|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 09:32 | |
| mike bed sig lidt i læben og så lidt på hans ur, han vendte blikket mod ham igen og smilte "tja...nu når du siger det må jeg indrømme at jeg er træt" sgade han stille og lod sine arme komme om hans hals, han lod ham løfte sig op "okay...bare du også er der" sagde han stille og smilte glad til ham, han grinte ´stille og betragtede ham imens han bar ham ind til din gamle seng, han lod sig dumbe ned på sengen, men flyttede på intet tidspunk blikket fra ham "ved du godt du også er den første der har sagt at du elsker mig?" spurgte han stille og smilte skævt til ham, han lod sine arme glide ned fra hans nakke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 09:38 | |
| Adam trak dynen over ham og smilte ned til ham "bare fordi man ikke siger at man elsker en, så betyder det jo ikke at man ikke elsker en" sagde han og bøjede sig hen over ham og kyssede ham en enkel gang på panden "kommer om 2sekunder" sagde han og løb hurtigt udenfor, for at få en sidst smøg da han havde brug for en inden han gik og lag sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 09:46 | |
| mike puttede stille dynen om sig og så op på ham med et lille smil "hmm det kan godt være rigtigt.." sagde han stille og lukkede øjnene i da han mærkede kysset, han åbnede stille øjnene igen og smilte glad "okay.." sagde han stille og så efter ham, han lage sig godt til rette og puttede dynen godt om sig, han så op på loftet og tankerne fløj rundt i hans hovede *kærteser...det havde jeg nu aldrig troet... jeg er blevet kæreste med en dreng som enda er dæmon..det er en syret tanke* han grinte kort og smilte mundert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 09:49 | |
| Adam grinte da han hørte hans tanke og rystede på hovedet *den skøre dreng* tænkte han og kunne ikke lade være med at smile af det, han kastede sin smøg og begynde at gå ned igen. han slukkede alt efter sig inden han gik ind til ham "du skal altså huske at jeg godt kan læse tanker" sagde han og hævede det ene øjenbryn, og gik hen og lag sig ved siden af ham. han lag stille en arm om ham og så bare på ham mens han smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:01 | |
| mike hørte han kom ind og så stille hen på ham "når ja..orh det skaæ jeg virkelig vænne mig til...så skal jeg jo tænke mig godt om før jeg kan tænke noget...øhm det hang virkelig ikke sammen" sagde han og grinte stille, han lage sig stille ind i hans favn og smilte til ham, han betragtede ham "kan du godt lade være med at læse andres tanker eller er det bare noget du høre?" spurgte han nysgerrigt, han havde ikke rigtig lyst til at sove endnu, for han ville bare ligge og betragte ham i al evighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:08 | |
| Adam så på ham og smilte "altså jeg høre tankerne, men kan godt lade være med at lytte.. ligesom hvis du ikke gider høre på mig så lytter du jo heller ikke efter, det så sådan set det samme" sagde han og kyssede ham en enkel gang på munden, og smilte derefter til ham "jeg må heller få dig tidligt hjem imorgen, så dine forældre ikke bliver bekymrede" sagde han og lukkede sine øjne lidt i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:18 | |
| mike lyttede opmærksomt og smilte nysgerrigt, han nød kysset meget selvbom det var kort "så det ville bare være ligesom at snakke normalt?" spurgte han og betragtede ham, han rystede stille på hovedet "du har virkelig ikke forstået min familie...som jeg har sagt er de ligeglad med mig og derfor er de også ligeglade med hvor jeg er...jeg er tit meget længe ude om natten og de er ligeglade" forklarede han med et lille skulder træk og puttede sig stille tættere ind til ham, han ville ikke væk fra ham derfor kunne han ikke lide tanken om at skulle hjem igen, for så var han næsten sikker på at de skulle skildes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:26 | |
| Adam nikkede langsomt "det er derfor jeg nogle gange svare på det folk tænker" sagde han og kunne ikke lade være med at le, han åbnede sine øjne lidt og så på ham "Mike, dine forældre er bekyrede når du ikke er hjemme, og de elsker dig meget højt. men din søster har så meget brug for dem, så de bruger alt deres tid på hende, og de håber og tror at du ved at de elsker dig og hvor hårdt det er" fortalte han og kyssede ham i håret, og lukkede sine øjne i og smilte svagt til ham. han lag sin arm tæt omkring ham og nød at havde ham så tæt på sig "også er du jo også nød til at være sammen med mennesker, jeg skal også lige klare nået i morgen, men skat jeg kommer hjem til dig når jeg er færdig med det jeg skal" hviskede han og trykkede ham ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:44 | |
| mike så op på ham og nikkede forstående, han lukkede stille sine øjne og sukkede stille "sådan er det ikke... hørte du ikke hvordan min far råbte.. min familie hader mig..og sådan er det.. jeg ved det" hviskede han stille og var helt sikker på det var sådan hans familie havde det med ham, han gemte sit ansigt ind mod ham og nød kysset det fik ham til at slappe mere af "hmm..okay..jeg bliver hjemme og lader vidnuet stå åbent så du kan komme ind..okay?" hviskede han stille og så op på ham igen med et lille smil, ham lage stille sine hænder på hams brystkasse og puttede sig lidt ind til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:49 | |
| Adam gav et suk fra sig "du har stadig ikke indset at jeg kan læse tanker" sagde han og kunne ikke lade være med at grine, han nikkede langsomt "jepp, jeg kommer så hurtigt jeg kan, også har jeg måske en lejlighed i morgen" sagde han og smilte lidt efter tanken om at havde sit eget sted, han kyssede ham en enkel gang i håret. og kunne stadig ikke forstå at Mike var hans nu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 10:59 | |
| mike skulle lige til ar kommentere det, men sukkede så "orh når ja...har du så læst mine forældres tanker?" spurgte han stille og så op på ham med et lille smil "en lejlighed...så kan jeg bo ved dig" sagde han glad og var så glad ved tanken, han nød kysset og smilte mere, han elskede virkelig hans kys det fik ham til at føle sig elsket og godt tilpas, han lukkede øjnene og smilte lidt, han gabte en smule og gemte sit ansigt ind mod ham igen, han havde aldrig følt sig så tryg i sit liv og det fik ham kort til at grine. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 11:03 | |
| Adam nikkede "hvad tror du at jeg lavede i skabet" sagde han og grinte, han åbnede sine øjne og så ned på ham og tænkte lidt over det "ja det kunne du godt, hvis du får lov for dine forældre.. men chancen for at du ser mine gule øje vil være mere større så" sagde han og kyssede ham blidt i håret, og elskede at havde Mike så tæt på sig. han lukkede sine øjne i igen og smilte lidt over ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 11:23 | |
| mike grinte stille "du kunne havde lavet mange ting derinde...og desuden er jeg jo bare et menneske og jeg ved intet om at læse tanker" sagde han stille og vendte blikket op på ham og grinte lidt igen "okay godt...jeg skal bare ikke fortælle dem vi er kæreste eller at du er dæmon så for jeg sikkert lov...og jeg er ikke bange for dine gule øjne mere...de skal ikke holde mig fra at bo ved dig" sagde han stille og nød kysset, han kunne ikke få nok af hans kys og følte sig så godt tilpas så tæt på ham, han gemte sit ansigt ind mod hans bryskasse og slappede godt af i hans favn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 11:28 | |
| Adam så ned på ham og nikkede "det med dæmon skal du nok holde tilbage, det vil de aldrig tro på" sagde han og hævede det ene øjenbryn, Adam tænkte lidt over det og bed sig i læben. han så ned på ham og smilte "jeg tager hoveddøren imorgen" sagde han og mente det 100% da han gerne ville havde hans forældre viste om at han fandes, han kyssede ham en enkel gang på panden og smilte "er du nu sikker på det" sagde han og lukkede drillende sine øjne i og gjorte så de blev gule "skal jeg åbne mine øjne ?" spurgte han om og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 11:42 | |
| mike så op på ham igen og tænkte lidt "rigtigt..." hviskede han stille og bed sig lidt i læben "men...hmm okay...du bestemmer" sagde han lidt tænksomt for han var nu ikke så glad for at han skulle møde hans familie især ikke hans forældre, han smilte igen da han mærkede kysset *hvor jeg dog bare elsker dine kys* tænkte han for ikke at afbryde ham, han så på ham og nikkede hurtigt "ja jeg er helt sikker.. jeg er ikke bange" sagde han bestemt og betragtede ham lidt, han overvejede lidt om adam skulle åbne øjnene da mike var sikker på han havde gule øjne "hmm...ja åben dine øjne.. jeg vil bevise at jeg ikke er bange" sagde han stille og smilte lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 11:50 | |
| Adam nikkede "jep, jeg vil gerne møde dem.. personligt, de skal vide at du har en kæreste og hvem det er" sagde han bestemt, selv om han ikke viste hvad hans forældre ville sige til ham. han bed sig lidt i læben og smilte stort "så er det godt at du kan få mange af dem" sagde han og lo lidt for sig selv, han nikkede en enkel gang og tog en dyb indånding. inden han åbnede sine øjne langsomt og viste sine gule øjne frem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:04 | |
| mike tænkte sig om og så på ham "hmm okay...jeg ved nu bare ikke hvad de vil synes om det...men du bestemmer" sagde han stille og smilte skævt til ham, han grinte lidt og nikkede "meget godt" sagde han mundert og betragtede ham lidt imens, han så direkte ind i hans gule og det gav et lille chok i ham, men ikke noget man kunne ligge mærke til, han så ind i hans øjne og smilte stille "se...jeg er ikke bange...og jeg ser dig lige i øjnene" sagde han stolt og bed sig lidt i læben, han puttede sig stille ind til ham igen, men blev ved med at se ham i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:11 | |
| Adam nikkede og så ned på ham mens han smilte "de vil ikke stoppe mig i at være sammen med dig, men vil stadig gerne møde dem" sagde han og nød bare at han kom tætter på ham, selv om han selv syntes at der ikke var mere plads at komme hen mod. Adam smilte lidt og så ned på ham og nikkede "der er heller intet at være bange for" hviskede han og lukkede sine øjne i igen, da han ikke havde lyst til at se på Mike på den måde. han lod sin hånd glide op på hans kind og bøjede sit hoved ned mod ham, han begynde blidt at kysse ham på munden "sov skat sov" hviskede han og smilte lidt imens og blev ved med at kysse ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:23 | |
| mike tænkte sig om "godt...hvis du så gerne vil så skal du møde dem" sagde han stille og smilte stille, han kunne godt mærke han ikke kunne komme tættere på ham, men han prøvede dog alligevel med at putte sig bedre ind til ham og smilte lidt, han betratede ham lidt "nemlig...ingen at være bange foe" hviskede han og gabte stille, han mærkede hans hånd og kyssede stille med *godnat min skat* tænkte han for ikke at skulle sige noget i kysset, han lukkede stille sine øjne og smilte stort. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:26 | |
| Adam smilte og slap stille kysset "jeg elsker dig, sov godt min elskede prins" hviskede han og lod sin hånd glide ned omkring ham igen, han lod sine øjne forblive lukkede mens han begynde at falde i søvn |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:35 | |
| mike lyttede til hvad han sagde og smilte træt "jeg elsker også dig..og i lige måde" hviskede han stille og det sidste h´kunn man allerade høre han var ved at døse hen, han lænede stille sit hovede mod hans bryst og faldt stille i søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:39 | |
| Adam lag sit hoved mod hans så han kunne dufte til ham, han fald langsomt i søvn og trykkede Mike tætter på sig. da han var bange for at han ville vågne også ville han være væk fra sig, han blev ved med at skifte med at bide sig også slippe den efter hele tiden. han fjernede slet ikke sin arm fra ham, og havde heller ikke lyst til det. han begynde at smile mens han drømte om Mike, og havde ikke smilte på den måde i en drøm i langtid |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:46 | |
| mike sov tungt og trygt i hans favn, han havde ikke sovet så godt i lang tid og det fik et lille smil frem på hans læber, han nussede ham blidt på brystkassen i søvne og lå så tæt ind til ham som overhoved var muligt, han havde ingen bekymringer om at adam ikke ville være der når han vågnede igen, for han var helt sikker på at han ville ligge ved sin side og holder om ham som han gjorde da mike faldt i søvn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:55 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Lør 23 Jan 2010, 12:56 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|