|
| Den lykkelige eng. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Lør 23 Jan 2010, 11:42 | |
| "Fordi jeg ikke var flink" sagde han og kiggede ned i jorden, der lå en sten og den tiltrak hans opmærksomhed ganske meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 24 Jan 2010, 05:56 | |
| Underligt"sagde hun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 03:26 | |
| "HVad er underligt" sagde han spørgernde, Han kiggede op på hende med et underligt ventende blik, som om han havde ventet i 100år. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 04:31 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. "Bare underligt"sagde hun, og så på ham. Hun roede sig lidt i håret, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 04:35 | |
| Han fumlede med fingerne og kiggede så lidt ned i jorden kiggede så op på hende igen. Han klappede på jorden som betød at hun gerne måtte sætte sig. Han smilte ikke eller noget faktisk så han ret trist ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 04:53 | |
| Fie så på ham, og smilte. Hun satte sig hurtigt ved siden af ham. Hun undrede sig lidt over han udtryk, men sagde intet. Hun nynnede lidt, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 04:57 | |
| Han kiggede på hende som om han var blevet chokkeret. "Hvad hed du" sagde han med en forbavset stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 04:59 | |
| "Jeg hedder Fie"sagde hun stille, og så undrende på ham. "Er der noget galt?"spurgte hun forsigtigt. Han virkede pludselig anderledes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 05:02 | |
| Han kiggede ned i jorden og pustede så ud. hvorefter han kiggede på hende, "Nej der er ikke noget" *Terion, din lille svans* |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 05:07 | |
| Fie så på ham, og nikkede lidt. "Sikker?"spurgte hun, og smilte til ham. "She lives in a fairy tale Somewhere too far for us to find Forgotten the taste and smell Of the world that she's left behind"sagde hun stille, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Man 25 Jan 2010, 08:00 | |
| Han begyndte at nynne, "Fairytals Fairytals" han så op i himlen imens han lavede fingerende frem og tilbage- Han grinte og lagde sig ned endnu engang. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Tirs 26 Jan 2010, 18:35 | |
| Fie smilte over hans nynnen. Hun så på ham og grinede lidt. Hun kunne godt lide at høre andres latter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Tors 28 Jan 2010, 07:13 | |
| Det underlige ved hans grin var at han ikke smilte, han så aldrig glad ud. Han stoppede med at nynne da hun begyndte at grine. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Tors 28 Jan 2010, 07:24 | |
| Fie så på ham, og smilte til ham. "Hvorfor stopper du?"spurgte hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Tors 28 Jan 2010, 07:31 | |
| Han kiggede lidt, "du laver en sjov lyd med din stemme" sagde han. Stemmen: *det kaldes et grin dit dumme dyr* han nikkede som svar til stemmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Tors 28 Jan 2010, 18:22 | |
| Fie så på ham, og smilte. Hun vidste ik at det var hendes grin han mente. "gør jeg?"spurgte hun og smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Lør 30 Jan 2010, 22:42 | |
| Han nikkede, Og rejste sig så op. "Hvor er jeg enlig?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 31 Jan 2010, 04:25 | |
| Fie så undrende på ham, men smilte alligevel. "Du er her, Den lykkelige eng"sagde hun og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 31 Jan 2010, 04:46 | |
| "Den lykkelig eng!" han smilte stort, "hvordan har jeg kunne glemme dig!" han bukkede sig ned og agede jorden, "Jeg har ikke været hos dig i uendelige tider!!" Han havde været på den lykkelige eng inden han blev spræret inde på hospitaltet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 31 Jan 2010, 04:48 | |
| Fie smilte, og grinede lidt. Hun bagyndte at lalle lidt rundt imens hun smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Fre 05 Feb 2010, 10:06 | |
| Han sprang op, "Fie FIE, Kom med" han om hendes håndled og begyndte at løb. Han trak hende med sig imens han havde et stort smil på sit ansigt. Han løb og løb og løb. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Lør 06 Feb 2010, 01:50 | |
| Fie så forskrækket på ham, men smilte. "Okay, okay... Hvad skal vi?"grinede hun, og løb med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 07 Feb 2010, 00:33 | |
| Han grinte imens han løb og kiggede tilbage på Fie med et venligt blik men intet smil var der heller ikke når han grinte var der et smil det var bare som lyden kom ud af munden på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 07 Feb 2010, 01:01 | |
| Fie løb med ham, og smilte til ham. "Hvor skal vi hen?"grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. Søn 07 Feb 2010, 01:14 | |
| Han løb ind i skoven, sammen med Fie, "et fantastiskt sted Fie, FANTASTISK" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Den lykkelige eng. | |
| |
| | | | Den lykkelige eng. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|