Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hos val.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:39

mike rystede stille på hovedet og blev lidt efter færdig, han satte sig ned og tog sig lidt til hovedet "undskyld jeg vækkede sig.." han sagde det stille og undskyldende, han så lidt på glasset med vand og tog det forsigtigt, han tog en lille slurk og skyldede munden, hvorefter han spyttede det ud i toilettet og drak resten af vandet, han stillede glasset fra sig og tog sig lidt til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:45

Val tog glasset fra ham da han var færdig, han pjuskede ham blidt i håret "Bare du er okay" sagde han så og smilede svagt, han rejste sig og rakte ham hånden for at hjælpe ham op, han havde det ikke godt med at han var blevet så dårlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:48

mike nød han pjuskede ham i håret og så stille op på ham "tak..." sgade han stille og tag hans hånd, han smilte stille og kom op og stå, han havde fået en dunkene hovedpine, men sjovt nok kunne han stadig huske alt der var sket, og det var han egentlig glad for. mike synes ikke det var vals fejl han var blevet fuld for ahn ville jo gerne selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:51

Val slap hans hånd og lagde en arm om ham og førte ham ind i stuen "få hellere nået søvn" sagde han så og fjernede sig lidt fra ham "Godnat .. " sagde han og gik ind på sit værelse, han lod døren stå åben som før og lagde sig i sin seng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:56

mike støttede sig lidt til ham da han holde om ham ind til stuen, han dumpede ned på sofaen og nikkede stille, han så lidt efter ham "godnat..." sagde han stille og lage sig ned under dynen, han så hen på den åbne dør før han lukkede øjnene for at falder i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 11:59

Val lukkede øjnene og faldt hurtigt i søvn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:02

//næste morgen//


mike havde vendt sig om så hans ansigt var gemt ind mod ryglænet og havde dynen trukket godt over hovedet, han sov stadig, men meget let så den minste lyd kunne vægge ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:08

Val bevægede sig lidt og åbnede lidt efter øjnene, han gabte og så op i sit loft, han satte sig så små træt op i sengen og så sig omkring, han svang benene ud over kanten og rejste sig, han gik ind i stuen og havde glemt mike indtil han så ham på sofaen "Når ja" mumlede han og gik ud i køkkenet, han rodet sig selv lidt i håret og åbnede køleskabet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:13

mike vågenede af han kunne høre val mumle, han krymmede sig lidt sammen og gabte stille, han satte sig så stille op og så sig lidt træt rundt omkring, han tog sig lidt til hovedet med den ene hånd og så hen mod køkkenet, han kunne stadig huske alt der var sket, men noget af det ville han egentlig godt have glemt, han sukkede stille og svang sine ben ud over sofa kanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:20

Val fandt noget mælk og nogle cornflakes "Kan du lide Cornflakes? for jeg har ikke andet?" sagde han så og så hen på ham, han to toh skåle frem og hældte cornflakes op i den ene skål og derefter mælk og sukker, han proppede skeen i og tog en skefuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:24

mike så på val og nikkede stille "ja..kan jeg godt.." svarede han stille og rejste sig op, han stod og vibbede lidt frem og tilbage, men gik så hen til ham og kløede sig lidt i nakken, han helte lidt cornflakes op og lidt mælk og sukker, han kiggede lidt på det og virkede lidt fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:32

Val tog en ske og rakte Mike den "Er du okay`?" spurgte han og så på ham, han virkede en anelse trist, men det kunne vel også bare være ham "Og .. øh undskyld det i går" sagde han så og smilede skævt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 12:35

mike tog imod skeen og nikkede som tak "ja..jeg er okay..jeg har bare lidt ondt i hovedet" sagde han stille og tog en ske fuld i munden, han så på val og smilte stille "du skal ikke undskylde for noget..." sagde han og strækte sig lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 23:13

Val sank det mad han havde i munden "VIl du have en hovedpinespille?" spurgte han så og tog endnu en skefuld i munden, han ville gerne hjælpe og mente stadig det var hans skyld, men gad ikke diskutere det med mike.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 23:16

mike så lidt på maden og tænkte sig om "hm..tjo det vil jeg gerne.." sagde han stille og tog endnu en skefuld, han tykkede den grundigt før han sank maden og rørte lidt rundt i cornflaksene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeSøn 17 Jan 2010, 23:59

Val spiste det sidste af sin mad og stilte skålen fra sig, han åbnede et skab og tog en æske pernodil piller frem, han tog derefter et glas og fyldte det med vand, han rakte ham pillerne og stilte glasset så han bare kunne tage det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:12

mike tog et par skefulde før han tog pernodilen og glasset med vand, han tog pillerne i munden og slugte dem med lidt vand, han rystede kort i kroppen af vømmelse og drak så resten af vandet, han stilte glasset fra sig "tak.." sagde han og så på val med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:39

Val så på klokken og opdagede klokken allerede var mange og skulle skynde sig for ikke at komme for sent på arbejde "Ah, Jeg skal på arbejde" sagde han og skyndte sig ind på soveværelset, han trak sine natbukser af og fandt hurtigt noget nyt tøj, han tog det hurtigt på og gik ud på badeværelset, han børstede tænder og kom ud til ham igen "Har du et sted at tage hen eller?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 00:48

mike så på val og tog det sidste skefuld "okay..." sagde han stille og fulgte ham med blikket og stod selv helt stille, han trak lidt ned i trøjen han havde lånt og trippede han lille smule "øhm jeg...jeg tror jeg skal hjem..og havde rent tøj på...eller er der ikke noget jeg skal" sagde han stille og lage hovedet lidt på skrå, han kløede sig lidt i nakken og så ned på gulvet, han var ikke så glad ved tanken om at skulle hjem, men han kunne jo ikke blive væk for evigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:18

Val tog jakke og sko på "Kan du selv finde hjem eller? .. " sagde han så og havde ret travlt hvis han ikke skulle komme for sent på arbejdet, han tog fat i mikes arm og tog derefter en tuch, han skrev et telefon nummer på hans arm og lagde tuchen tilbage på bordet "her så har du mit nummer, ring når du har lyst og vil, eller hvis der er problemmer" sagde han så og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:30

mike fuglte ham med blikket og nikkede "jeg kan godt finde hjem..jeg kan jo bare tage en bus" sagde han med et smil og stod stille, han så på sin arm da val skrev nummeret og han blikkede lidt med øjnene "okay.. tak skal du have..vi ses..." sgade han stille og smilte lidt, han så på nummeret, men vendte så blikket op på ham igen "hav en god arbejds dag" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 08:37

Val pjuskede ham kort i håret og smilede "Tak, Bare bliv her så længe du vil .. " sagde han så og smuttede ud af døren, han rendte ned af trapperne og ud til sin bil.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hos val. - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hos val.   Hos val. - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hos val.
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: