Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endnu en dag på arbejde

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 05:55

vallo så på hende og lage hovedet svagt på skrå, han så hurtigt ned på sine tegninger da hun spurgte "nej.." løj han da han ikke ville have hun skulle få det godt over hans tegning faktisk var gået i stykker, han gemte sin tegning lidt væk mellem de andre og tog en dyb indånding der bare gjorde hans ribben endnu tydligere, han bukkede sig lidt ned og lignede lidt han havde mavepine, men det var simpelt nok fordi han følte sig meget utilpas.


//sorry min krea røg lige --'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:00

Sienna kunne sagtens høre at han løj, hun kunne høre det på hans stemmeleje og vendte sig imod ham, dog uden at se på hans ribben, hun så kun på hans ansigt og gik lidt hen hos ham, " lad være med at lyve, man kan ligefrem se på dig at du ikke har det særlig godt, og det er sikkert fordi dine tegninger ikke selv har det for godt" sagde hun stille og så tænkende på ham. Da han bukkede sig, så hun lidt bekymret på ham, men bukkede sig også lidt ned til ham og lagde sin ene hånd på hans skulder og tænkte ikke lige over hvor kold hun måtte være, " du kan bare låne min jakke, den er lang nok til at dække dig helt" tilbød hun stille og tog sin jakke af omkring livet og rakte den til ham, men meget forsigtigt.

//Gør ikke noget, du skrev jo over to linjer det kan jeg godt leve med ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:21

vallo sukkede stille og så op på hende "hmm...ja okay der er en af dem der er ødelagt...og det var den du så gerne ville have ødelagt.." sagde han små irriteret og så væk, det var egentlig ikke meningen han ville være ubehøvlet, men han var lidt irriteret over det lige var den tegning der var gået i stykker, han så lidt på hende igen da hun bukkede sig ned til ham og mærkede så hendes kolde hud, han så lidt på hendes hånd og så så op på hende igen, han lyttede til hende tilbud og vendte så blikket på jakken, der gik lidt tid før han gjorde noget da han lige skulle se om han kunne få sig selv i jakken, han rettede sig så op og tog jakken "tak...det er venligt af dig.." sagde han med et lille buk med hovedet, han fik det nu lidt dårligt over hans ubehøvlede opførsel.

//sandt nok ^^..og det blev også lidt længere denne gang//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:28

Sienna lagde godt mærke til hans irreterede tone og hun havde på fornemmelsen at hun bare skulle have holdt sin mund andgående den tegning og hun sukkede svagt, " undskyld.. men der er ting som gør at jeg ikke er så vild med at blive tegnet, altså forstå mig ret, jeg har ikke noget imod at du tegner selve mig, men.. altså.. jeg har bare en natur som måske ikke er værd at tegne og den for mig til at sige fra med sådan noget" forklarede hun og prøvede at gøre det så forståeligt som hun kunne og håbede ikke at det var for vanskeligt. Sienna fjernede sin hånd da han så på den og gav slip på jakken da han tog den, hun rettede sig op og nikkede lidt, " det var så lidt.. skulle det være en anden gang" mumlede hun stille og smilte svagt men kort og sukkede lydløst.

//Ja.. så var din krea jo ikke helt væk Heh ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 06:50

vallo lyttede til det hun sagde og forstod det nogenlunde, men han blev dig lidt nysgerrig på hvad hendes natur så var "det er okay...men jeg forstår ikke hvorfor du ikke mener du er værdig?...hvad mener du med din natur?.." spurgte han forsigtigt og så på hende med et tænkende blik. vallo tog jakken på og fik den på en eller anden måde til at se helt rigtig ud på ham, han rettede bare lidt på den også var den der "det håber jeg ikke...jeg hader at spilde på mit tøj det ødelægger det" sagde han og så på hende med et tænkende blik "jeg må til at hjem..jeg skal have rent tøj på" mumlede han for sig selv.


