|
| Dreins Moutian. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Ons 21 Apr 2010, 21:59 | |
| Han smilte nu stort og begyndte at løbe imens han bare trak Alec med sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Fre 30 Apr 2010, 00:50 | |
| Alec kom til at smile, hun så hans ansigts udtryk. Normalt, var hun skeptisk og ville ikkelade fremmede trække afsted med hende, men hun tænkte at denne fyr ikke ville gøre hende ondt. Ikke meget ihvertfald. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Man 10 Maj 2010, 10:30 | |
| Han grinte højt som et lille barn der skulle i tivolie, hvilket faktisk kunne lyde ret forbevseende men Terion var glad og fri lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tors 27 Maj 2010, 06:39 | |
| Alec kiggede på ham og kom til at smilede. Han var fuld af energi, og hun blev smittet... HUn havde lyst til, at være lallede li'som ham, men... hun tvivlede på det var på god idé. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tors 12 Aug 2010, 00:22 | |
| Han stoppede op inde i byen og kiggede sig rundt. "Her er okay var" sagde hun og slap Alec hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Lør 23 Okt 2010, 04:46 | |
| Hun smilede "jah..." , fulgte hans eksempel, og kiggede sig omkring menshun sætte sig ned og slappe af i kroppen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Man 25 Okt 2010, 23:28 | |
| I det samme forvandlede han sig til en pige.¨
//læs profil// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tirs 26 Okt 2010, 02:23 | |
| Alec havde siddet og kigget væk , så da hun igen så på Terion, fik hun et chok. Derefter smilede hun "Er det din særlige evne? At skifte køn?" hunu grinede mest på grund af det var så absurd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tirs 26 Okt 2010, 02:28 | |
| Hun rystede på hoved, "Jeg er formskifter" sagde hun med en mandestemme. men rystede på på hoved, og gentog"Jeg er formstifter" sagde hun nu med en kvindestemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tirs 26 Okt 2010, 16:20 | |
| Hun grinnede igen -stemmeskiftet lod herre sjovt. Alec beherskede sig sig lidt efter, "Så du ville også kunne skifte udseende?". Hun var nysgerrig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tors 28 Okt 2010, 21:18 | |
| Hun nikkede, "Tja jeg kan ligne dig hvis det var" sagde hun og kiggede op og ned af hende. "Du ret nem lige nu fordi du ikke har noget make-up på lige nu. Jo mere du på af smykker tøj osv...jo hårder bliver det" sagde hun og knækkede med narken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Lør 30 Okt 2010, 01:18 | |
| Alec smilede og lagde hovedet på skrå "Min evne ligner meget din... Og jeg hader at gå med smykker." Hun smilede igen.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tirs 02 Nov 2010, 07:29 | |
| "hm..." sagde hun bare og kiggede rundt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Fre 05 Nov 2010, 06:42 | |
| Hun tog Terions hånd og smilede svagt. Hvis hun kunne rødmet havde hun gjort det. Det var første gang hun havde taget ens hånd af egen frivilje. Hun kiggede ned i jorden og følte sig pludselig lille og genert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Ons 17 Nov 2010, 19:48 | |
| Terion sorte øjne kiggede nu over på Alec's "hvad der galt" sprugte hun da hun så at hendes ansigt svagt blev rødt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tors 18 Nov 2010, 00:47 | |
| Alev rystede avgt på hovedet #Der er ingenting galt... Det er bare... Det er jeg tid siden jeg har taget en i hånden. Og vi har lige mødtes". Hun smilede og så hurtigt og kort op op Terion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Lør 27 Nov 2010, 08:24 | |
| "Nårh" sagde hun og smilte så stort. Hendes tænder var ikke naturlige de var spidse som på en krokudille dog sad de bare tættere på hinanden, men det så altid så skræmmende og ubehagligt ud. Hendes kuld sorte øjne kiggede lidt smilede på Alec's ansigt. Men kiggede så på deres hånder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Lør 27 Nov 2010, 20:24 | |
| Alec smilede svagt. Hun kiggede ned i jordens, så hun så ikke tænderne. Inderst inde følte hun en usikkerhed, som for alt i verden ikke ville vise. Nej, for satan, hun var jo vampyr. Jeg tog mod til sig og gav Terion en knus. "Tak" hviskede hun ind i vens øre. Knuset var et modsigeligt indskydelse og nu blev hun først for alvor usikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Fre 10 Dec 2010, 21:25 | |
| Hun pjuskede hendes hår, "Det helt i orden du" sagde hun og smilte. Hun krammede roligt igen før at hun slap Alec helt, hun smilte stort men hviste ikke helt hvorfor hun smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Søn 19 Dec 2010, 16:47 | |
| Alec smilede glad igen. Hun blev overrasket, men glad, over krammet. Det havde ingen gjort før. "Tak" sagde hun bare. Var det ikke nok? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Dreins Moutian. Tirs 11 Jan 2011, 01:37 | |
| Hun kiggede kort rundt og så at himlen forandrede sig. Hun kiggefde så på alec, "Jeg må gå alec" sagde hun og nikkede ogsåselvom hun ikke havde noget at nikke af. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Dreins Moutian. | |
| |
| | | | Dreins Moutian. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|