|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:29 | |
| Adam fulgte alle hans bevægelser, han smilte lidt da han fik smøgen i munden "dine forældre vil nok hade mig mere hvis de viste at jeg røg" sagde han og lo lidt af det, han hev en pose hen til sig og rodet lidt i den "her" sagde han og hev en t-shirt op af posen og lag den på sin mave og smilte lidt over det "så har du nået at tage på efter" sagde han og så efter sin lighter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:37 | |
| mike grinte lidt og rystede på hovedet "nej det ville nok ikke være så godt...men det er ligegyldigt hvad de synes.." sagde han og betragtede alle han bevægelser, han så på t-shirten og smilte glad, han tog den hen til sig og betragtede den lidt "tak skat..den er jeg glad for" sagde han mundert og så godt han ledte efter noget, han løftede lighteren op og tænde den "skal du bruge den her?" spurgte han lidt drillende og lod den være tændt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:40 | |
| Adam så på Mike og derefter sin lighter "ja" mumlede han og tog sin smøg der hen og tænde den, han rejste sig så godt han kunne op og gik hen til en vindue og åbnede den. han så over på ham og smilte stort "du må kun låne den" drillede han da han viste at han ikke ville få den tilbage, han satte sig op i vinduet og så bare over på ham og smilte stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:52 | |
| mike så på ham og grinte stille, han lod sig glide ned på gulvet og sidde og fulgte ham med blikket, han rejste sig så stille op og smilte mundert "låne den?..aha.. det siger vi bare" sagde han glad og grinte lidt, han gik hen til ham og knugede t-shirten ind til sig "så vil jeg gå i bad..." sagde han og kyssede ham på kinden, han så lidt ned på t-shirten og ser sig lidt i ring "skal bare lige finde badeværelset" mumlede han mest for sig selv og vendte blikket på adam igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:56 | |
| Adam så på ham og tog sin smøg ud af munden, han lag stille en hånd i hans nakke og kyssede ham blidt på munden "ud i gangen også til venstre, og der ligger nok et håndklæde i en af poserne. og nu skal du ikke blive der ude i for langtid for ellers kommer jeg ud efter dig" sagde han og kyssede ham en sidste gang, inden han tog sin hånd til sig og tog sin smøg ind i munden igen og smilte til ham "jeg får den helt klart ikke tilbage" hviskede han mest til sig selv og hentydet til t-shirten
//jeg vil smutte i seng natnat :D// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 11:02 | |
| mike så på ham med et uskyldigt smil og mærkede hans hånd i sin nakke, han nød det blide kys "okay...tak...hvor lang tid er for lang tid?" spurgte han nysgerrigt oig grinte stille, han nød det sidste kys også og smilte mundert tilbage, han hørte godt hvad han hviskede, men ville ikke kommentere det så grinte bare lidt af det, han gik hen til poserne og ledte dem igennem til at fadt et håndklæde, han tog sine bukser og luntede derefter ud i gangen og så til venstre ind på badeværelset, han så sig lidt omkring og lage tingene fra sig.
//ditto her x3 natte nat// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 16:13 | |
| Adam tænkte lidt over hvor langtid langtid var, men kunne ikke selv finde ud af hvor langtid det var. så han ville bare lade Mike bade hvor langtid han ville, han så lidt ned på de mennesker der gik på gaderne. han lod sin smøg være i munden mens han lukkede sine øjne langsomt i, og smilte svagt til sig selv. han havde aldrig troede at han ville blive lykkelig igen, så Mike havde redet hans liv. men tanken om at han ville miste Mike gik ham meget på, da han jo viste at Mike ville dø en dag |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 03:26 | |
| mike tændte for vandet og stillede det så det havde en god tempretur, han stod til og så sig omkring før han så tog sine underbukser af, han gik under vandet og mærkede hvordan det trillede ned over sin krop, han kørte sin hånd over sin brystkasse for at få det klistrede af og grinte lidt af hele den situation med pizza'en, han så sig lidt omkring *sæbe?...* tænkte han og kløede sig lidt i nakken "øhm adam?" råbte han lidt forvirret og lyttede efter et svar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 05:52 | |
| Adam svarede ham ikke og kastede sin smøg ud af vinduet "2sekunder" råbte han og løb over til poserne og rodet lidt i dem, han fandt sæben og gik derefter ud på badeværelset "her" sagde han og rakte sæben over mod ham, mens hans kinder blev røde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 08:27 | |
| mike hørte ham råbe og smilte lidt af det, han ventede tålmodigt og klæede sig lidt i nakken,han så op på ham da han kom ind og blev helt rød i kinderne igen, han tog imod sæben og så lidt genert ned "tak min skat.." sagde han stille og bed sig lidt i læben, han vendte stille blikket op på ham igen og slap sin læbe igen, han han stilte sig helt under vandet igen og betragtede ham lidt i mens. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 08:38 | |
| Adam så på ham og rødmede lidt, han lag stille en hånd på hans kind og kyssede ham en enkel gang på munden "så lidt våde gris" hviskede han han rodet sig lidt i nakken og pejede over mod døren "jeg må heller gå igen" hviskede han mens han kinder blev mere og mere røde, han vende sig om og gik hen til døren og ud af den og smilte lidt imens |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 08:47 | |
| mike fulgte ham med blikket og rødmede mere da han mærkede hans hånd på sin kind, han lukkede stille øjnene og nød kysset meget, han kunne ikke lade være med at grinte lidt af hans kommentar og åbnede stille øjnen for at se på ham, han så lidt hen mod døren og nikkede "ja...må du nok" hviskede han og vendte blikket lidt ned, han bed sig lidt i læben imens han smilte lidt, han vendte stille sit blik lidt op mod ham og slap sin læbe lidt efter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 08:51 | |
| Adam gik ud og satte sig og rodet lidt rundt i poserne, han fandt en flaske vodka og åbnede den og drak lidt af den. han kunne høre vandet ude på badeværelset og smilte lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 08:57 | |
| mike sæbede sig godt ind og skyldede sæben af igen, han ville hurtigst mulig ind til adam igen så han skyndte sig lidt, han fik gjort sig færdig og slukkede så for vandet, han gik ud af badet, tog håndklædet og tørrede sig grundigt, han tog tøj på og tørrede sit hår lidt bedre, han åbnede så døren og gik hurtigt ind i stuen til adam. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 08:58 | |
| Adam så op da han fik øje på Mike "var det skønt ?" spurgte han om inden han begynde at drikke igen og lukkede sine øjne i samtidigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:01 | |
| mike så på ham og smilte skævt "ja..meget.. man bliver helt frisk af det" sagde han mundert og satte sig ned til ham, han så lidt på vodka flasken og bed sig lidt i læben "må jeg få?" spurgte han bedende og smilte glad til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:02 | |
| Adam nikkede og så skiftevist på Mike og derefter på vodka'en "en lille smugle så" sagde han og rakte forsigtigt flasken over til ham og kyssede ham blidt på kinden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:05 | |
| mike så på ham med et mundert smil "taak" sagde han mundert og tog imod flasken, han nød kysset på sin kind og bed sig lidt i læben, han slap sin læbe og drak en ordenlig slurk af vodka'en. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:07 | |
| Adam så på flasken og tog den hurtigt fra ham "ikke så meget, du skal ikke blive fuld. det går ikke i morgen" sagde han og drak selv lidt af den |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:20 | |
| mike gav lidt modviligt slip på flasken, for han var ikke van til folk stoppede ham i at drikke, han lage hovedet på skrå og så på ham "jeg bliver ikke fuld af sådan en vodka...jeg ved godt hvor min granse er med alkohol" forklarede han og så lidt ned, han kunne godt mærke han havde lyst til en tår mere, men alligevel ville han ikke opføre sig dumt overfor adam. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:26 | |
| Adam så på ham og hævede det ene øjebryn "men når du skal med mig til La så lovede jeg jo din mor.. så kan du jo lige så godt lære dig det nu" sagde han og satte flasken på gulvet og lag derefter sine hænder på hans kinder og begynde at kysse ham ømt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:31 | |
| mike vendte blikket op på ham og lage hovedet lidt på skrå "men hvis du..." mere nåede han ikke at sige før han mærkede hans hånder og det øme kys, han kyssede med i det øme kys og lage sine hænder på hans brystkasse *hvis du drikker gør jeg altså også* tænkte han for at gøre sin sætning færdig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:34 | |
| Adam slap kysset i nogle få sekunder "jeg vil ikke drikke, min hjerte skal virke 110% når jeg er sammen med et sted vi ikke kender til" sagde han og begynde at kysse ham igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:40 | |
| mike så på ham og lyttede til hvad han sagde, han lukkede stille sine øjne og kyssede forsigtigt med *okay...men det gør jo så sagen til en helt anden* tænkte han og kørte stille sine hænder op omkring hans nakke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tirs 26 Jan 2010, 09:45 | |
| "mmrh" sagde han og blev bare ved med at kysse ham, han slap kysset og rejste sig op han tog en pose efter hen og hælde tøjet ud på hovedet "så skat så har du et sted at sove, hvis ikke du vil hjem" sagde han og smilte stort til ham |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|