//nej det var den ikke XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:01

Sienna blev endelig ikke særlig overrasket over hans nysgerrighed og sukkede svagt, hun ville rigtig gerne sige det til ham, men det var forbudt, så længe han ikke selv regnede den ud og hun kløede sig lidt i nakken, " jeg ville gerne forklare dig det, men.. jeg kan ikke du må selv finde ud af det, hvis du vil vide det" sagde hun stille og smilte svagt, men kort igen og kørte en hånd gennem håret. Sienna hørte hvad han sagde, men svarede ikke på det første, da hun heller ikke selv personligt kunne lide at tabe ting på sig selv, hun nikkede dog til det andet han sagde og bed sig svagt i læben, " okay øhm.. du kan bare aflevere min jakke hvis du en dag kommer forbi cafeen igen og forresten mit navn er Sienna, hvis du ikke allerede ved det" sagde hun tænkende og kløede sig endnu engang i nakken.

//Haha xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:26

vallo så på hende og lage hovedet svagt på skrå "hmm...noget jeg selv skal gætte...så du er ikke et menneske?" spurgte han og så meget tænksomt ud, han så mere og mere undersøgende på hende og tog så tegningen frem af hende, han fandt også en anden tegning frem og begyndte at sammenligne, han vendte blikket op på hende og lyttede til hvad hun sagde "øh...okay...jeg ved ikke lige hvornår jeg kommer til caféen igen...jeg går sjælet på café" sagde han og tænkte lidt over hendes navn "vallo..." tilføgede han og vendte igen fokus på sine tegninger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 07:35

Sienna viste ingen tegn på overraskelse, selvom han faktisk havde ret i det han sagde, hun bed sig diskret i læben og tænkte lidt, " som sagt.. jeg må ikke sige noget, jeg har i realiteten sagt for meget" sagde hun stille og tænkte sig lidt om igen, hun ville heller ikke have at han blev bange for hende, hvis han fandt ud af hendes natur, men nu så hun ham heller ikke ligefrem som mad. Sienna så lidt undrende på ham, da han holdte to tegninger oppe, " hvad laver du?" spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå. Hun sukkede over at han ikke kom så tit på cafee og viste så ikke rigtig hvad hun skulle svare, " okay øhm.. så behold min jakke, jeg ved ikke hvad vi ellers skal gøre, men jeg lader dig i hvertfald ikk gå rundt uden bluse på" sagde hun bestemt, men lod stadig sin tone være venlig og rolig. Hun nikkede svagt til hans navn, " vallo.." mumlede hun for sig selv, for at huske det ordenligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 08:02

vallo rystede på hovedet "tja sådan er det...jeg finder ud af det selv..." sagde han roligt og studerede forsat de to tegninger, han svarede ikke med det samme "jeg..prøver at finde ud af noget..." sagde han tænkende og lage tegningerne fra sig, han så på hende og rystede stille på hovedet "jeg vil ikke beholde din jakke...hmm hvis du ikke har noget imod det kan du komme med mig...så kan du få din jakke tilbage" sagde han med et lille nik og betragtede hende lidt, han tog et papir og lage det mellem to fingre, han tøvede på ingen måde da han hurtigt træk papiret ud og en rift mellem fingrene, blodet begyndte lidt efter at trille ned over hans hånd og han gik hen til hende, igen tøvede han ikke og rækte op mod hendes næse, han så meget forvendtnings fuld på hende uden at sige en lyd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 08:09

Sienna nikkede bare til det han sagde, men kunne ikke rigtig finde på noget at sige til det første og stod bare helt stille og betragtede ham kort, hun fandt ham endelig meget interessant, men viste ikke rigtig tegn på det, da det alligevel var ret tidligt, når man tænkte på at de kun havde kendt hinanden i måske 2 timer. Sienns smilte svagt og rystede så på hovedet, " jeg har ikke noget imod at gå med dig, selvom jeg sagtens ville kunne undvære min jakke.. men okay" sagde hun og smilte svagt igen. Sienna fulgte roligt hans træk, men så overrasket på ham da han rev sig selv med papiret og straks blev hendes næse fyldt med duften af blod, men hun trak sig hurtigt tilbage da hans hånd kom tættere på hende og hun ramte hylden så den vippede lidt. Hun lukkede øjnene og vendte sit ansigt væk fra ham, hendes vejrtrækning var blevet ujævn og hun rystede lidt i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 08:33

