Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hos val.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:24

Val rakte ham drinken da han var færdig, drinken havde en smag af frugt, men var frisk og brusende, med massere alkohol, han tog en tår af sin egen og vidste at når han havde drukket den her, ville han i hvert fald være mere end fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:29

mike tog imod drinken og snuste lidt til den, han smagte lidt på den "mmh...tak den smager godt" sagde han mundert og drak lidt mere af den, han kunne godt lide smagen og brusen det fik ham til at drikke mere eáf den kort efter han havde taget en tår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:39

Val så på ham og stilte sin drink, han vidste ikke hvordan mike opførte sig men håbede på noget sjovt, han pjuskede ham lidt i håret "Når fortæl om dig selv?" sagde han så i et smil og lagde armende overkors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:45

mike fik drukkent resten af drinken og grinte lidt da han pjuskede hans hår "øhm...jo jeg hedder mike og er 16 som du ved..jeg er næsten lige gået ud af skolen og min eksamen gik rigtig dårlig..." sagde han mundert og hoppede ned fra bordet "jeg hader min familie..eller faktisk kun mine forældre..fordi de er ligeglade med mig...jeg har aldrig været forelsket i nogen så jeg kender ikke til kærlighed som sådan...hmm jeg elsker at drikke og være sammen med mine venner" forklarede han og det var tydeligt at høre han var meget fuld og han nok talte lidt over sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 08:51

Val lyttede og rynkede bryne da han nævnte det med hans forældre "Aha .." sagde han og vidste at det nok ikke skulle være nu han snakkede med ham om det, han gik hen i sofaen igen med sin drink "Hvis det er står min lejlighed til rådighed, du kan komme lige når du vil" sagde han i et nik, men var ikke sikker på han huskede det i morgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:00

mike grinte blot af det og smilte fjollet, han gik hen mod sofaen og satta sig på ryg lænet, han lod sig glide bagover så han kom til at lægge på ryggen med benene over ryglænet "må jeg virkelig komme her når jeg mangler et sted at være?" spurgte han glad og smilte fjollet, hans kinder var blevet mere røde af alkoholen en før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:11

Val så på ham og smilede "Jeps, lige når du vel" sagde han i et smil og tog en tår af sin drink "Hvad slags musik kan du lide?" spurgte han så og rejste sig og gik hen til et musik anlæg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:15

mike smilte taknemmeligt "tak skal du have" sagde han og fulgte han med blikket, han lå stille og smilte fjollet "hvad jeg kan lide?..hmm jeg kan lide meget forskelligt...men mest sådan noget stille rock hvis man kan kalde det det" sagde han med et lille grin og begyndte at vibbe lidt med benene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:17

Val nikkede og satte noget rock på, han skruede op og satte sig ved siden af ham igen, han tog en tår af sin drink og smilede "så du har aldrig nogensinde være forelsket?" spurgte han så og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:20

mike lyttede til musikken og vibbede med benene i takt til musikken, han så på ham og smilte lidt "nope...aldrig nogensuinde..ikke engange bærne forelsket" forklarede han og så lidt på hans drink.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:40

Val nikkede og så på ham "Så du er altså også jomfru?" spurgte han og så på ham, han smilede svagt over sit spørgsmål og regnede med at han var jomfru.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:43

mike tænkte sig lidt om og nikkede så "jo...jeg er jomfru...og det bliver jeg nok ved med at være" sagde han med at sulder trak og smilte lidt, han grinte kort og stirrede lidt på sine fødder "sikke en taber" mumlede han til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:46

Val rystede svagt på hovedet af ham og så på ham "En ung fyr som dig?, det tror jeg ikke .. Jeg er sikker på at du ikke er Jomfru for evigt" sagde han og pjuskede ham igen i håret "Du har jo et helt liv foran dig" sagde han så og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 09:50

mike så på ham og grinte kort "tror du virkelig...ingen pige vil blive forelsket i sådan en lille lort som mig.." sagde han og smilte lidt, han nød faktisk han pjuskede hans hår og grinte lidt af det "tja...det har jeg jo" sagde han og nynnede lidt med til musikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:06

Val sukkede over ham "Selvfølgelig er der det" sagde han så og gabte, han så på klokken som allerede var blevet mange, han rejste sig og åbnede døren til sit soveværelse "Du har ikke noget imod at sove på sofaen vel?" spurgte han så, da han altså kun havde en dobbelseng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:15

mike så tænkende på val, men smilte stadig "håber du har ret.." sagde han stille og træk sine ben ned og vendte sig om så han han sad rigtigt på sofaen, han fulgte ham med blikket og nikkede med det samme "nej selvfølgelig ikke..." sagde han mundert og så lidt ind af døren, han rejste sig stille op og gik hen til ham, han krammede ham godt "godnat..og tak for al din venlighed" sagde han taknemmeligt og slap ham så, han smilte fjollet og det var tydeligt han stadig var fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:40

Val så en anelse overasket ud og klappede ham kort på hovedet "Sov godt mike" sagde han så og gik hen til sin seng, han satte sig og så hen på ham "Godnat" sagde han så og tog fat i sin trøje kant, han hev trøjen af og rejste sig "Eh, Mike .. skal du låne en trøje eller sover du bare i det der?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:48

mike mærkede godt klappet og det gjorde ham faktisk meget glad, han nikede og gik tilbage mod sofaen, han vendte sig mod ham og så han havde taget sin trøje af "øhm...jo...jeg vil gerne...læne en trøje og måske en dyne eller bare et tæppe" sagde han stille og stirrede lidt på ham, han vendte så blikket ned og kløede sig lidt i nakken, han begyndte at få lidt ondt i maven og få kvalme efter alt den alkohol.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 10:59

Val nikkede og fandt en dyne og hoved pude, samt en trøje han kunne sove i, han gik ind og lagde dynen, puden og trøjen på sofaen og smilede til ham før han gik ind i soveværelset "Godnat, bare væk mig hvis der er noget okay?" sagde han så og satte sig ind på sin seng, han trak bukserne af og tog et par jogging bukser, han trak dem på og rodet sig kort i håret før han sukkede og slukkede lyset og lagde sig under dynen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:08

mike stod stille og fulgte ham med blikket, "okay..tak...godnat" sagde han stille og så lidt efter val, han trak så sine trøjer af på en gang og tog bukserne af efter, han så lidt på trøjen der lå på dynen og tog den så på, han kløede sig lidt på armen og satte sig ned, han kunne mærke han fik der værre, men han orkede ikke at gøre noget ved det, han lage sig ned under dynen og puttede sig godt ind i den, han lukkede sine øjne og lyttede til stilheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:16

Val lukkede øjnene og faldt stille i søvn, han regnede ikke med at der ville være problemmer med Mike, han kendte ham jo ikke så godt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:22

mike lå i lidt tid og fik det værre og værrer, det ende med han rejste sig op og gik mod badeværelset, han gik stille ind, men fladt omkuld på vej hen til toilettet, han holde sig for munden og krvlede han til toilettet, han satte sig på knæ foran det og kastede op ned i det, han rystede svagt og fik en smertefugl hovedpine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:27

Val vågnede halvt om halvt da han kunne høre noget, da han kunne høre mike ude på toilettet, satte han sig op og lyttede kort "Shit .." mumlede han og trødte ud af sengen, han skyndte sig ud på toilettet og så på mike, han sukkede og satte sig på hug ved ham, han lagde en arm om ham for at støtte ham "Jeg skulle aldrig ha' ladet dig drikke så meget" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:31

mike hørte val kom ind og prøvede at stoppe med at kaste op, men han kunne ikke rigtig stoppe det, han hostede lidt og rystede over hele kroppen, det gav et lille sæt i ham da han mærkede hans arm og rystede stille på hovedet "jo jo...det var...fint....det her er...ikke så slemt" sagde han med små host ind imellem, han kastede op igen og støttede sine hænder mod toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:34

Val lod ham kaste op og kørte en hånd gennem hans hår for at fjerne noget hår der var faldet ned i mikes øjne "det tror jeg ikke mike .. " sagde han og havde en vis skyldfølelse, han tog et glas der stod på kanten af vasken og hældte vand i, han holdte det ¨så mike kunne skylde munden når han var færdig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hos val. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hos val.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: