til besvær" sagde han og håbede hun forstod. hun var jo rigtig sød og sor gad på en måde ikke men på en anden måde gad han godt. han kiggede igen i hendes øjne de specielle nødebrune øjne. han havde aldrig set dem på den måde. han troede han kunne lide hende. men han var stadig ikke sikker
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Are you like me?- Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Are you like me?- Sordrick   Are you like me?- Sordrick - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Are you like me?- Sordrick
Tilbage til toppen 
Side 2 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» I en cafe //Sordrick//
» En tur i fitness - sordrick
» Lukketid...... - Sordrick
» For helvede da også sordrick
» Jagt i natten. - Sordrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: