| Ude i skolegården... | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ude i skolegården... Lør 16 Jan 2010, 03:59 | |
| Tid:15:00 Dag: torsdag Dato: 15/1 Omgivelse: nogen træer og nogen elever Vejr: solen skinner lidt men der blæser
Tazz sad på en bænk og kiggede lidt på de andre der stod og snakkede. Hun smilede lidt og kiggede op på himlen og grinede lidt for sig selv. Hun vendte sig blikket ned igen og kiggede rundt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Søn 17 Jan 2010, 10:53 | |
| Alec gik gennem skolegården. Solen skinnede, men hun måtte ud; hun var vildt sulten. Hendes røde gløde rødt. HUn var nød til at være godt pakket ind. HUn havde en lang ærmet sort hættetrøje på, lange bukser, hansker og selfølgelig var hætten trukket godt op over hovedt. HUn gik alene, og det var som om alle gik dort gra hende. Som om de vidste hun var vampyr. At hun var farlig. Det irriterede hende, men sulten var stadig og den over skygget alt. En lille chancce og der ville ske et mord på Sheris high school. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:03 | |
| Tazz så hun gik alene men ville helst iik sige noget. Hun kiggede ned igen men kunne bare iik lade hver med at kigge efter hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:09 | |
| Alec's sult var så stor, den ødelagge hendes sanser. Det gjorde hun abare mere irriteret. Et sted i hendes frustresion, fortalte hendes knap skarpe sanser, at der var en varulv tilstede. Selvom hun var sulten, var denne oplysning nok til at den minste ting og hun eksplodere *Arrrrgh! Det var ligen det er manglede!!!!!!!*. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:13 | |
| Hun fik et chok og kiggede mærkeligt på hende. Hun forvandlet sig hurtigt og løb op i et træ og kiggede ned på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:16 | |
| Alec rynkede panden *Forvandler hun sig foran alle disse mennesler??* hun kiggede rundt *Nå, ingen ser ud til at have opdaget det endnu* hun smilede over udforingen. *Kan man drikke varulve blod?? Mætter det??* hun smilede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:19 | |
| Hun kiggede mærkeligt på hende men blev oqså bange for hende og forvandlet sig tilbage. "hva vil du?" spurgte hun og rejset sig langsomt op på den gren hun sad på. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:25 | |
| Alec gik hurtig hen mod hende, hun havde udmærket hørt hvad hun sagde. Jakken blaffrede lidt og hun trak tættere ind til sig. SÅ vendte hun sig mod varulven og smilede sødt. "Hvad jeg vil?? Jeg vil slukke min tørst" hvislede hun ud mellem sammenbidte tænderne. Trods smilet, som også var forsvundet. Som duk for solen. Så vendt ehun sig om gik. HUn kunne ordtne varulven bagefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:27 | |
| Hun kiggede mærkeligt på hende og hoppet ned fra træet. "Nåårh men så find en anden" sagde hun koldt til hende og kiggede væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:31 | |
| Alec stoppede, men vendte sig ikke om. "Jeg drikke ikke DIT blod" sagde hun syrligt. hun begyndte at gå igen "jeg drikke menneskeblod" sagde hun stadig syrligt, men med smil i stemmen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:33 | |
| Hun var ligeglad med hva det var hun sagde og gik den anden vej. "ved jeg godt jeg iik så dum" sagde hun koldt og surt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:36 | |
| Alec smilede rigitgt nu "Jo, det tror jeg faktisk..." sagde detkoldt, men smilede. "Bare rolig jeg kommet tibage og ordtner dig bagefter" hun gik videre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:38 | |
| Hun stoppet op og blev sur "hva sagde du at jeg var?!" råbet hun og vente sig om og kiggede på hende "du siger at du vil orden miq men pas nu på" sagde hun sur og koldt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:42 | |
| Alec grinede med ryggen til hende "Det kan vise mig når jeg kommer tilbage" hun morede sig rigtig lige nu, men hun skulle have noget at drikke. Og det skulle være NUU!! |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:44 | |
| Hun blev sur og løb efter hende og tog fat i hende "neej det skal være nu!!" råbet hun højt og koldt til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:46 | |
| Alev vendte is gmod hende "Nej,de skal det ikke. Jeg skal have noget at drikke om det være nu!" så vendte hun sig atter. Hun ignorede hendes hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:49 | |
| Hun blev sur og rev hende på skulden "jeg er ligeglad om du er sulten jeg vil slås nu!!" råbet hun rigtig højt så alle hørte det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:51 | |
| Alec vendte sig og snerrede af hende "Nej, siger jeg! Og dæmpt dig så, alle kan jo høre det! Hvis vi skal kæmpe skal det heller ikke være her" 117 gang vendte sig og vat ved at gå. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 01:54 | |
| Hun blev mega sur "nåårh vil du heller slås med Demetri eller Ribanalon?!". Tazz husket tydligt først gang hun mødte dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 02:00 | |
| Alec stivnede og vendte sig om edderspændt rasende. "Nej, vel vil jeg ej. HVorfor skulle jeg det?? Jeg vil have slukket min tørst" hvæsede hun ud med sammenbidte tænder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 02:02 | |
| Hun grinte af hende "hva er der galt? må jeg iik sige de navne?" sagde hun koldt. Hun følte selv et had ved at sige de navne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 02:05 | |
| Alec var stadig sur "Tha, hvorfor nævner du dem egentlig?" hun var lidt nyrgerrig, men vidste det ikke. Hun kiggede op varukven med dulmende røde øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 02:07 | |
| "fordi du stinker af hende" grinte hun stille og smilede lidt ondt af hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 02:22 | |
| Alec trak meget kort på skuldrene. "Jeg mødte hende igår" hendes stemme var kold og følelsløs. "Men jeg skal have mig en drink. jeg kommer tilbage!" så vendte hun sig om uden at se sig tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 19 Jan 2010, 02:26 | |
| Hun kiggede bare efter hende men var lidt ligeglad nu. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude i skolegården... | |
| |
|
| |