Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hos val.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 04:20

mike smilte imens han tykkede på biden han lige havde taget og tænkte lidt over spørgsmplet "øhm...jeg spiller meget guitar og om sommeren er jeg tit ude at skade eller stå på rulleskøjter...men mest er jeg bare sammen med mine venner" sagde han og tog en tår af øllen før han tog endnu en bid af pizzaen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 04:42

Val nikkede lidt og drak det sidste af sin øl "Jeg må se dig skate og spille på guitar på et eller andet tidspunkt" sagde han så og spiste sit stykke pizza færdigt også, han stilte øl flasken fra sig og kørte kort hånden gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 04:57

mike kom med et lille grin "okay...jeg kan nok først skate igen når det bliver varmere...men guitar skal du jo nok få ad høre..." sagde han mundert og tog den sidste bid af pizza stykket så der kun var skårben tilbage, han lage den i æsken væk fra de andre pizza stykker og tog en tår af øllen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 05:05

Val smilede og nikkede "Det okay .. Jeg kan godt vente" sagde han og tog et lille stykke pizza til, han tog en bid og sank "Noget du vil vide om mig?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 05:16

mike nikkede stille og smilte skævt, han drak resten af sin øl og stilte den fra sig efter, han så på val og lage hovedet lidt på skrå "jeg har faktisk meget at spørge om...hvis jeg skal være helt ærlig" forklarede han og pillede lidt ved hans fødder med den ene hånd, han snakkede somreglt meget for han havde altid mange spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 05:18

Val rejste sig "Jeg henter en øl mere til dig, så kan du ellers bare spørge løs" sagde han og gik hen og tog en øl i køleskabet, han satte sig hen i sofaen til ham igen og åbnede den med øloplukkern, han rakte den til ham "Sådan spørg løs" sagde han og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 05:23

mike fulgte val med blikket med et lille smil "okay...øhm" han lød meget tænksom, han så ned på sine fødder, men vendte blikket mod val igen og tog imod øllen "tak..." sagde han før han ville spørge, mest for høflighedens skyld "øhm hvad laver du udover at lave biler..?" sagde han stille, han havde en idé om at starte med nogle nemme spørgsmål, selvom han egentlig var mest nysgerrig på han fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 06:02

Val tænkte sig kort om og så på ham "Jeg .. " sagde han så og vidste ikke hvad han skulle sige, han passede jo sit job og .. ikke så meget andet, han sørgede jo báre for at han ikke tog flere stoffer, men det ville han helst ikke nævne " .. Laver ikke så meget andet, du ved .. sån" sagde han så og trak på skuldern, han så en anelse ned med et små tænksomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 06:36

mike så lidt på val og lage hovedet undrende på skrå "øh..okay...så du laver bare biler hele tiden.." sagde han med et lille nik og tog en stor tår af sin øl "øhm...da jeg spurgte dig om det med rygning..tidligere idag...unveg du mit spørgsmål og svarede mig ikke...hvad var det du ikke ville fortælle?" spurgte han forsigtigt, det var måske lidt dumt at spørge om det, men mike havde undret sig meget over det, så han ville gerne have et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 06:43

Val blev en smule anspændt, han havde ikke regnet med at Mike ville spørge om sådan nogle svære ting, han så væk og vidste ikke hvor vidt han skulle sige sandheden eller lyve " ... Ehm" sagde han tænksomt, han kløede sig kort i nakken " .. Hvis jeg skal være ærlig, må du love ikke at gå eller blive bange .. eller for den sags skyld væmmes" sagde han så og så alvorligt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 06:50

mike lage mærke til han blev anspændt og fortrød kort spørgsmålet, men rystede så hurtigt på hovedet og vendte blikket ned på sine fødder "ja...jeg lover jeg værken går, bliver bange eller væmmes.." sgade han stille og vendte blikket op på val igen, han havde på ingen måde lyst til at gå sin vej lige meget hvad han ville svare og bange ville han nok heller ikke blive, kun hvis han havde slået nogen ihjel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 06:56

Val så lidt væk og tænkte over hvordan han skulle sige det "Jeg .. Har været narkoman" sagde han bare kort og ville ikke gå i detaljer, de kendte endnu ikke hinanden godt nok til at han kunne åbne sig så meget, Desuden ville det nok skræmme mike hvis han fortalte alt hvad han havde været igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:00

mike så overrasket på val og måbede lidt "narkoman?...men...men det er du ikke mere vel?" spurgte han stille, bare for at være helt sikker, han så lidt ned og drak resten af ølen selvom den næsten var halvt fuld, han vendte blikket tilbare på val og overvejede om han skulle spørge om mere, for han havde jo flere spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:09

Val nikkede svagt og så på ham "Hm, jeg er kommet ud af det .. det var også grunden til at jeg flyttede" sagde han så og trak på skuldern "Vil du have en øl mere?" spurgte han så og rejste sig, han hentede en øl også selvom mike endnu ikke havde svaret, han åbnede den og rakte ham den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:17

mike så på val og nikkede stille "okay...godt du er kommet ud af det..." sagde han stille og fuldte ham med blikket da han havde rejst sig op "øhm..." det var det eneste han nåede at sige før val rakte ham ølllen, mike tøvede på ingen måde med at tage den da øllen fristede ham, han tog en lille slurk "tak..." sagde han og smilet svagt, han så på øllen igen *jeg har allerade drukket to øl på mindre en en halv time,..* tænkte han imens han tig endnu en slurk "hvordan blev du narkoman..jeg mener hvorfor?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:20

Val så en anelse ned "Altså .. der er så mange grunde, jeg ´begyndte for det første at gå med de forkerte mennesker, min nu eks kærste havde været mig utro og jeg var ikke så gammel, hun var den første jeg var i seng med så det var hård for mig .. så .. det hele gik bare ned af bakke .. " sagde han så og lagde ikke mærke til hvad han sagde, han snakkede jo med en næsten fremmed, han så lidt væk *Pis .. nu bliver jeg også kendt som narkomanen her i byen*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:24

mike lyttede opmærksomt til hvad val sagde og drak lidt imens, han vendte blikket ned og kløede sig lidt i nakken "okay...det lyder ubehageligt...men...fik du ikke hjælp af nogen...kunne folk ikke se det gik ned for dig?" spurgte han og vendte så blikket op på ham igen, han kunne ikke rigtig forstå hvordan sådan en rolig fyr kunne havde været narkoman, det lignede han overhovede ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:31

Val så op på ham "Altså, det gik først op for folk da jeg .. " han stoppede midt i sætningen, han så væk og rejste sig derefter "Drik din øl, jeg kommer om lidt" sagde han så og forsvandt ud på toilettet, han lukkede døren bag sig og låste, han gik hen til spejltet og så på sig selv, han havde været heldig, hans udseende eller fornuft var ikke ødelagt af stoffer, selvom han havde en ret dårlig lugte sans og følesans efter det, ikke at han ikke kunne føle noget, det var mere når han fik smerte eller ligende, han stirrede på sig selv i et kort stykke tid og tændte derefter vandhanen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:37

mike så op på ham og undrede sig over han pludselig bare var stoppet midt i hans sætning, han nikkede stille og tog en tår mere af sin øl for at vise han var godt igang, han så lidt efter ham og drak resten af øllen, han lage hovedet svagt på skrå og rejste sig stille op *hvorfor stoppede han pludseligt?* tænkte han undrende til sig slev og gik hen mod køle skabet, han gik ikke helt lige da han havde drukket de tre øl på rimelig kort tid og var blevet påvirket af det, ikke meget, men nok til at han ikke rigtig kunne gå helt lige, han så hen mod toilet døren imens han åbnede køleskabet og tog en øl mere ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:43

Val bed tænderne sammen og så ned på vandet i vasken, han så på sin arme, han kunne se sine blodåre, han rystede på hovedet af sig selv og trak ærmerne ned så hans arme var dækket "Ta' dig sammen" mumlede han til sig selv og skyldede sit ansigt i vand, han slukkede vandhanen og låste døren op, han gik ud af badeværelset igen "Undskyld, skulle lige tisse .. " sagde han så og håbede Mike ikke spurgte ind til noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:48

mike åbnede øllen lige da val kom ud og han vendte blikket hen på ham "okay..iorden.." sagde han stille og tænkte sig lidt om "hvad var det du skulle til at sige?" spurgte han og tog en lille slurk af øllen, han lænede sig lidt op af køkkenbordet og lod sit blik hvilde på val, han havde af en eller anden grund ingen vømmelse over det val havde fortalt, han plejede altid at væmmes ved hold der gjorde sådan noget eller havde gjort sådan noget, men ved val var det anderledes af en eller anden underlig grund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:52

Val gik hen ved siden af ham og så på ham "De fandt først ud af der efter to års tid .. " sagde han så og fortalte ikke det han var ved at sige, da det bestemt ikke var noget han var stolt af, han smilede, men det nåede aldrig op til øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 07:59

mike fulgte ham med blikket og stod selv helt stille lænet op af køkken bordet "okay..også kom du her til eller?" spurgte han for han havde regnet ud at val var ny her da han aldrig havde set ham før idag, han drak lidt mere af øllen imens han så på hans smil, det fik ham også til at smile lidt og det blev et lidt fjollet smil da han var ved at blive godt påvirket af øllene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:11

Val kunne ikks lade være med at smile da han så hans fjollede smil "Ja .." svarede han og hans humør blev en smule bedre, han åbnede køleskabet og fandt en vodka og lidt sodavand og andet alkohol frem, han tog to glas "Du skal smage verdens bedste drink" sagde han så og begyndte at blande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:20

mike så på ham og smilte skævt da han så han tog vodka frem "okay...glæder jeg mig til" sagde han mundert og smilte ´fjollet, han satte sig op på køkkenbordet og drak resten af sin øl, hans kinder var blevet lidt røde af alkoholen og smilet blev lidt mere fjollet, han så på hvad val gjorde og hvad han blandede sammen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hos val. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hos val.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: