|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 05:51 | |
| mike nød det meget og kyssede med med stor lyst, han stolede på adam ville passe på, men da han sagde han ikke kunne blev han nervøs igen, han havde ikke selv lyst til at stoppe, men da han hørte skridt uden fra døren fik han sig selv til at stoppe kysset "gem dig" hviskede han hurtigt og kunne høre døren gik op, han lukkede øjnene hårdt sammen og håbede på at adam ville nå væk før døren blev åbnet helt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 05:59 | |
| Adam så over mod døren og derefter på ham, han kyssede ham blidt på munden inden han forsvandt ind i skabet. han satte sig lydløst ned og gav et suk fra sig, han lag sine arme om sine ben og lukkede sine øjne i *kan det være så svært at være alene med ham* tænkte han mens han lyttede efter at døren skulle blive lukket, og var ikke sikker på hvad han skulle gøre. han bed sig svagt i læben, mens han tænkte sig om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 06:33 | |
| mike åbnede stille øjnene da han mærkede kysset og satte sig stille op, han så kort hen på skabet og bed isg hårdt i læben, han vendte så blikket mod døren og mødte sin fars vrede blik "gider du lige at være stille knægt..louise skal have lov til at sove!" råbte hans far vred og smækkede døren, det gav et sæt i mike og et nervøst suk kom ud, han rejste sig stille op fra sengen og vendte blikket hen mod skabet, han turede ikke sige noget da han var bange for hans far ville komme igen *få mig væk her fra...vil du ikke nok* tænkte han bedende i håb om at adam ville læse hans tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 06:37 | |
| Adam spærede sine øjne op da han hørte hans far, han tog hurtigt et par lydløste dybe indåndinger da han ikke ville flippede ud på hans far. han rejste sig op og gik stille ud af skabet "Mike.. er det en god idé" hviskede han og gik helt hen til ham og lag en arm om livet på ham, og så ned af hans krop og bed sig svagt i læben af synet *wow* tænkte han og syntes at Mike havde en fantastisk krop, han så op på hans ansigt og kyssede ham en enkel gang i munden "så få tøj på" hviskede han og gik stille hen og satte sig i sengen og så over på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 06:50 | |
| mike knyttede stille sine hænder og nikkede, han var helt sikker på det var en god idé for han havde fået nok nu, han lukkede øjnene stille da adam tog fat om ham og kunne godt mærke hans blik, han løsnede sine knyttede hænder da han mærkede kysst og han åbnede stille øjnene igen, han nikkede stille og gik hen til skabet, han fandt noget tøj frem og træk i det "så.." hviskede han kort og så hen på ham, han så lidt rundt i værelset og bed sig stille i læben, han havde tit overvejet at stikke af hjemme fra, men han havde aldrig gjort det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 06:55 | |
| Adam nikkede og rejste sig op "håber ikke jeg får dine forældre og politi efter mig nu" hviskede han og gik elegant hen til ham, han tog stille fat i hans hånd og var stadig ikke sikker på det var en god idé. han vende sig om og lag hans arm om halsen på sig og tog derefter den anden og gjorte det samme, han smilte svagt inden han tog fat i hans lår og løftede ham op på sin ryg "ikke flyve" hviskede han da han stadig ikke var sikker på at flyvning var en god idé endnu, han gik hen til vinduet og og hoppede op i det. han lag sine arme bedre om hans ben inden han hoppede ned og landede elegant, han så sig omkring inden han begynde at gå og uden at sætte Mike ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 07:04 | |
| mike så lidt ned og rystede på hovedet "det gør du ikke...de ved ikke du eksistere..´" hviskede han stille og så op på ham igen med et lille smil, han lod ham styre sine arme om hans hals og smilte svagt for sig selv, han mærkede adam løftede ham op og mike lage stille sine ben om hans over krop så det var nemmere at holde ham opppe "okay..men husk du har lovet mig det" hviskede han stille og kyssede ham blidt i nakken, han så sig lidt omkring udenfor og holde blidt om hans hals, han vendte kort blikket tilbage mod huset, men så frem igen og lage sin hage på adams ene skulder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 07:12 | |
| Adam smilte svagt og så bare frem "jeg skal nok holde hvad jeg lover, men jeg kan ikke klare det lige nu" hviskede han og kunne godt lide at mærke Mike's varme mod sig, han lukkede sine øjne lidt i og bed sig i læben. han stoppede lidt efter op der han hørte nogle stemmer, han gav et suk fra sig og drejede ned af en anden vej "hvor vil du hen ?" spurgte han om og lag sit hoved mod hans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 07:37 | |
| mike smilte stille og lukkede øjnene "godt...det er okay" hviskede han stille og gav ham et kort og blidt tryk, han åbnede øjnene da han kunne høre stemmerne, men da adam bare drejede var han ret ligeglad, han lukkede øjnene igen "jeg ved det ikke..hjem til dig?..." spurgte han stille og mærkede han hovede mod sit. følelsen af at være så tæt på adam gjorde mike meget glad og tryg, han havde ikke lyst til at komme væk fra ham ligenu, ikke bare fordi han ikke ville være alene, men fordi han ikke vil være uden adam lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 07:46 | |
| Adam bed sig i læben "jeg har intet hjem, lige nu.. jeg bor hos en ven" hviskede han og tænkte over hvor de ellers kunne tage hen, da han viste at det ikke var godt at tage et menneske hjem til en vampyr. og han var heller ikke sikker på hvordan hun ville tage det, derfor besluttede han sig for at det ville være en dårlig idé. han så sig omkring og tænkte kun på at holde Mike varm "du siger til hvis du begynder at fryse" sagde han og så tilbage på ham og smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 07:53 | |
| mike tænkte sig om "når okay..." sagde han og trak stille på skuldrende, han så frem og smilte stille for sig selv, han vendte blikket mod ham og smilte stille til ham "det skal jeg nok...men det tror jeg nu ikke jeg gør...du holder mig jo varm" sagde han mundert og kyssede ham blidt på kinden før han så frem igen, han lukkede stille øjnene og sukkede træt, han kunne godt mærke han var ved et blive træt og det var jo også ved at blive sent "hvor tager vi så hen?" spurgte hen søvnigt og lænede stille sit hovede mod hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 08:00 | |
| Adam nikkede og tænkte lidt over det "det bedste ville være og tage dig hjem igen,, men det vil du nok hade mig for,, så jeg kender et sted.. måske ikke det bedste, men har fået lov til at være der for en ven" sagde han han stoppede op og tænkte lidt over det, han gik ind i en gyde og satte ham ned. han så trist på ham inden han vende blikket ned mod jorden "men det er et stykke væk her fra, den hurtigste måde er at flyve" hviskede han og tænkte lidt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 08:26 | |
| mike åbnede øjnenen og så lidt på ham "jeg er tilfreds ligemeget vi tager hen...bare det ikke er hjemme" sagde ahn stille og tænkte sig lidt om, han mærkede fødderne under hans fødder igen og vendte blikket ned på dem, han så o ppå ham igen og så hans triste blik, han bed sig stille i læben stilte sig stille tættere på ham "det er altså helt fint med mig...men hvis du ikke kan klare at flyve...så..behøver du ikke..." sgade han stille, han ville gerne prøve at flyve, men han ville ikke tvinge ham til at flyve hvis han ikke ville, han så op på ham og lage sin hånd på siden af hans hals. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 08:37 | |
| Adam så ned på ham og lukkede sine øjne lidt i "føler bare når du får lov til det så for der første kommer du til at se mig svag meget svag og for det andet kommer du måske til at betrakte mig som et monster" hviskede han og lag en hånd på hans kind og rykkede stille sit hoved ned til ham, han træk vejret ind i hans hoved og smilte lidt over det. han tænkte lidt over det og kyssede ham ømt en enkel gang på munden "okay du får lov, men så vil jeg lige fortælle dig, at du er virkelig en fantastisk fyr og jeg er glad for jeg mødte dig, og jeg tror jeg vil gøre alt for at du bliver min" hviskede han og kyssede ham en gang til, han gik et par skridt væk fra ham og tog sin skjorte af. så gik han tilbage til ham og lag skjorten i hans arme "jeg er stadig Adam" hviskede han og løftede ham op i sine arme, han lukkede sine øjne hårdt i. han så op og hoppede hurtigt op på et tag, han så sig omkring inden han træk langsomt sine vinger ud og begynde at baske med dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:00 | |
| mike så på ham og blev lidt nervøs over det han sagde med at se ham som monster, han rystede så stille på hovedet og smilte stille, han nød kysset og smilte lidt mere, han så op på ham og blev helt varm indeni over det han sagde "tak..." hviskede han stille og bed sig lidt i læben, han så på hans overkrop og måbede en lille smule, han vendte blikket ned på han skjorte og sank en lille klump, han synes hans overkrop var utrolig smuk og det gjorde ham egentlig bare mere nervøs, han lage sine arme om hans nakke oh lænede stille sit hovede mod hans skulder "ja...du er adam...det vil du altid være" hviskede han stille og smilte stille, lyden af baskende vinger fik ham til at vendte blikket op og han fik øje på de sorte vinger, han bed sig stille i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:07 | |
| Adam nikkede, han mærkede taget forsvinde under sine fødder. han så sig trist omkring og begynde at flyve afsted "jeg skal nok få dig til at indse at vi passer sammen" hviskede han ind i hans øre, han lag sine arme tætter om ham da han kunne mærke den kolde luft mod sig. han lag sit hoved mod hans og var stadig ikke glad med hvad han havde gang i, han lukkede sine øjne lidt i og kyssede ham så godt han kunne i håret. han kunne se nogle få mennesker der fik nede på gaderne, og de fleste af dem var fulde. han fløj lidt højere op og begynde at flyve ret hurtigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:20 | |
| mike så på ham med et blidt blik og han kunne virkelig ikke lide hans triste blik, et kort sug gik igennem ham da adam hviskede ham i øret "jeg håber ikke jeg skuffer dig" hviskede han stille og bed sig svagt i læben, han nød kysset i håret, men denne gang fik han det lidt dårlig t over det, følelsen af at han ikke var god nok til at få hans kys fylde hans sind, han kunne mærke vinden slå mod dem og han så lidt mod jorden, da han så hvor langt ned der var trykkede han sig tættere på ham og bed sig hårdt i læben "du taber mig ikke vel?" spurgte han stille og vidste egentlig godt hvad svaret ville blive, men han ville lige være mere end 100% sikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:28 | |
| Adam rystede på hovedet "du vil ikke skuffe mig, når du indser det" hviskede han og så ned mod jorden, han syntes ikke selv der var langt når han plejede at flyve højere. han rystede på hovedet og smilte svagt "jeg taber kun dem jeg vil tabe, f.eks. mad" sagde han og bed sig hårdt i læben, da han stadig ikke havde lært at holde sine ord for sig selv. han så over på nogle gamle bygninger og smilte lidt "vi er der snart" sagde han og trykkede ham længere ind mod sig, han fløj ned og landede på et tag. han så sig omkring inden han satte Mike ned, han tænkte lidt over hvad han skulle gøre nu "vend dig om" sagde han og ville ikke havde han så når han træk sine vinger ind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:42 | |
| mike rystede stille på hovede og sukkede stille "håber du har ret..." hviskede han stille og puttede sig ind til ham, han så lidt op på ham igen med et lille smil "så er det godt jeg ikke er din mad" drillede han stille. da han mærkede adam landede løsnede han grebet en smule og så sig lidt omkring, han mærkede igen fastgrund under hans fødder og slap ham så stille, han lage hovedet på skrå "hvorfor?" spurgte han lidt forvirret og stod helt stille, han havde ikke tænkt sig at vende sig om før han havde svaret, han tænkte ikke det var noget slemt han ikke måtte se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:46 | |
| Adam vende sit blik op mod himlen i et suk, han vende langsomt sit blik ned mod ham igen. han gik elegant hen til ham og baskede lidt med sine vinger, han lag sine hænder på hans kinde og så ned på ham "jeg vil ikke havde du ser når jeg tager mine vinger ind, det tager hårdt på mine kræfter, jeg kan ikke lide når andre ser når jeg er svag og slet ikke nogen jeg kan lide" hviskede han og kyssede ham ømt og kærligt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 09:58 | |
| mike så kort ned, men vendte blikket hurtigt op på ham igen, han betragtede hans vinger lidt og lage stille sine hænder på hans, han lukkede stille øjnene og kyssede ømt med, men han slap det igen og så ned "jeg kan godt forstå dig...men du skal vide...det er helt normalt at være svag en gang i mellem" hviskede hen og vendte blikket op på ham igen, han strækte sig lidt op og kyssede ham ømt da han selv synes han havde sluppet det andet kys for hurtigt, han flyttede stille sine hænder ned på han bryst og mærkede hvor blød hans hud var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 10:12 | |
| Adam nød kysset og åbnede sine øjne lidt når han snakkede "ved jeg godt, men jeg kan bare ikke lide det" hviskede han Adam fik et lille lykkeligt chok da han kyssede ham igen, han kyssede hurtigt med og smilte svagt i kysset. han kiggede så godt han kunne efter han hænder, og kunne godt lide at mærke dem på sig. han slap langsomt kysset og så lidt ned på hans hænder med et smil, han tænkte lidt over det og gik stille et par skridt tilbage "okay okay,, noj jeg hader dig lige nu.. får mig til at gøre til jeg ikke vil" sagde han og rystede på hovedet mens han grinte lidt for sig selv, han tog en hånd op til at han skulle blive stående "bliv der.. lige meget hvad" sagde han og gik et par ekstra skridt væk fra ham, han tog en dyb indånding og træk lidt efter lidt sin vinger ind. mens han gispede efter vejret og tog sig til sine lår for at blive stående, da han havde nået næsten sine vinger ind fald han ned på knæ og gispede stadig lidt efter vejret. han åbnede ikke øjnene og bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 10:26 | |
| mike var lidt stolt af sig selv fordi han havde startet et kys helt selv og det gjorde ham bare mere glad at adam kyssede med, han bed sig lidt i læben og så lidt på sine hænder, han dendte blikket op på ham igen og lage hovedet på skrå "undskyld..." sagde han stille og lyttede til hans grin, han grinte selv lidt også og lage hovedet lidt på skrå, han nikkede stille og stod stille som han havde fået besked på, han så bekymret på ham da han kunne høre hans gisp og knyttede stille sine hænder, han var lige ved at læbe hen til ham da han fald ned på knæ, men fik på en eller anden måde sig selv til at blive stående, han sank stille en klump, men han vendte ikke blikket væk fra ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 10:31 | |
| Adam stoppede lidt efter med at gispe efter vejret og så hen mod ham, han satte sine hænder på taget inden han rejste sig og gik ikke lige så elegant som han plejede hen til ham. han så ned på ham og tog blidt hans hånd "så har du set det med, så tror jeg ikke der er nået du ikke ved om mig..." sagde han og bed sig hårdt i læben, da der var en ting han ikke havde fortalt og var ikke sikker på om han kunne. han lag sin anden hånd på hans kind og sin tommelfinger på hans læber, han bevægede blidt sin tommelfinger på hans læber og smilte svagt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Ons 20 Jan 2010, 10:49 | |
| mike sank stille en klump igen og fulgte ham med blikket, hans blik var bekymret og det var tydeligt at se han ikke havde brudt sig om at se det, han lukkede sin hånd om hans hånd "okay...så nu...ved jeg alt om dig?" spurgte han stille og kunne ikke helt tror det, han lukkede øjnene i et øjeblik da han mærkede hans hånd mod sin kind og et lille sug gik igennem ham da han bevægede hans tommelfinger over hans læber, han smilte forsigtigt og betragtede ham lidt i mørket, et lille sekunt havde han det som om hans liv var lykke og intet kunne blive bedre, men tanken om at han var i tvivl om sin følelser fik den gode følelse væk. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|