Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 12 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 01:35

mike rødmede svagt og bed sig lidt i læben "i lige måde" hviskede han stille og nød han nussede ham på kinden, han så så godt han kunne ¨på sin næse da han mærkede kysset og grinte stille "ja..hjem...du kommer hurtigt tilbage igen ik?" spurgte han stille og rejste sig op imens, han lage stille sin hånd på hans og bed sig lidt svagt i læben, han stilte sig lige foran ham imen han sørgede for adams hånd blev på hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 01:48

Adam nikkede
"jeg skal bare lige hjem skiftet tøj, i bad også til møde også kommer jeg hjem til dig lige efter, og skal nok huske at tage skjorten med" sagde han
og kyssede ham en enkel gang på munden inden han gik op for at betale, han gik hurtigt tilbage til Mike og smilte
"så kommer jeg hjem og møder dine forældre, og bliver måske smidt ud" sagde han
og grinte lidt, han tog stille hans hånd. han svingede ham rundt så han havde sin arm over hans skulder men stadig holde fast i hans hånd
"kom lad os gå smukke" sagde han
og begynde at gå mens han så på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 02:00

mike lyttede til hvad han sagde og nikkede forstående imens han så efter ham, han stod stille og smilte skævt "okay... men de kan ikke smide dig ud..for hvis de gør det så går jeg med dig" sagde han bestemt og smilte mundert, han drejede rundt da han svang ham og endte i hans favn, han klemte blidt han hånd og så op på ham, han rødmede lidt mere over komplimenten og bed sig lidt i læben "det er altså dig der er smuk" sagde han stille og gik med ham, han lage stille sin frie hånd om bag adams ryg og lænede sit hovede ind mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 02:08

Adam så ned på ham og grinte
"så hvis dine forældre ikke kan lide mig og smider mig ud også går du med mig, og måske havner på børnehjem" sagde han
og hævede det ene øjenbryn, han smilte til da han nød at mærke Mike så tæt på ham og nikkede lidt til ham og grinte. han gik ud på gaden og ned af vejen mens han bare så på Mike
"du er det smukkeste menneske jeg har set" sagde han
og kyssede ham blidt i håret, mens han smilte stort da folk så efter dem. Adam vende sit blik mod dem og snerrede af dem
"han er min" sagde han
til dem de gik forbi og kyssede ham i håret igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 02:20

mike tænkte sig lidt om og så på ham "præcis...men et børnehjem kan ikke holde på mig" sagde han og smilte skævt, han nød at være så tæt på adam og kunne ikke forstille sig noget bedre lige nu, han lage ikke rigtig mærke til de var gået ud han vidste det godt han tænkte bare ikke rigtig over det "okay...så har du ikke set ret mange pæne mennesker...men jeg synes du er den aller smukkeste person nogensinde om du så er menneske eller dæmon.." sagde han munert og nød kysset i håret, han så op på ham og betragtede ham med et glad smil, da adam snerrede af folkene kunne mike ikke lade være med at grine af det "jeg vil altid være din...de kan ikke tage mig fra dig" hviskede han og nød igen kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 02:24

Adam rystede på hovedet og så ned på ham
"det er jo bare nået du siger" sagde han
og grinte lidt over det, han kyssede ham i håret igen og lukkede sine øjne kort i
"godt" hviskede han
og kunne se centeret i det fjerne, han bed sig svagt i læben og ville ikke sige nået om det. han lag bare sin arm tætter om ham, og nød at havde Mike for sig selv. han tog en dyb indånding af ham og elskede hans duft så meget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 02:41

mike rystede på hovedet "nej det er ikke..jeg mener det altså" sagde han og smilte glad over kysset, han så op på dig og smilte sødt "ja.." hviskede han kort og puttede sig stille tættere på ham. mike havde ikke opdaget at de allerade var tæt på centeret da han kun koncentrede sig om adam, han lukkede stille sine øjne og bed sig svagt i læben, han slap så sin læbe igen og åbnede øjnene for at se op på adam igen da han snuste til mike.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 02:52

Adam lo lidt af ham og nikkede, mens han smilte sødt til ham
"hvis det er det du mener" sagde han blidt
og så ned på ham med et kærligt blik, han gav hans hånd et lille klem og kunne stadig ikke forstå at han kom sammen med den fantastiske fyr. han træk let på skulderne og fjernede ikke blikket fra ham, da han ikke kunne få sig selv til det
"måske skulle jeg også spise nået inden jeg kommer, så jeg ikke flyver på din familie" sagde han
og begynde at grine af det da han syntes det var sjovt, selv om det ikke var særlig sjovt udover hvis man jo elskede at spise mennesker. han vende sit blik modvilligt mod centeret og fik øje på Mike's hus, han begynde at gå der over og stoppede uden foran hans hus. han slap hans hånd og stalde sig foran ham og lod sin hånd glide fra hans bryst til hans ryg og derefter op på hans kind, han bøjede sig ned mod ham og kyssede ham ømt og lidenskabeligt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:07

mike lyttede til hans latte og kunne ikke lade være med at grine lidt selv også, han nikekde og så op på ham med et mundert smil, han følte sig godt tilpas så tæt på ham og var helt tryg ved ham, han havde ikke helt vænnet sig til tanken at der var en der elskede ham så højt som adam gjorde "god idé... jeg tror ikke det vil være et særlig godt første hånds intryk at andgribe dem" sagde han for at cise han var med på spøgen og han grinte også selv med. mike vendte blikket lidt frem og så hans hus, han havde egentlig ikke rigtig lyst til at komme hjem, men det var nok det bedste alligevel, han stoppede og vendte sit blik lidt ned før han igen vendte blikket op på ham, han nød at kunne mærke adams hånd røre ham og et stort smil tegnede sig på hans læber, han så på adam da han kom tættere på og han kyssede med i det øme og lidenskabelige kys, han lage sin hånd på hans brystkasse og stilte sig lidt tættere på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:10

Adam blev ved med at kysse ham, og la den anden arm omkring livet på ham
"jeg elsker dig" hviskede han
og så stoppede kysset og vende sit blik mod et af vinduerne, han smilte stort til det
"jeg må smutte.. din søster" hviskede han
og kyssede ham en sidste gange, inden han slap armene om ham og begynde at gå
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:20

mike kyssede med lige indtil han hviskede noget og et glad smil kom frem "jeg elsker også dig" hvsikede hans og så på ham med et forelsket blik, han lage hovedet på skrå og så mod vinduet og fik øje på sin søster, han vendte hurtigt blikket mod adam igen "skynd dig tilbage.." sagde han efter kysset og så lidt efter ham, han smilte mundert og tog stille fat i dørhåndtaget, men han ville ikke gå ind før han ikke kunne se adam mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:31

Adam forsvandt ned i en gyde, han hev sine vinger ud og og fløj op og fløj hurtigt hjem og skifte tøj
(tøj:: http://images.starpulse.com/pictures/2009/03/06/previews/Adam%20Lambert-CSH-051827.jpg)
derefter skynde han sig for at finde et menneske at suge sjælen ud af efter det skynde han sig over for at komme til mødet, der gik et par timer før Adam kom gående hen af centeret. han smilte lidt da han fik øje på Mike's hus, han røg det sidste af sig smøg inden han kastede den væk. han havde en pose i sin ene hånd med sin skjorte i, han kørte en hånd igennem sit hår inden han gik hen og bankede på
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:42

mike sad på sit værelse og stirrede ud af vinduet ind til han fik øje på adam, han smilte stort og løb han til ud af døren og hen til hoved døren, han stoppede brat op da han så sin mor åbnede døren og han bed sig nervøst i læben, mikes mor fik åbnet døren og hendes blik så meget forvirret på adam "øhm goddag er der noget jeg kan hjælpe med?" spurgte hun venligt og smilte lidt. mike gik stille lidt frem, men stoppede lidt bag hans mor, han kunne se adam og smilte lidt til ham, han smpr havde ikke lagt mærke til han stod bag hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:48

Adam bukkede venligt for hende
"Goddag Fru. jeg hedder Adam, jeg er her for at besøge Mike" sagde han
og smilte venligt til hende, og havde fået øje på Mike bag hende. men fjernede ikke blikket fra hans mor, han stod som en ung velopdraget dreng. uden at vise nogen tegn på at han ikke var velopdraget
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:56

mikes mor så meget forbløffet på adam og smilte glad over hans høflighed "okay.. jamen så kom dog ind" sagde hun venligt og gik til siden så han kunne komme ind, først nu opdagede hun mike stod i gangen og det gav hende et lille chok. mike så på adam og smilte glad " hej adam..." sagde han stille og blev lidt rød i kinderne, det var af en eller anden grund noget helt andet at møde ham når mikes mor også var der og det gjorde ham lidt genert, mikes mor gik ud af gangen og råbte fter sin mand for at sige et der var gæster, mike så kort efter hende, men vendte hurtigt blikket med adam igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:02

Adam gik ind og så på Mike og derefter så efter Mike's mor og så efter på Mike
"hej elskede,, undskyld jeg først kommer nu" hviskede han
han tog langsomt sine sko af og gav ham posen, og kyssede ham en enkel gang på panden. han kørte en hånd igennem sit hår og smilte stort
"jeg lovede dig jo" sagde han
og hentydet til posen inden han så sig omkring og smilte, han havde aldrig været rigtigt inde i et familie hus. da han kun havde kommet sammen med folk der næsten var lige så gamle som ham, og han kunne virkelig godt lide det
"hvor ser her hyggeligt ud" sagde han
og smilte ned til Mike
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:17

mike så på ham og smilte skævt "det er okay men skat" hviskede han og nød kysset, han tog så posen og så ned i den, han smilte glad da han så det var skjorten "tak skal du have" sagde han mundert og knugede stiille posen ind til sig, han så sig lidt omkring og rystede til på hovedet "det er ve l fint nok" sgade han med et skulder træk og vendte blikket mod ham igen, mikes far kom ind i gangen og så lidt mistroist på adam "og du er?" spurgte han og lød stresset og derfor også lidt sur. mike så lidt på sin far og vendte blikket ned, han ville lade adam svare selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:22

Adam så ned på Mike og smilte, inden han vende blikket op mod Mike's far. han gik elegant der hen og rakte sin hånd hen til ham
"goddag Hr. jeg hedder Adam.. Adam Cyrus" sagde han venligt
og smilte til ham uden at se tilbage på Mike, han stod lige som han havde stået overfor Mike's mor. han tog ikke blikket væk fra hans ansigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:33

mikes far tog hans hånd og gav det et hårdt tryk og slap så igen "okay...jeg er Ed mikes far...er du en af mikes venner?" spurgte han og lød stadig ikke helt glad. mike stirrede lidt på sin far og vendte blikker med adam, han bed sig lidt i læben og var lidt nervøs for hvad adam ville svare, han så lidt op igen og fik øje på hans mor der stod lidt i baggrunden oge smilte svagt for sig selv, det havde føles meget underligt da mikes mor var der, men at hans far nu også var der gjorde mike mere nervøs over siturationen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:48

"goddag Ed" sagde han
og mærkede trykket i sin hånd, som fik hans hånd til at gøre lidt ondt. han tog stille sin hånd til sig og og nikkede
"det kan man vel godt kalde det, jeg holder meget af deres søn. og i må være stolte over at havde sådan en skøn dreng" sagde han
og bevægede sine fingere i smug for at være sikker på at de virkede, han så på hans far og håbede på at få ham til at slappe af som han havde klaret med moren
"jeg har hørt i også har en fantastisk datter" sagde han
og smilte til dem begge
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:58

Ed lage hovedet på skrå og så meget mistroisk på adam nu "du holder meget af min søn?...skøn dreng,...hvad er du for en..du har ikke lokket min dreng ud i noget vel?" sagde ed mere vred igen og virkede ikke til at blive mere glad over at adam kommenterede søsteren, mikes mor gik hurtig hen til sin mand og træk ham lidt væk "rolig nu han mener jo nok bare de er meget gode venner og han er jo bare venlig" sagde hun og prøvede at få mikes far til at falde lidt ned, mike bed sig hårdt i læben da det var lige det han ikke ville havde skulle ske, han så undskyldende på adamog håbede at adam ikk eblev skræmt væk af sin far, hans forældre begyndte nu at skændes lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 05:11

Adam så surt på Ed
"jeg lokker ikke din søn ud i nået, så en er jeg ikke. jeg holder bare virkelig meget af ham, og det kan du ikke få mig stoppet i.. jeg elsker den dreng, og hvis du ikke kan lide mig så skal du bare vide at jeg er ligeglad. jeg prøver bare at være venlig overfor jer, og intet andet" sagde han hurtigt
og bed sig lidt i læben og gik tilbage mod Mike, for ikke at flippe for meget ud på Ed. han fjernede ikke blikket fra Ed, Adam tog stille sin hånd bag ryggen på sig og tog Mike i hånden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 05:22

mike så lidt forbløffet på adam og bed sig svagt i læben, Ed så mere og mere vredt på adam og han kom nærmest til at ligne en tyr "du kan gå a helveds til med den bøssede høflighed og hold dig langt fra min søn han er ikke til drenge.. han er en helt normal dreng der kan lide piger derfor skal du ikke manipulere med hans hjerne og få ham til at tro noget andet!" råbte han rasende og men kunne tro han ville springe i luften, mikes mor havde opgivet at få Ed til at falde ned og var istedet gået ind i et af værelserne hvor louise mikes søster var, mike holdte om adams hånd og stod lidt bag ham, han brød sig ikke om alt det hans far sagde og havde det som om han kunne begyndte at græde hver eneste sek.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 05:33

Adam så vredt på Ed
"du ved intet om din søn, du er aldrig sammen med ham. du viser ikke engang at du holder af ham, så skal du ikke komme og sige til mig jeg er nået jeg ikke er" snerrede han
og holde godt fast i Mike's hånd for ikke at flippe for meget ud, og var bare glad for at han havde fået spist. han så bare koldt på ham og var nu ligeglad, med om de kunne være i det miste søde ved hinanden
"jeg har ikke truffet nogle valg for din søn og det ville jeg aldrig finde på.. du skulle høre på dig selv. siger nået om din søn du ikke ved nået om, så kan ikke komme og ønske din søn var nået andet han ikke er.. jeg elsker ham som han er, og det skulle du også.. men du kan jo ikke engang finde ud af at vise at du holder af ham" snerrede han
og blev bare stående og så vredt på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 05:45

Ed stod bare og stirrede på adam, der gik et godt stykke tid før hvor han intet sagde, men bare stof og tænkte over hvad han skulle svare, det var tydeligt at se adam havde ramt et ømy punkt, Ed fik dog til sidst noget at sige "du ved ikke mere om mike en jeg gør...mike siger aldrig noget.. og han er min søn så jeg bestemmer.. og du skal ikke sige noget andet.. mike er ikke til drenge han er ikke bøsse.. han ville aldrig blive forelsket i en som dig jeg vil væde med det er noget du har lokket ham til" sagde han vred, men han lød ikke helt som før. mike var begyndt græder over det adam sagde, han græd dig lydløst så ingen lagt mærke til det, han knugede sin hånd i adams og så ned i gulvet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 12 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 12 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 23 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum