Emne: et stykke med musik - Katie Tors 23 Feb 2012, 02:13
Sted: ved en lille å i den fredfyldte skov Omgivelser: ingen Vejr: skyfrit Tid: 14:23 Dato: d. 22 Feb. 2012 Påklådning: sorte all-stars,blå cowboybukser sort t-shirt med hul iryggen til vingerne. en sort taske med hul i ryggen.til vingerne (sor har som regel vingerne klemt sammen i den store taske. det er måske lidt ubehageligt. men han fandt det mere ukomfortabelt at skulle trække vingerne ind.
Det var en dejlig sommerdag. sor sad ved sin sedvanelige lille åbning i den fredfyldte skov. han havde sin elskede guitar i hænderne og sad og spillede en stille og rolig melodi. han nynnede stille en anden stemme til melodien. han nød at spille musik. det var det eneste der rigtigt kunne få ham på andre tanker. han hvidste ærligt talt ikke hvad han skulle gøre uden sin guitar. eller bare musik i det hele taget. rislen fra åen var en dejlig baggrundslyd ligesom fuglesangen fra træerne uden om den lille græsplæt hvor åen løb igennem.
Sidst rettet af sordrick Tors 23 Feb 2012, 02:25, rettet 1 gang (Reason for editing : Ureglementeret dato)
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Tors 23 Feb 2012, 02:18
(( Datoen skal laves om - fremtidstråde er ikke tilladt ))
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Tors 23 Feb 2012, 02:26
//rettet//
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Tors 23 Feb 2012, 22:50
Katie sad på gulvet og læste en bog, der var lyst udenfor så hun kunne ikke, ikke gå en tur, vinduet stod på klem, det var dejligt med noget frisk luft, stille i det fjerne kunne hun høre nogen nynne, til noget musik, det lød fredfyldt, hun gik hen til vinduet og lyttede, hun kiggede forsigtigt ud af vinduet, længer væk kunne hun se en person sidde i en lille åbning i skoven, hun kunne ikke se om det var en drenge eller pige, for person havde langt hår, men drenge kunne også have langt hår, hun indånede luften, det var ikke et menneske.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 07:39
sor stoppede lidt med guitar spillet. han følte han blev kigget på. han kiggede rundt og tænkte. det er sgu nok bare mig der er dum* han spillede videre. han kom i tanke om en sang han havde skrevet tidligere og begyndte at spille og synge.
The difference oh the difference Between a good or bad Existance between what is right or wrong and what of those is this song
Who defines whats good or evil who can tell the difference who defines angel or devil why not share the same existance
Maybe they're not so far from eachother i can hardly see a difference they both love the soft voice of their mother afterall it's her who brought them existance
The difference oh the difference Between a good or bad Existance between what is right or wrong and what of those is this song.
han spillede akorderne en gang til og lod den sidste akkord ringe ud. han var ret stolt af den sang da hean ikke mente at mørke væsner som vampyre dæmoner og varulve var så anderledes fra mennesker engle and what not. han ville ønske at de ligesom bare kunne enes.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 08:03
Katie kunne høre at person sang, det var virkelig en god sang, hun kunne godt lide den, det var virkelig god, hun sad og lyttede til sange, og uden at hun lagde mærke til det ramte solen hendes hånd, hun fløj tilbage med et skrig og vinduet smækkede hårdt i så det gav et kæmpe brag, hun rullede gardinte for og kravlede hen i et hjørne.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 08:17
sor hørte et højt brag og kiggede forvirret rundt. han rejste sig op nysgerrig som han var løb han med guitaren i venstre hånd mod lyden. gad vide hvad det var. han håbede ikke der var nogen der sloges. han nåede et hus og han forventede at det var der lyden kom fra. han kunne ikke se ind da der var trukket for. han prøvede at kigge fra lidt forskellige vinkler. men gardinet dækkede helt. han løb hen og åbnede døren uden at tænke. han var jo kampengel med beskyttende. så han kunne ligesom fornemme når noget var galt derfor gjorde han mange usædvanelige ting. han så en pige sammen krøllet i hjørnet og spurgte "er du okay!?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 08:25
Hun kunne høre nogen komme løbende, først troede hun bare at det var et dyr, men da døre blev åbnet, kunne se at det var et menneske, hun undersøgte personen, det var en mand, han havde en okay højde, han havde langt hår og e guitar i hånden, hun kiggede på ham med et rædselsslagende blik, hun sag med hendes hånd i hendes anden hånd for at lindre smerten, men det hjalp ikke hendes hår dækkede det meste af hendes ansigt, borset fra hende øjne "Ja jeg...øhh...jeg har det fint" Fremstammede hun, hun vidste ikke om hun skulle sige at solen brandte hende.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 08:47
sor kiggede lidt på hende opg tog et skridt ind af døren og satte guitaren. "du er en vampyr er du ikke?" spurgte sor og smilte skævt men venligt til hende. "du behøver ikke være nærvøs. jeg er selv engel" sagde sor og håbede hun ikkke bare ville gå i kødet på ham og bide ham. det var en for smuk dag til en slås kamp og specielt for smuk til et mord. om det så blev ham eller hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 08:53
Hun kiggede på ham da han gik ind af døre "Ja det er jeg" Hun smilte venligt til ham og rejste sig op, hun holdte stadig sin hånd, engel tænkte hun, en som hjælper andre, det er en god ting tænkte hun, hun gik hen mod skabet som stod ved siden af døren, hun tog en trøje og rev det nederste af, hun bandt det omkring den sårede hånd.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 09:00
sor lukkede døren for ikek at lukke så meget lys ind. "hvad skete der" spurgte sor. og kiggede undrende på hendes hånd og tænkte at hun nok stak sig på noget elle sådan noget lignende. han rakte hånden frem og sagde "mit navn er sordrick. men du kan bare kalde mig sor" dog dog så hun ikke behøvede at give hånden med en skadede. han smilte venligt til hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 09:15
Han lukkeder døre efter sig "Jeg lyttede til dig da du spillede og så ramte solen min hånd" Hun kiggede ned på hendes hånd og så op på sor igen "Hyggeligt at møde dig...jeg hedder Katie" Hun trykkede hans hånd "Du må godt sætte dig ned" Sagde hun venligt og ragte en hånd hen mod sofaen, hun smilte et venlig smil til ham.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 09:21
sor kiggede lidt mistroisk på hende og tog et skridt tilbage. det var ikke normalt for vampyre at tilbyde deres nummer et ønskede offer at idde ned. "jeg har det fint med at stå op" sagde sor. hun virkede sådan set sød nok men han ville ikke ende som føde og 6 fod under jordens overflade. "hvor gammel er du?" spurgte sor. jun så ud til at være omkring de atten-nitten år
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 09:36
Hun kunne se på ham at han ikke ville tage nogen chance og det forstod hun godt, det ville hun heller ikke havde gjordt "Okay" Sagde hun venligt, hun kiggede på ham da han talte igen "Jeg er 16, hvad med dig" Sagde hun med et smil på læben "Bare rolig jeg æder dig ikke, jeg drikker kun fra dyr, men hvis jeg virklig trænger til det drikker jeg fra mennesker, men det er sjældent" Sagde hun alvorligt, hun menet det hun sagde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 09:40
sor så overrasket på hende og sagde "wow troede du var omkring de atten nitten stykker" med et skævt smil. "jeg er bare ikke så tryg ved det. kender dig jo ikke og vampyre er kendt for specielt at stræbe efter engelblod" sagde sor tog sin guitar og satte sig på gulvet lidt fra hende omkring tre meter eller noget lignende. det var ikke så langt væk
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 09:53
Hun kiggede på ham og smilte "Hvad med dig" Spurgte hun igen, hun kunne godt forstå ham, men hun ville bare sig det som det var, han satte sig ned på gulvet med sin guitar et stykke væk fra hende, så han virkelig hendes som en trussel, hun lagde hovedet på skrå og satte sig så også ned på gulvet, hun kiggede på ham med et blidt blik "Hvor lang til har du spillet og synget i" spurgte hun mens hun pegede ned på hans guitar.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 10:08
sor begyndte at glippe lidt på strengene til nogle forskellige akkorder. "jeg er to og tyve. har været det siden anden verdenskrig" sagde han og kiggede på hende da hun satte sig ned til ham. haun var altså ikke en trussel. oh well. men det var jo mere fordi sor aldrig rigtig havde mødt en vampyr. "siden jeg var otte. så har spillet nogle år. men har holdt en lang pause mellem nogle af alle årene du ved" sagde sor og smilte skævt. smilet falmede lidt da han kom til at tænke på sin familie
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 10:34
God alder han havde, siden 2 verdenskrig, har har levet længe og meget længer end hende, hun fulgte hans finger på strengen, hun ville spøger ham om han ville spille noget,men hun vidste ikke om hun skulle, hun lyttede til hvad han sagde, hun kunne se hans smil falde "Undskyld" Sagde hun og kiggede ned.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 10:43
sor kiggede hende i øjnene med siny dybe brune øjne og sagde "nah du skal ikke tænke på det" og begyndte at spille videre. han begyndte at nynne stille med på det han spillede og han var ret god til det. han kunne da ihvrtfald finde de rigtige toner til de rigtige akkorder
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 10:51
Hun smilede til ham, hun rømmede sig en smule "Må jeg høre dig spille noget" Spurgte hun forsigtigt, hun håbede at han ville for det hun havde hørt indtil videre var virkelig godt, hun kunne godt lide når han spilled musik for det lød så godt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 10:55
sor kiggede på hende og spagde "jo okay" han begyndte at spille de inledende akkorder til jason aldeans - dirt road anthem. han begyndte at synge med dog uden sydstats accenten og med en lidt dybere stemme. han spille akkorderne still og roligt så man ligesom kunne føle den der country agtige essens af sangen
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 11:01
Da han begyndte at spille følte hun en fredfyldt følelse inden i, det lød så godt, hun kiggede på ham med galde øjen "Vil du havde noget at drikke eller spise" spurgte hun venligt og glad.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 11:07
sor lod den sidste akkord ringe ud og lagde guitaren til sidder og kiggede på hende og sagde "nej ellers tak, bor du her ude helt alene?" han kiggede lidt rundt i hytten. den var meget hyggelig godt gammelt og landligt som sor bedst junne lide det. han havde altid godt kunne lide steder med sin egen form for charme. men han var dog tvunget til at sove i skoven eller på en bænk i byen. eller i værste tilfælde i en dynge skrald på byens losse plads. hvilket ikke altid lugtede lige rart.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 11:16
Hun kiggede på og nikkede,teknisk set gjorde hun hendes søster gik aldrig ud fra hendes værelse, kun få gange hvis det nødvendigt "Nej jeg bor her sammen med min storsøster" Sagde hun venligt, hun ville ikke lyve for ham, medmindre han var dusørjæger.
Gæst Gæst
Emne: Sv: et stykke med musik - Katie Fre 24 Feb 2012, 11:22
sor kiggede hende dybt i øjnene med et venligt smil og spurgte "hvor tit er hun hjemme?" sor synes ikke rigtigt at det så ud som om der havde været andre end hende han kiggde ned på hendes hånd og dpurgte "gør det meget ondt?" og kiggede hende i øjnene med et bekymrende blik. hun virkede jo super flink. og rigtig sød. hun var anderledes end nogle andre personer hun havde mødt. meget anderledes
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …