| Ude i skolegården... | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 03 Apr 2010, 23:20 | |
| Tazz smilede stille "Det er iik kun et drenge navn joo" sagde hun stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 06 Apr 2010, 00:25 | |
| Alec smilede tilbage. Ulven havde ret. HVis hun, som pige, hed det var det jo ikke et drengenavn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 16 Apr 2010, 18:29 | |
| Tazz grinede lidt og sagde "altså du er joo iik dreng eller det ved jeg joo iik" hun grinede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 17 Apr 2010, 02:51 | |
| Alec grinede dæmpet, en glad og rolig latter. Hun smilede oprigtigt og håbede at de måske kunne være venner. Nogle ting ender så absurt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 24 Apr 2010, 05:11 | |
| Tazz smilede stille "Hm.... Har du lyst til at lave noget?" spurgte hun stille "altså så vi kan lære hinanden at kende rigtig end bare at slås" grinede hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 30 Apr 2010, 00:51 | |
| Alec smilede "God idé! Hvornår skal du have timer?" hun nikkede i retning a skolen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 08 Maj 2010, 02:40 | |
| "Jeg har fri nu for vores lærer syg" sagde hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Søn 09 Maj 2010, 19:08 | |
| Alec smilede, hun var ved at få ondt af at smile så meget, "okay, super!" hun gjorde et kast med hovedet "men... hvor skal vi gå hen?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Søn 09 Maj 2010, 23:06 | |
| Hun grinte lidt fordi hun kunne se at havde lidt ondt af at smile. "jeg er ligeglad med hvor vi går hen" sagde stille og smilede sødt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 14 Maj 2010, 20:38 | |
| Alec tænkte smilende. Så fik hun en idé "Hvor langt kan du løbe? Vi kunne løbe om kæp, gennem skoven, til hvor jeg bor?" hun smilede og bed i læben lidt efter og tilføjede "jeg bor i Werclare City og det gør ikke noget, hvis du ikke vil..." hun smilede igen *HVis hun siger ja, er det så en god idé?*. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 22 Maj 2010, 01:18 | |
| "Jamen det kan vi da godt men jeg løber bare iik så hurtigt når jeg er menneske" sagde hun med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tors 27 Maj 2010, 06:37 | |
| Alec smilede "når vi kommer ind i skoven, kan du forvandle dig og hvis nogen ser dig, kan jeg sige du er min forvoksede hund" hun grinte lidt. Bed i læben hurtigt efter, insekivt stolede hun ike på andre, men... varulven virkede sød nok... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 05 Jun 2010, 23:19 | |
| Tazz grinede lidt og sagde "jaa du har bare gidet miq for meget mad" og grinede igen. Hun smilede lidt og tænkte "hun er faktis meget sød". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Ons 23 Jun 2010, 07:22 | |
| Alec sendte endnu et smil. "okay, så siger vi det. Skal vi løbe?". *det her skal nok blive sjovt* |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tors 08 Jul 2010, 05:42 | |
| Smiler lidt og siger "kan vi da godt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Lør 23 Okt 2010, 04:41 | |
| Alec var stadig nervøs over for deres nye venskab, men prøvede ikke at se alt for usikker ud. Hun smilede, vendte ryggen til Tazz og sætter i spurt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Ons 17 Nov 2010, 21:04 | |
| Hun smilede lidt og gjorder det samme som Alec og smilede lidt og kiggede lidt på himlen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tors 18 Nov 2010, 00:44 | |
| Alec fulgte Tazz's blik og smilede sammen med hende. *Gad vide, hvad der gemmer sig bag skyerne? Måske Gud?* Hendes smil blev større. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 19 Nov 2010, 01:55 | |
| Tazz kiggede længe på himlen og smilede lidt *Håber miin far ser miq nu* tænkte hun lidt og kiggede lidt rundt på de flok der var der. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 19 Nov 2010, 01:57 | |
| Alecs blik vandrede rundt mellem folk og huse.Det hele hun blev for første gang overvælet af sine opgivelser. Hun smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 19 Nov 2010, 02:02 | |
| Tazz kiggede stille op på himlen igen og smilede for sig selv og syns at det var meget sjovt at hun havde en ven der var vampyr. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Fre 19 Nov 2010, 02:13 | |
| Alec skævede til Tazz og slog hænderne sammen "Hvad skal vil lave nu så?" hun smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Man 29 Nov 2010, 23:17 | |
| Tazz stod lidt og tænkte "Hm... Ved iik helt" sagd hun stille og smilede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 30 Nov 2010, 00:47 | |
| Alec overvejede muligheder i et stykke tid. "Nå, men... hvad med en tur i biografen?" hun smilede lidt usikkert. Normalt ville hun nok havde slået nogle mennesker i og sådan, men hvad hulen lavede varulve i deres fritid? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ude i skolegården... Tirs 30 Nov 2010, 19:25 | |
| Tazz stod lidt og tænkte "kan vi godt" sagde hun stille og smilede lidt "eller skræmme flok" tilføjede hun og smilede lidt lumsk |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ude i skolegården... | |
| |
|
| |
| Ude i skolegården... | |
|