Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 10:55

Adam så på hans blik og kunne ikke lide det
"der var en grund til at jeg ville havde dig til at se den anden vej, men jeg er okay" hviskede han
og kyssede ham i panden og tænkte lidt over det og bed sig i læben, han slap den lidt efter og gav et lille suk fra sig
"næsten alt.. du kender ikke helt til min fortid" hviskede han
han så ned på sin skjorte og smilte svagt af det inden han så op på hans ansigt igen
"må jeg få den eller vil du beholde den ?" spurgte han om
og var ligeglad med hvis han gik den tilbage, han kyssede ham ømt på den anden kinden. inden han begynde at gå mod tagkantet
"jeg må heller få dig ind i varmen" sagde han
og ville ikke tøve et sekund i at få ham der ind, han så tilbage på Mike og skammede sig lidt over at han lod ham se på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 11:07

mike nød kysset på hans pande og så lidt ned "godt du er okay...og det er fint jeg så det" hviskede han stille og vendte blikket op på ham "og den ting må jeg ikke vide?" spurget han stille og bed sig svagt i læben, men slap den igen med det samme, mike så ned på skjorten og knugede den ind til sig "du har sådan en flot overkrop...det ville være en skam at dække den til" sagde han stille og så op på ham med et lille smil, han gik hurtigt med ham og så sig lidt omkring "okay..fint med mig..her er koldt" sgade han stille og vendte blikket hen på ham, han havde mest lyst til det skulle være adam der varmede ham, så han håbede bare han gad.

//smutter i seng nu godnat xP//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 11:20

Adam så på ham og nikkede
"så ved du nu også hvorfor jeg næsten aldrig har mine vinger ude" sagde han
han lag let en arm om livet på ham og rystede på hovedet
"det var ikke sådan jeg mente, det er fordi der er sket så meget på det sidst.. altså inde jeg mødte dig så,, ja jeg fortæller det sener" sagde han
og hev ham ind til sig inden han lod sig falde ned fra huset, han landede som om der ikke var særlig langt ned. han lod sin arm forblive tæt omkring mens han gik over mod en gammel dør, han lidt ned af sig selv og rystede på hovedet
"kan du godt lide den ?" spurgte han om
og kunne ikke forstå ham hvis han kunne, da han ikke selv kunne lide så meget ved sig. han åbnede døren og hev Mike med ind, man kunne mærke varmen med det samme i den mørke gang. han gik elegant hen til en trappe som man næsten ikke kunne se og begynde at gå ned af den, mens han lod sin hånd glide fra rundt om livet på ham til hans hånd. han ventede lidt på ham og de forsatte hen af en lang mørk gang, for enden af gangen var der en dør. som der kom lys ud af der hvor den ikke var lavet ordenligt, Adam åbnede døren og lyste næsten hele den lange gang op. han gik stille ind og så sig omkring
*længesiden* tænkte han
og smilte svagt, han vende sit blik mod Mike og smilte
"her kommer du nok til at få varmen" sagde han
og træk ham blidt over og sidde i en gammel sofa hvor der foran stod et tæt tv, Adam satte sig ned og hev Mike ind til sig. han kyssede ham et par gange i håret, inden han stille træk hans trøje af. han nød synet af hans overkrop og smilte svagt, så tog han stille sin skjorte ud af hans hænder så godt han kunne og tog den blidt på ham
"måske lidt for lang" hviskede han
og grinte lidt af det, han så over mod køkkenet og var ikke helt sikker på hvornår mennesker endelig spiste. da han syntes at de spiste hele tiden
"er du sulten eller det der ?" spurgte han om
inden han lag sine arme tæt omkring ham, for at være sikker på at han fik varmen

//okay skal jeg også selv x'D og undskyld hvis den blev lidt lang x'D .. ikke min skyld,, det er hrmmm din ?? eller sådan nået.. håber den var sjov at læse :b muhahah//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:26

mike blev skræk slagen da han bare lod dem falde mod jorden, så han knugede sig så tæt ind til ham han kunne og hørte så de landede, han sank en klump og kom med et lettet suk, han nikkede betsmet "ja jeg kan rigtig godt lide den.." sagde ahn oh gik hurtigt med, mike så sig godt om og betragtede omgivelserne, ned af trappen og videre ind af døren, det gik næsten for hurtigt og han nåede slet ikke at se jeg ordenligt om, men det gjorde nu ikke så meget når han var sammen med ham, han havde fået varmen lige da de var gået ind af den første dør og det var meget rart endelig at havde det varmt igen, han nikkede blot som svar og fulgte med hen til sofaen, han lod sig dumpe ned til ham og nød kyssende i håret, han grinte kort da han fik skjorte på i stedet "skjorter klæder mig ikke..." sagde han med et lille grin og smilte mundert, han nod sit blik glide rundt og undersøgt alt med blikket, han vendte så blikket mod adam igen og smilte svagt "nu når du siger det..jeg jeg faktisk lidt..sulten.." sagde ahn stille, nu når han tænkte nærmere over det havde han ikke spist hele dagen da han kun havde haft råd til den kop kakao på caféen, han puttede sig ind til ham og nød varmen fra ham.

//det er altid min skyld XD og ja jeg morede mig med den et langt indløg bliver somreglt til et til x3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 02:33

Adam så på ham og smilte lidt
"jeg syntes du ser godt ud i den" hviskede han
og kyssede ham blidt i håret, han lag sit hoved på hans og lag sine arme tæt omkring ham. og nød meget at havde ham tæt på sig og at der ikke kom nogen ind og ødelagte det hele
"hvad vil du så havde at spise ?" hviskede han
og træk ham længere ind til sig, selv om han viste at han ikke kunne komme længere ind til sig. han nød at mærke Mike så tæt på sig, og havde ikke lyst til at give slip på ham. Adam lod sin hånd glide op på hans kind og lag stille sine læber mod hans, uden at kysse ham

//lyder jo godt x'D ... //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 04:16

mike smilte lidt og betragtede ham "godt du synes det..." hviskede han stille og nød at komme så tæt på ham, tanken om endelig at være alene gjorde ham utrolig glad "hvad kan jeg få at spise..." spurgte han og så på ham med mundre øjne, han lage stille sin ene hånd på hans bryst og så ind i hans øjne da han mærkede hans læbe mos sine, han nød følelsen af han læber og havde sådan lyst til at starte et kys, han tøvede dog kort, men han lage så sine hænder om hans nakke og startede et ømt kys, han satte sig helt sig lidt bedre til rette i hans favn, men så han stadig var helt tæt på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 05:59

"jeg kan skaffe alt" hviskede han
og kunne ikke lade være med at smile når han mærkede at han kyssede ham, han begynde langsomt at kysse med og lukkede sine øjne i. han mærkede hvordan hans øjne skiftede farve hele tiden, men han var ligeglad med det og ville bare være tæt på Mike. han lag en arm om ham og løftede ham op i sit skød, han lod sin arm blive om livet på ham mens han lod sin anden hånd glide ned på hans brystkasse
"kæft hvor er du skønt" sagde han
i kysset og kyssede ham igen, han lod sine finger glide ned til hans mave og igen op til hans brystkasse. selv om han mest havde lyst til at køre den længere ned, men gjorte det ikke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:48

mike nød han kyssede med og blev helt varm indeni, han kørte stille sine hænder op i hans hår da adam løftede ham op på hans skød og mærkede hans arm, han nød følelsen af hans hånd røre ved hans brystkasse og sugede stille sin mave lidt ind, han rødmede savgt over hans kompliment og smilte svagt i kysset, han nød hans berøring af sin overkrop og rødmede mere af det, han nussede ham blidt i håret og kyssede stille med igen, han var sjovt nok overhoved ikke nervøs, men nød bare at være så tæt på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 08:56

Adam nød det så meget, han havde ikke lyst til at stoppe og ville bare havde Mike så tæt på sig evigt. han pressede hans krop mod sin og smilte lidt
"jeg tror jeg er forelsket i dig" hviskede han
og kyssede hurtigt igen for at få det væk igen, han kunne godt lide at få varmen fra Mike og mest af alt at mærke hans krop så tæt på sin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:32

mike mørkede hans krop og mærkede et lille sus igennem sin krop, han smilte stille og nød virkelig også kysset, han hørte hvad han sagde og blev så lidt nervøs "hvorfor tror du det?" spurgte han stille i kysset og kyssede videre igen, han kørte stille sine hænder ned ihans nakke igen og nussede ham blidt ned over skuldren od videre ned af hans brystkasse, han nød virkelig at være tæt på ham og i det hele taget at være i han nærvær.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:45

Adam rykkede modvilligt sit hoved for at få det sagt
"når jeg er sammen med dig så er jeg lykkelig, når du kysset mig så røre du ikke kun min menneskelig del men også min dæmon.. har jeg aldrig prøvet før, når du røre ved mig så får jeg et sus i min krop. og når du giver slip på mig, så vil jeg havde dig tilbage.. du får mig til at smile, være som et menneske igen, med vinger og gule øjne.. men jeg ved ikke hvad jeg skal sige" fortalte han
og hviskede til sidst, han vende sit blik ned mod sit skød og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 09:53

mike så på ham og lyttede til de ting han sagde, han sank stille en klump og så lidt væk, men han vendte så blikket mod ham igen og smilte blidt, han vendte sig stille lidt om og lage et ben på hver af hans side, han lage stille sine hænder på hans kinder "jeg er glad for jeg kan tilfredstille dig...jeg ved ikke om jeg er forelsket..men jeg ved jeg elsker dig om det så er på den måde du ønsker det det vil tiden vise..men lige nu.. så vil jeg gøre alt for dig...jeg vil gøre alt for at gøre dig tilfreds" sagde han blidt og kyssede ham blidt på panden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:03

Adam åbnede sine øjne og rystede på hovedet
"det kan du ikke, det eneste der kan tilfreds stille mig er at du finder ud af det" sagde han
og tog ham stille væk fra sig og rejste sig op
"har du fundet ud af hvad du vil spise ?" spurgte han om
og ville bare snakke om nået andet, han lag sine hænder ned i sine bukser lommer og så ned af sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:10

mike skulle lige til at sige noget, men lod vær, han dumpede ned på sofaen og så lidt op på ham, han vendte blikket ned og træk sine ben op til sig "en toas..." sagde han stille og lage sine arme om sine ben, han vendte igen blikket op på ham og bed sig lidt i læben, han kunne ikke lide han virkede så trist lige pludselig og han havde det som om det var hans skyld, han gemte sit ansigt ned mod sine knæ og lukkede øjnene,.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:19

Adam rystede på hovedet
"en toast" sagde han
og kunne ikke helt forstå ham før han fik øje på at der var nået galt, han gik stille hen og satte sig på hug foran ham
"hvad er der galt ?" spurgte han om
og løb hurtigt i vampyr løb ud i køkkenet og tog alt muligt mad frem, inden han løb hen til ham og sad på samme måde som før. han lag stille sine hænder på hans arme og bed sig svagt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:28

mike så stille op fra sine knæ, men så han ikke var der lige med det samme, han blinkede stille med øjnen da han pludselig sad der igen og bed sig lidt i læben "jeg er bange for...at jeg ikke bliver forelsket i dig...jeg er bange for at skuffe dig... hvis nu jeg ikke bliver forelsket i dig så kan jeg ikke gøre dig tilfreds og jeg ville ødelægge alt.. jeg vil ikke miste dig bare fordi jeg ikke..bliver forelsket i dig" hviskede han stille og gemte sit ansigt mod sine knæ igen, han kunne ikke klare tanken om at miste ham, det ville ødelægge ham fuldstændig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:33

Adam rystede på hovedet, han lag stille en hånd på hans hoved og rystede på hovedet
"det er ikke sådan jeg ville havde det til at se ud som,, mine følelser for dig er bare store.. og du vil ikke miste mig lige meget hvad.. undskyld hvis jeg har fået dig til at se sådan på det" hviskede han
og lag stille sine arme om ham
"undskyld" hviskede han et par gange
og kyssede ham på benene
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:46

mike mærkede hans hånder og bed sig stille i læben, han lyttede til hans ord og så stille lidt op på ham, han mærkede hans arme og blev lidt mere rolig "du er helt fantastisk" hviskede han stille og smilte helt svagt over kysset, han slap sine ben og lænede sig ned til ham og lod sig glide ned i hans favn "du skal ikke undskylde... jeg har fået stået det du siger.. og det gør mig varm om hjertet" hvsikede han stilel og puttede sig så tæt ind til ham som muligt, han var glad for at adam ikke ville forlade ham selvom han ikke ville blive forelsket i ham, men han håbede dog stadig at han kunne blive forelsket i ham, det ville gøre det hele meget nemmere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:51

Adam smilte svagt
"det er jo altid nået" hviskede han
og lag sine arme om ham og lag sit hoved på hans og lukkede sine øjne stille i, han gav et lille lydløst suk fra sig. han ville bare ønske at alt ville blive godt, selv om følelserne for Mike var store så ville han ikke havde lyst til at miste ham på grund af ham selv

//jeg logger kommer på i morgen (: //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 10:56

mike nikkedes tille og lukkede sine øjne i, han holdte sig ind til ham og følte sig tryg i hans favn, mærkede hans hovede mod sit og smilte svagt over det, intet ville kunne få ham til at slippe ham lige nu, for nu ville han bare være så tæt på ham som muligt, han bed sig svagt i læben og gemte sit ansigt ind mod hans brystkasse.

//okay vi ses ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 16:47

Adam så ned på ham, og lag sine arme tætter omkring ham
"din mad" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang i håret og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeTors 21 Jan 2010, 22:55

mike nød kysset i håret og smilte stille, han vendte stille sit blik op på ham, men vendte så blikket mod maden "ja...mad..." sagde han stille og rækte ud efter maden, han ville helst ikke for langt væk fra adam så han skulle anstrænge sig lidt for at nå det, han fik dog fat i det og begyndte at spise, han smilte stille "tak..." sagde han stille og lænede sig ind mod ham imens han spiste.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 00:43

Adam så ned på ham og nikkede
"så lidt, nu skal du ikke spilde nået mad på mig.. så må du selv slikke det om" sagde han
som en advarsel, og ville få Mike til at gøre hvis han gjorte. han så ned på ham og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 01:32

mike så op på ham og lage hovedet lidt på skrå "okay okay..jeg spilder ikke...jeg er altså 16 så jeg har lært at spise" sagde han og smilte skævt, han spiste stille videre og så lidt rundt "hvor er det egentlig vi er?" spurgte han stille og så lidt på ham igen, han ko i tanke om en helt masse spørgsmål han gerne ville stille ham, men han ville vente lidt med nogle af dem og bare lytte til hans svar.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitimeFre 22 Jan 2010, 05:27

Adam så sig omkring inden han så ned på ham igen
"et sted en af mine venner ejer" sagde han
og kyssede ham i håret og smilte
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 7 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 7 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 21 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum