|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 06:24 | |
| mike nikkede stille og bed sig lidt i læben "okay..." hviskede han stille og mærkede så hans hænder ved sin buksekant, han mærkede han træk dem af ham og nød det faktisk, han lage sine hænder på det nederste af hans mave og kyssede stille videre på hans hals med små blide kys, han kunne godt lide at mærke hans hånd i sit hår, for det fik ham til at slappe lidt mere af da han var blevet lidt nervøs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 06:36 | |
| Adam blev ved med at kysse ham, og lod sin hånd glide ned på hans inderlår "jeg elsker dig så meget" hviskede han og nød alle hans kind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 06:40 | |
| mike nød hans berøring af sit inderlår of et lille smil tegnede sig på hans læber "jeg elsker også dig rigtig meget...du har gevet mit liv mening" hviskede han stille og lod stille sine hænder glide op på hans bryst imens han forsat kyssede ham på halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 06:49 | |
| "du gjorte så jeg havde lyst til at leve" hviskede han og nød det meget, han lod sine fingere glide op og ned af hans krop "hvor jeg dog elsker at havde dig tæt på mig" hviskede han og smilte stort, og træk vejret dybt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 06:58 | |
| mike blev helt rørt af de ting han sagde og han bed sig lidt i læben "jeg vil gøre alt for dig" hviskede han stille og nød virkelig hans berøringer, han kunne mærke varmen steg i hans kinder og kunne regne ud de var blevet godt og grundig røde nu "det er godt...for jeg elsker at være tæt på dig...jeg savner dig virkelig når du iukke er ved mig" hviskede han og smilte skævt, han begyndte stille at nusse ham på brystkassen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 07:08 | |
| Adam så på ham og smilte "Mike Skat, jeg elsker dig så meget.. sex betyder intet for mig mere, så længe jeg bare kan være tæt på dig" hviskede han han blev bare blidt ved med at nusse ham i håret, og smilte drømmende til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 07:16 | |
| mike smilte glad til ham og betragtede ham "jeg vil altid være tæt på dig...jeg vil altid elske dig, du er mit liv.." hviskede han og nød han nussede ham i håret og betragtede han drømmende smil, han kyssede ham kort på næsen "men du vil vel stadig...give mig lov til at...opleve sex ik?" spurgte han forsigtigt og bed sig lidt i læben.
//skal lige i bad// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 07:19 | |
| Adam så på ham og smilte stort og nikkede "man kan ikke leve uden sex, og vil med glæde være din første, men hvornår er jeg usikker på" hviskede han og var ikke sikker på at sex nu var godt eller ikke, han tog stille hans hænder og begynde at kysse dem
//okay// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 07:49 | |
| mike så på ham og grinte stille, han smilte glad "godt..tak...vi kunne jo...prøve nu?" forslog han lavmælt og smilte forsigtigt, han havde lyst til at være sammen med adam og han ville så gerne prøve at havde sammenlege, da han havde hørt så meget om det, han så på sine hænder og nød kyssende, han smilte mundert til ham og betragtede ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 07:57 | |
| Adam så op på ham og smilte "på et gulv ?" sagde han og hævede det ene øjenbryn og kunne ikke lade være med at smile af ham, han lag sin ene hånd på hans kind og smilte op til ham "kunne også vente til i morgen når jeg har fået mig en seng" sagde han og smilte stort til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:04 | |
| mike lage hovedet lidt på skrå og så lidt rundt i gulvet, han kom til at grine lidt "dfu har ret..det er måske ikke det bedste sted" sagde han og smilte skævt til ham , han lage sin hånd på hans og betragtede ham med et forelsket blik, han nikkede så stille "jo...det er nok en bedre idé" indrømmede han og rystede på hovedet af sig selv, han rettede sig op og så på han brystkasse imens han sad på han mave. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:11 | |
| Adam så på ham og smilte til ham "men hvis du vil havde sex her og nu, så vil jeg ikke stoppe dig" sagde han og så bare op på ham med et smil, han så over på hans tøj og grinte lidt "vi kunne også havde sex på mit tøj" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:26 | |
| mike så på ham og så så lidt rundt "tja...første gang må godt være behageligt" sagde han og så ud til at overveje det, han vendte blikket hen på hans tøj og begyndte at grine lidt "på dit..eller mit tøj..det kunne vi godt...jeg tror nu ikke det vil gøre den store forskel" sagde han med et lille grin og smilte stort, han vendte blikket ned på ham igen og begyndte at tegne ham på brystkassen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:30 | |
| Adam så på ham og rystede på hovedet "udover mit tøj begynder at dufte af dig" sagde han og så drømmende op på ham, han vende sit blik ned mod hans finger "jeg elsker dig så meget, så vil bare gøre dig lykkelig" sagde han og vende hurtigt sit blik op mod ham igen og begynde at rødme "første gang i min nye seng, står af sex, og første gang sex" sagde han og grinte lidt af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:45 | |
| mike betragtede ham og grinte lidt "jeg tror det kommer til at dufte af os begge" sagde han stille og tegnede blidt videre på hans brystkasse "du gør mig lykkelig bare ved at være ved mig..." sagde han glad og betragtede hans rødmen, han grinte stille og så lidt rundt, han vendte sit blik ned mod ham igen "det glæder jeg mig meget til..." sagde han og rødmede lidt af det, han vendte blikket ned og bed sig i læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:48 | |
| Adam nikkede og grinte lidt af det "noj vi skal bruge mange penge i morgen" sagde han og begynde at grine af det, han så over på pizza'en og smilte lidt "skal du ikke spise den, du kunne godt bruge nået" sagde han og klappede ham blidt på maven, da han også selv havde lyst til at smage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 08:59 | |
| mike nikkede og grinte lidt "har du så alle de penge?" spurgte han nysgerrigt og lage hovedet lidt på skrå, han hørte hvad han sagde og vendte blikket mod pizza'en, han vendte blikket ned på sin mave og grinte lidt da han klappede ham på maven "tjo det skulle jeg vel nok...men synes du virkelig jeg trænger til mere fedt på maven?" spurgte han og gjorde kort sin mave så stor som mulig, selvom det ikke var ret meget størrer, han grinte stille og strækte sig hen mod pizza'en, han fik fat i den og hev den hen til sig imens han stadig sad på adam's mave. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 09:12 | |
| Adam så på hans mave og nikkede "du er stadig i vokse alderen" sagde han og træk vejret dybt, og nød at være tæt på ham. han satte sig lidt op og åbnede munden "vil du se mig spise ?" spurgte han om og åbnede munden igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 09:20 | |
| mike så på ham og rystede lidt på hovedet med et smil "vokse alderen helt ærligt...jeg hader min alder" sagde han med et suk, men smilte stadig mundert, han gled lidt ned da han satte sig lidt op og det fik ham til at grine lidt, "ja det vil jeg gerne...men er det ikke overflødigt for diug?" spurgte han og tog et stykke, han rækte stille stykket mod hans mund så han kunne tage en bid, han smilte mundert og lag ehovedet lidt på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 09:29 | |
| Adam så på Pizza'en og tog en bid af en og rystede let på hovedet "jeg elsker din alder" sagde han og smilte stort til ham og tog hurtigt en til bid af stykket og smilte op til ham og tænkte lidt over det, og hævede det ene øjenbryn "vil du da ikke havde mig hvis jeg bliver tyk ?" spurgte han om og kunne ikke lade være med at smile af det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 09:37 | |
| mike betragtede ham spise og smilte lidt "så er der i det minste en der elsker min alder" sagde han og grinte lidt, han smilte mundert og tog selv en bid af stykket efter ham, han rækte den frem igen så han bare kunne tage endnu en bid "jo selvfølgelig vil jeg det..jeg er ligeglad med om du er tyk eller ej...jeg vil elske dig lige meget hvad.." forklarede han og smilte skævt, han så på hans mave og lage hovedet lidt på skrå "men jeg kan ikke forstille mig dig være tyk" tilføjede han og så på ham igen og smilte mundert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 09:44 | |
| Adam rystede på hovedet og lo lidt af ham "jeg skal nok træne det af" sagde han og tog en bid af stykket og bed sig lidt i læben efter, han tog pizza stykket og trykkede den blidt mod Mike's overkrop "hov" sagde han og grinte lidt og lag pizza stykket til resten af pizza'en, han satte sig op og lag sine hænder på hans ryg. han tog sit hoved ned til hans brystkasse og smilte lidt, og begynde at slikke det op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 09:52 | |
| mike grinte lidt af det og så på ham "fint nok...jeg elsker nemlig din overkrop så" sagde han med et mundert smil, han så lidt på pizza stykket og grinte lidt af det "hvor er du bare kl..." mere nåede han ikke at sige før han mærkede han slikkede det væk, han bed sig i læben af nydelse og lage sine hænder i hans hår "snedigt" hviskede han stille og smilte skævt, han lukkede stille øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:06 | |
| Adam nikkede og slikkede bare videre "tror jeg vil spilde nået på dig altid" sagde han og så op på ham og smilte stort, da han havde slikket alt væk. han bed ham blidt i hagen og nød bare at havde ham tæt på sig, han rørte stille ved hans overkrop "du er helt klistret du kunne godt bruge et bad" sagde han og bed sig let i læben og gik lidt røde kinder "og jeg har brug for en smøg" tilføjede han og bed sig let i læben igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 25 Jan 2010, 10:18 | |
| mike så ned på ham og grinte lidt "okay...det er du velkommen til" sagde han med et skævt smil, han mærkede han bed i sin hage og begyndte blidt at nusse ham i håret, han nød et han rørte ved ham "hmm..så må jeg jo hellere gå i bad" sagde han mundert og betragtede hans røde kinde "e n smøg..okay" sagde han og så lidt rundt efter hans bukser, han fandt dem og tog dem hen til sig, han fandt pakken med smøger frem og fik taget en ud til ham, han lage stille sin tommelfinger på hans underlæbe og skubede den stille ned så han kunne ligge smøgen i hans mund, han slap hans læbe og fandt han ligthe frem fra hans bukse lomme. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|