|
| Bænken... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 06:47 | |
| Dato: 13 januar Dag: onsdag Tid: 00:47 Vejr: Mørk, koldt. Sted: Legepladsen Omgivelser: Gyngestativ, legetårn, vippe, en bænk, buske. Tøj:Sort Nederdel, og en mørk skjorte med et sort løst slips.
Christine gik en tur rundt på legepladsen, det var meget mørkt og koldt, men hun lagede ikk rigtigt mærke til det. Hun gik hen til bænken, satte sig ned og begyndte at nynne... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 06:51 | |
| ¤Tøj :: https://media.photobucket.com/image/adam%20lambert/cammyStump/Adam-Lambert4.jpgAdam kom gående ned mod Legepladsen, han havde sine hænder nede i sine lommer og så sig omkring. han forsatte bare ned mod legepladsen og fik øje på en pige der over, han gav et lille suk fra sig og overvejede at gå igen. han gik der ned og stoppede op nogle få meter fra hende, han bed sig i læben uden at sige nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 06:53 | |
| Hun kiggede op og så at der stod en dreng ''Heej'' sagde hun stille og kiggede på ham... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 07:00 | |
| "Hey" sagde Adam og gik lidt tætter på hende men ikke meget, han lag sit hoved let på skrå og bed sig lidt i læben. han tog ikke sine hænder op fra sine lommer |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 07:01 | |
| Hun så at han bed sig i læben og spurgte ''Er der noget galt eller sådan noget??'' Hun kiggede på ham og rejste sig så op... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 07:04 | |
| Adam rystede på hovedet og slap sin lææbe "nej hvad skulle der være galt ?" spurgte han om og hævede det ene øjenbryn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 07:06 | |
| ''Det ved jeg da ikk'' hun kiggede på ham, og gik så lidt tættere på ham ''Hva lawer dhu herude??'' Spurgte hun uden at fjrene øjnene fra ham... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Fre 15 Jan 2010, 07:15 | |
| Adam så på hende og blev bare stående, og holde øje på hvis hun lavede en hurtig bevægelse "jeg går bare rundt, det gør jeg hele tiden. det bliver man jo nød til når et hjem ikke findes i ens hoved" sagde han og lag sine arme let over kors |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:24 | |
| ''Hva prøver dhu at spille smart eller hvad??'' Sagde hun og kiggede på ham. Hun gik tættere på ham, og stod nu helt tæt på ham ''For jeg har ikk haft den bedste dag, så ikk gør mig sur vel?!'' sagde hun lidt surt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:35 | |
| Adam lag sit hoved på skrå og rystede på hovedet "snakker du om" spurgte han om og så ned på hende og lo lidt og rystede på hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:37 | |
| ''Grrrrrr'' Hun snerede ad ham men prøvede så at slappe lidt af... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:42 | |
| Adam pustede hende i hovedet "fatter ikke du kan tro at en spiller smart når man bare er sig selv" sagde han og så ned på hende, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:47 | |
| ''Fint, undskyld så'' sagde hun lidt gnavent, hun kiggede til siden ''Nåh men ja undskyld igen...'' Hun blev lidt forlegen.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:49 | |
| "hrmm" sagde Adam bare og vende sig om og begynde at gå, da han ikke gad snakke med en person der siger sådan nået om ham. han lag sine hænder ned i sine lommer og gik videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:51 | |
| ''Heey altså dhu må altså virkelig undskylde. Altså jeg vil virkelig ikk lyde som en snerpe undskyld'' hun løb efter ham imens hun sagde det... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 05:59 | |
| Adam stoppede op og gav et suk fra sig "jeg hader bare når folk tror nået om en når de ikke kender en" sagde han og vende sit blik om mod hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 06:01 | |
| ''Ja undskyld... Dårlig dag sorry...'' hun kiggede på ham og spugte ''Øhm, kan vi ikk starte forfra??'' hun kiggede på hans ansigt... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 06:04 | |
| Adam tænkte lidt over det og nikkede "så længe du ikke flipper ud igen" sagde han og vende sig helt om og så på hende, han rakte langsomt sin hånd imod hende "Adam" sagde han og smilte et lille smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 06:16 | |
| ''Christine men bare kald mig Chris'' sagde hun og smilte imens hun gav hånd... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 06:21 | |
| Adam nikkede "sikke et flot navn" sagde han og gav hendes hånd et lille klem, inden han tog sin hånd til sig igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 06:57 | |
| ''Tak og i lige måde'' sagde hun og smilte endu mere ''Vil du ikk med ind til byen og få noget at drikke eller sådan noget??'' spurgte hun.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 06:59 | |
| Adam tænkte lidt over det og nikkede "jov det vil jeg gerne, kunne godt bruge for at glemme" sagde han og smilte ned til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 07:00 | |
| ''Oka, hvor skal vi gå hen så??'' hun smilte op til ham.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 07:04 | |
| Adam tænkte sig lidt om "lad os bare gå hen og finde et sted på vejen" sagde han og vende sig om og begynde at gå, mens han så ned i jorden imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Bænken... Lør 16 Jan 2010, 07:11 | |
| ''Oka fortæl lidt om dig selv?'' sagde hun og begyndte at gå ved siden af ham.. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Bænken... | |
| |
| | | | Bænken... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|