Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Dreins Moutian.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:35

Alec smilede skævt og kiggede ned på hans fod "Næh" hun rystede svagt på hovedt stadig smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 00:34

"Her er smukt" sagde han og nikkede som om han selv skulle forstå det han lige havde sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:33

Alec fyldte hans blik og lagde hovedt på skrå *Der var noget smukt over stedet, men...* hun rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Feb 2010, 02:00

"Jeg tror det her er et godt sted" han kiggede op i himlen.
Og så på Alec.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 07:58

Alec smilede og kiggede lidt på ham "til hvad?" hun havde en drilllende tone på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 10:09

"Til at nyde stilhed" saged han og sad afslapped.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Feb 2010, 22:27

Alec smilede "Jaah....." hun kiggede ud over bjergene. Hendes vejrtrækning afslappet og nyd den friske bjergluft.
Hun smilede svagt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 12:37

"Hej" sagde han så igen da han havde mistet konsentrationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeOns 17 Feb 2010, 05:38

Alec rynkede brynene og kiggede på ham "Hey... " hun smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTirs 23 Feb 2010, 11:44

Han smadskede lidt.
"Hvem er du??" sprugte han da han mærkede stemmen begyndte at snakke i hans hoved.
*Vampyr vampyr* gentog stemmen med en lokkende klang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 01:45

Alec kiggede på ham i lang tid.
"Mener hvad jeg er? Eller hvem jeg er?" hun smilede svagt "Det er to vidt forskellige spørgsmål!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 12:54

Han sprang op på benene "hvem du er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Feb 2010, 02:10

Alec tøvede hvem var hun endtlig?
"Jeg ved det ikke...." hun kiggede væk "Jeg er ikke så gammel at jeg ved det.... tja, jeg er en ensom vampyr...." hun smilede svagt og sukkede. Spørgsmålet gav genlyd inden i hende; Hvem er jeg?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeSøn 28 Feb 2010, 13:47

"Ensom" gentog han og bøjede ordet inde i hoved.
"Øhm er det en dårlig ting?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Mar 2010, 03:10

Alec smilede "Som regl ik, men nogle gange kan man svane selskab"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 02:43

Han nikkede og gyngede så sin krop lidt frem og tilbage.
"Sid ned" sagde han nærmest som en komando men mente det ikke på en komanderende måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeSøn 14 Mar 2010, 03:08

Alec gjorde hvad han sage, uden helt at vide hvorfor hun gjorde det -*Ja... Hvorfor ikke?*- så hun satte sig ved siden af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Mar 2010, 02:44

"Går du i skole" sagde han og så undrende på hende,
han hviste ikke så meget om den her verden, faktisk viste han kun noget om
det hospital de engang havde lukket ham inde på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Mar 2010, 01:25

Alec rystede på hovedet "Næh... nogle gange kommer jeg på en skole, for at slukke min tørst, men ellers så nej...." hun smilede "Hvad med dig?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Mar 2010, 08:48

"Går i skole" sagde han og syns det lød forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeMan 29 Mar 2010, 00:57

"Okay......"
Alec syntes at samtalen manglede fulde, så hun faldt snart, ud i en indre diskusion med sig selv.
Diskusionen handlede om nærmest alting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTirs 30 Mar 2010, 05:26

"Jeg vil smutte" sagde han og rejste sig så op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeMan 05 Apr 2010, 08:17

Alec, som ikke havde fattet samtalen, nikkede bare og havde ikke det fjerneste i mod det. Ikke fordi hun havde noget personligt imod manden, men som sagt havde hun ikke fattet samtalen. Det hele havde været facader og pinlighed over hvad man nu skulle sige. Hun kiggede ud over bjergene og sagde ikke noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Apr 2010, 19:39

Han tog med hurtige bevægelser, tag i hendes håndled og rakt også hende op.
"oRGH...Vil du ikke med?" sagde han som om han pluselig var blevet helt begejsret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Apr 2010, 01:14

Alec var både forvirret og overrasket, men alligevel smilede hun og sagde med en meget forvirret stemme "Øhm... jo"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Dreins Moutian. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Dreins Moutian.   Dreins Moutian. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Dreins Moutian.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Dreins Mountain by night
» i en hytte i Dreins Mountain (åben)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: