|
| lille café på gå gaden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 07:46 | |
| mike grinte af det han sagde og betragtede ham lidt imens, han rejste sig op, gik hen til ham og satte sig på hans mave "nu kan jeg jo ikke altid være i den...men den her opfylder da kravene gør den ike?" spurgte han og så rundt på den med et smil, han grinte lidt af adam fyldte sådan og smilte mundert imens, han så ned på adam igen og lage hovedet svagt på skrå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 07:48 | |
| Adam åbnede sine øjne og så på ham "jeg kan tvinge dig" sagde han han lag sine arme om på hans ryg og hev ham ned til sig og rullede om, han slap ham og rejste sig op og gik lidt tilbage og så tænkende på sengen. han nikkede lidt "den tager vi" sagde han og hoppede videre til en anden seng og lag sig ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:01 | |
| mike lage hovedet på skrå "tvinge mig?" spurgte han lige inden han fik et lille chok da adam hev hem ned til ham og rullede om, mike kunne ikke lade være med at grine imens han så op på ham "okay..fint nok" sagde han og satte sig lidt op, han så hen på ham og betragtede ham med et glad smil, han så lidt på sengen og lage hovedet lidt på skrå, han prøvede at forstille sig selv ligge i den og sove og det fik ham til at grine *den er meget stor forhold til mig* tænkte han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:04 | |
| Adam lo lidt af hans tanke "store senge er bedst" sagde han og satte sig op og så ned i den nye seng "så" sagde han og skrev deres nummer ned på et blok og rejste, og rejste sig op og så over på Mike og smilte lidt. han gik stille hen og gik over og kiggede på nogle natborde |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:12 | |
| mike grinte lidt og træk på skuldrende "jeg har aldrig haft en stor seng..jeg har kun haft den seng jeg har hjemme på mit værelse" sagde han og rejste sig op, han så lidt rundt, men gik så hurtigt med adam hen til natbordene, han smilte mundert for sig selv og så på alle natbordene med et nysgerrigt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:17 | |
| Adam så på Mike og lag en arm om ham og lag blokken på hans mave, mens han skrev ned nummerene på natbordene "hvad skal vi nu se på skat" spurgte han om og uden at vente på hans svar så hev han ham med over til klædeskabene og så tænktene på dem "hvilke syntes du er pæne ?" spurgte han om og kyssede ham en enkel gang i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:22 | |
| mike så ned på blokken på sin mave og grinte lidt, han så op på adam og smilte, han nåede slet ikke at tænke over det før hen blev trukket med og begyndte at grine igen, han nød kysset i håret og stilte sig tættere på ham imens han så på klødeskabende, han så undersøgende på dem og pegede så på et "det.." sagde han kort som et lille barn der ville havde en bestemt ting, han vendte blikket op på adam og smilte mundert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:25 | |
| Adam nikkede og skrev nummeret ned "når nej jeg skal ikke bruge et til nået, har jo alligevel intet tøj" grinte han og så på de andre og skrev et til nummer ned, inden han gik videre og så sig omkring og smilte lidt og bed sig i læben "hvad skal vi se på nu ?" spurgte han om og så ned på ham og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:34 | |
| mike så på det han skrev og smilte skævt, han så på ham "jo det må du nød til...jeg har ikke plads til alt mit tøj der hjemme..så" grinte han og går med ham, han gik hurtigt med ham og så sig omkring "hmm...sofa? måske?" spurgte han og så op på ham med et smil, han tog fat i hans hånd og kyssede den blidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:35 | |
| Adam rystede på hovedet af ham "så skal alt dit tøj fulde hjemme hos mig" grinte han og gik over til sofa'erne og nikkede og så sig omkring mens han bed sig i læben "hvilken mon" sagde han tænkende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:45 | |
| mike grinte lidt og nikkede "jep det skal det" sagde han mundert og så op på ham, han så lidt rundt på sofa'erne og lage hovedet lidt på skrå "noget krav til en sofa?" spurgte han og så op på adam igen med et blidt smil, han så igen lidt rundt på sofa'erne og tænkte sig lidt om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 08:50 | |
| Adam tænkte sig om og så sig omkring "ved ikke" hviskede han og gik over og satte sig i en og rystede på hovedet "denne skal det ikke være" sagde han og gik videre en til en anden, han så over på Mike og hev sin trøje lidt op "ser jeg godt ud i denne" lo han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:01 | |
| mike fulgte ham med øjnene og smilte lidt, han så han over krop og slikkede sig kort på underlæben, han luntede han til ham " du ser altid godt ud min skat...men den her sofa er ikke værdig til din skænhed" sagde han og bed sig lidt i læben imens han smilte skævt "træk din trøje ned...din overkrop tænder mig" hviskede han stille og lage sin hånd på hans kind imens han betragtede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:03 | |
| Adam så op på ham og så på ham med åben mund "det er jo ikke så godt" hviskede han og slap sin trøje og rejste sig op og kyssede ham en enkel gang på munden, han lag stille sine arme op ham og smilte ned til ham "hvilken syntes du da om ?" hviskede han og begynde at kysse ham igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:15 | |
| mike rystede stille på hovedet og så lidt op på ham ,han nød kysset på munden og smilte lidt af det, han mærkede han arme om sig og stilte sig derefter helt tæt på ham, han lage sine arme om ham og lyttede til han stemme, han nåede ikke at svare før han mærkede kysset og kyssede lystigt med *jeg ved ikke helt hvilke jeg synes om...jeg kan ikker bestemme mig den skal jo være værdig til dig* tænkte han i håb om at han hørte hans tanker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:17 | |
| Adam slap modvilligt hans læbe og så sig omkring og nikkede, han tog sine arme væk fra ham og gik hen og satte sig i en anden "hvad med denne ?" spurgte han om og kørte en hånd igennem sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:23 | |
| mike blev lidt skuffet over han slap kysset og så lidt ned, han vendte blikket op på ham og betragtede ham meget, han lage hovedet på skrå og gik lidt rundt om sofa'en og ham "hmm tja...den er bedre" sagde han mundert og bed sig let i læben, han kunne ikke rigtig få sine øjne fra adam. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:25 | |
| Adam nikkede og rejste sig op "men ikke god nok" sagde han og så på Mike og vende sit blik ned af sig selv "nået galt, sidder mit hår forkert eller nået ?" spurgte han om og korte en hånd igennem sit hår, og gik stille hen og satte sig i en ny sofa |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:46 | |
| mike så på ham og lage hovedet lidt på skrå, han rystede hurtigt på hovedet "det er intet gelt med dig bare rolig...det er sofa'erne...du ser helt fantastisk ud skat" sagde han og gik med ham hen til den nye sofa, han satte sig ned på knæ foran ham og så betragtende op på ham "den her sofa kunne godt bruges" sagde han og smilte forsigtigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 09:50 | |
| Adam så på sofa'en og nikkede "den er meget flot" hviskede han og så ned på ham og smilte, han bøjede sig hen over ham og lag sine hænder på hans kinde og kyssede ham ømt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 10:06 | |
| mike så op på ham og smilte til ham "ja..." hviskede han stille og mærkede hans hænder på sine kinder, han kyssede ømt med og lage sine jænder på hans knæ, han lukkede stille sine øjne og nød virkelig at kysse med ham, han var ligeglad med at folk kiggede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 10:11 | |
| Adam blev lidt ved med at kysse ham "vi må heller komme videre, ellers når vi jo ikke dagen" hviskede han mens hans læber stadig rørte hans, han kyssede ham en sidste gang inden han slap ham og tog blokken og skrev nummeret ned på det. han rejste sig hurtigt op og løb over til et stuebord "den der må jeg bare havde" udbrød han og skrev hurtigt nummeret af den ned |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 10:19 | |
| mike nød kysset lige til det sluttede og smilte lidt efter, han nød det sidste kys og nikkede stille, han fulgte ham med blikket og blev siddende lidt, men rejste sig så op og luntede over til ham, han så på stuebordet og lage hovedet lidt på skrå "det er også flot" sagde han og smilte lidt, han så sig lidt omkring "du skal have et tv...ik?" spurgte han nysgerrigt og så mundert på ham med et blidt smil.
//jeg smutter godnat ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Tors 28 Jan 2010, 10:25 | |
| Adam vende sit blik mod ham og nikkede "og du må vælge, kunne ikke undre mig hvis du valgte det der er størst og flottest.. det ville nok alle mennesker gøre når de havde penge, eller havde en kæreste der havde penge" sagde han og luntede stille over mod tv'erne og smilte til Mike "hvis der er nået du vil havde så bare tig" sagde han og hentydet at han bare skulle sige at han ville havde det, han tog stille Mike i hånden og stoppede foran tv'erne og så sig omkring med åben mund
//okay skal jeg også selv x'D // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Fre 29 Jan 2010, 06:10 | |
| mike så på ham og grinte lidt "jeg er vel et typisk menneske...jeg kan godt lide store tv de er så sjove at se på" sagde han mundert og luntede med ham, han smilte mundert til ham og så lidt på de forskellige tv "okay...hvis jeg ser noget jeg vil have siger jeg til" sagde han glad og klemte blidt hans håns, han så lidt rundt på de forskellige tv og måbede lidt "wow...der er mange store" sagde han glad og så undersøgende på dem alle. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
| | | | lille café på gå gaden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|