vallo så meget opmærksomt på hendes reaktion og smilte skævt "vampyr..." sagde han kort og træk sin hånd til sig, han gik nogle skridt fra hende og løftede sin hånd op til sin mund, han suttede stille på såret for at få det til at stoppe med at bløde "hvis du stadig vil med så sig til når du har det bedre igen" sagde han stille og så lidt på papiret han havde skåret sig med "og undskyld den hårde behandling...jeg skulle bare lige være sikker..og du ville jo ikke sige noget" sagde han med et venligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 08:39

Sienna så på ham igen, da hun hørte det første han sagde og så vredt på ham, hun holdte op med at ryste og trak vejret normalt igen, hun gik et skridt frem imod ham og rakte sin hånd frem da hun pegede på ham, " din..din.." snerrede hun sammenbidt og pustede kort ud for at falde til ro igen. Hun tog sin hånd til sig og drejede kort rundt, for ligesom at slå det lidt ud af hovedet, " hvorfor gjorde du nu det, er du klar over hvad jeg kunne have gjort hvis jeg havde været tørstig" sagde hun stille, men stadig alvorligt og satte hænderne i siden. Hun pustede ud igen og kunne stadig lugte blodet, hun var helt rolig og lagde hovedet på skrå og valgte så at svare ham på det andet, " jeg har det fint nu, men bare lad være med at gøre det igen tak" sagde hun alvorligt og mente det skam, hun ville ikke gøre ham noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeTors 04 Feb 2010, 09:00

vallo så rolig på hende og lage hovedet svagt på skrå, han kunne tydeligt se hun var vred, men det gjorde ham ikke de store da han havde regnet med hun ville blive sur, han vendte dog blikket ned da hun sagde noget igen "du kunne havde slået mig ihjel...og jeg gjorde det altså bare for at finde ud af om du nu var en vampyr..." forklarede han sig og så ikke ud til at have fortrud det, han flyttede hånden fra sin mund og så lidt på sine fingre som efterhånden var stoppet med at bløde "jeg gør det ikke igen...det lover jeg..." sagde han med et lille nik og man kunne godt høre han mente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 02:35

Sienna sukkede tungt over det han sagde og rystede kort på hovedet, hun forstod ikke hvordan han ikke blev bange over at hun blev vred, for vampyre kunne jo gøre det værste når det skete, hun sukkede kort igen og kørte langsomt en hånd gennem håret, "og hvorfor gjorde du så også det?.. alting ville have været meget nemmere hvis du ikke havde opdaget det" sagde hun stille med en rysten på hovedet og sukkede lidt igen. Sienna tøvede lidt, men gik så hen og tog forsigtigt fat i hans hånd og så på det lille sår som han havde lavet lige før, og studerede det lidt, " det er ikke så slemt.. jeg er glad for at du ikke gjorde det størrer" mumlede hun stille og slap stille hans hånd igen og lod sin egen hånd falde ned på siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:20

vallo så på hende med et tænkende blik og træk kort på skuldrende "jeg ved det ærlig talt ikke...du snakkede over dig og jeg blev nysgerrig..og da du ikke ville sige noget måtte jeg jo finde ud af det på en anden måde...og jeg vidste der fandes vampyr så..jeg ville bare se om du var vampyr" forklarede han og så på hende imens. vallo stod helt stille og stirrede på hende imens hun tjekkede hans hånd, han så så på sin hånd igen "selvfølgelig er det ikke slemt...jeg ville aldrig skåre mig selv være en sådan...det ville være for dumt" sagde han vel videne om at det han sagde ikke helt passede, han lod sin h¨nd dumbe ned ved siden af sig og vendte blikket op på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endnu en dag på arbejde - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endnu en dag på arbejde   Endnu en dag på arbejde - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endnu en dag på arbejde
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På arbejde.
» Arbejde...
» På arbejde. (morgan)
» Med på arbejde, gud red mig! //Privat :: Cam//
» Arbejde på cafén# privat Sophie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: