Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 23 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:13

Adam så ned på ham og nikkede
"ja de er ret store, hvilket et skal det være" hviskede han
og kyssede ham blidt på hovedet, da han ikke rigtigt kende særlig meget til tv'er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:25

mike så dybt fasciuneret ud og smilte stort, han vendte blikker op på ham og nød kysset "hvilket hmm...vent lidt" sagde han og gik fra tv til tv med et undersøgende blik, han stoppede så op og så på et stort tv "det der" sagde han og så op på ham "det er at godt et" sagde han mundert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:26

Adam gik efter ham og nikkede
"det ser også godt ud" sagde han
og kyssede ham blidt på munden og skrev nummeret ned, han så sig omkring og smilte lidt
"hvad skal vi så se på ?" spurgte han om
og lag en arm om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:34

mike så på tv'et og grinte lidt, han så op på ham og nød kysset meget "mmh.." brummede han stille og smilte glad "det ved jeg ikke...hvad mangler vi?" spurgte han og så op på ham og lage sine arme om ham så han kunne stå helt ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:36

"vi mangler til bad, køkken, mad, tøj, en gave til dig og mere ved jeg ikke" sagde han
og så tænkende ned på ham med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:46

mike så op på ham og lage hovedet på skrå med et nysgerrigt smil "gave til mig?" spurgte han nysgerrigt og lænede sig tættere på ham, han puttede sig lidt tættere på ham og smilte glad.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:52

Adam så ned på ham og rystede på hovedet
"hvem har dog sagt det" sagde han
og hævede det ene øjebryn da han havde glemt at han ikke måtte sige det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:56

mike så op på ham og begyndte at grine "det har du sagdt..du sagde og en gave til dig...altså mig" sagde han med et munert grin og slog med armene, han kom til at slå hånden ind i et af tv'ene og kom til at vælte det på gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 06:58

Adam så ned på tv'et inden han vende blikket mod Mike
"har du ingen beviser på" sagde han
og vende sig om da der kom en der arbejde der og skælde Adam ud, da han havde gemt Mike bag sin ryg. Adam nikkede et par gange
"men jeg skal nok betale for den" sagde han
og nikkede til manden og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 07:13

mike stirrede med store øjne på tv'et og bed sig hårdt i læben, han vendte blikket op på adam og så meget undskyldende ud "ingen...undskyld det" hviskede han og pejede lidt på tv'et, han så arbejderen komme hen og gemte sig godt omme bag adam, han lyttede og bed sig i læben *undskyld undskyld uuundskyld!* tænkte han og lukkede øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 07:18

Adam lod være med at lytte på Mike's tanker for at høre hvad manden sagde, Adam nikkede da han fik at vide hvad tv'et kostede. han tog sin pung og og fandt pengene frem, han gav et lille suk fra sig og gav manden pengene. han så på mens manden gik og lag sin pung tilbage i lommen, han blev stående og så efter manden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 07:38

mike bed sig hårdt i læben og blev ved med at tænke undskyld, han havde det virkelig skidt med det var adam det skulle gå udover og blev litd irritertet på sig slev over han var så klodset, han så lidt frem fra adam og så efter manden "undskyld adam...jeg skal nok betale tilbage når jeg har pengene...det var ikke med vilje" hviskede han undskyldende og så lidt op på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 07:46

Adam vende stille sit blik om mod ham og rystede på hovedet
"det skal du ikke, så længe du vil stoppe med at tænke undskyld hele tiden næste gang, kunne knap nok høre hvad han sagde" sagde han
og vende sig langsomt om mod ham og så ned på ham mens han bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:01

mike så på ham og bed sig i læben, han vendte blikket ned og nikkede stille "undskyld...jeg skal nok lade være med det hvis det sker igen" sagde han stadig med en undskyldende tone, han så lidt på det ødelagte tv og sank stille en klump, han blev mere og mere irriteret på sig selv over hans klodsede bevægelse og begyndte at tribbe lidt da han kunne mærke han var ved at skulle isge undskyld igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:03

Adam nikkede
"godt, for vil helst ikke gøre folk alt for sure" sagde han
og tog ham og hev ham ind til sig, han trykkede sine læber mod hans hoved og gav et lille suk fra sig. han lukkede sine øjne i og blev bare stående
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:12

mike lod sit blik hvilde på gulvet og lage sit hovede mod hans bryskasse, han mærkede hans læber og lage stille sine arme om ham "virkelig mange gange undskyld adam" hviskede han stille og bed sig hårdt i læben, han bed så hårdt at der kom et lille hul og en smule blod trillede ned af hans hage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:18

Adam rystede på hovedet
"der er intet at undskylde for" hviskede han
og kunne godt lugte blod, han tog fat i hans hage og løftede hans hoved op. han tørrede blodet væk med et finger
"skat pas på med hvad du laver" hviskede han
og var ikke glad for at blødte, da det gjorde ham lidt sulten efter at mishandle en person
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:31

mike nikkede stille "jo for jeg ødelage det...og det gik udover dig" hviskede han stille og så op på ham, han mærkede han tøørede bloddråben væk og slikked sig lidt på læben, han kunne smage blodet og væmmedes kort "ja..jeg skal nok passe på.." hviskede han og så lidt ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:33

Adam tog fandt i hans hage og kyssede ham en enkel gang på kinden
"bliv her, så finder jeg resten af tingene så vi kan komme væk,, jeg kan nemlig ikke klare lugten" sagde han
og kyssede ham en sidste gang på kinden, inden han hurtigt løb hurtigt i butikken i dæmon løb så for menneskerne var det kun som en vind. han stod lidt efter foran Mike igen
"kom lad og os komme afsted" sagde han
og tog ham i hånden og begynde at gå hen mod kassen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:41

mike bed sig let i tungen og nød virkelig kysset, han nikkede stille og så lidt op på ham "okay skat..." sagde han og så han forsvandt i løb, han blev tålmodigt stående og så sig lidt omkring, han fik et lille chok da han pludselig stod foran ham igen "okay...fint med mig" sagde han og gik hurtigt med ham, han flettede stille sine fingre ind mellem hans og så på ham imens, han havde det som om han burde sige undskyld igen, men han lod dog hver.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 08:47

Adam stoppede ved kassen og stod lidt i køen lidt og så på Mike, da det var deres tur stod han lidt og smilte til damen og lag blokken op på kassen. han stod lidt og snakkede med damen og slap Mike's hånd og tog sin pung op han så ned på Mike, inden han gav hende til damen og gik ud derfra
"her bare gå ud og vent på mig" sagde han
og tog sine nøgle op af lommen og gav ham, han kyssede ham en enkel gang på panden
"skal lige købe mad så er jeg der snart" hviskede han
og gik hen for at købe mad og derefter en gave til Mike
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:02

mike stod hele tiden tæt på adam og så ned i gulvet, han fulgte med ham ud og så op på ham, han så på nøglerne og tog imed dem, han nød kysset og kunne ikke lade være med at smile "okay...fint nok" sagde han og så op på adam igen, han nikkede "okay..jeg venter i bilen" sagde han stille og så efter ham, han stod lidt og så på nøglerne, men gik så hen til bilen og låste op, han satte sig ind og tog en dyb indånding, han lukkede øjnene og træk benene op til sig med et tænkende udtryk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:08

Adam kom lidt efter gående ud af butikken, med 4 poser i sine arme. han gik hen til bilen og lag det op bag i, derefter satte han sig ind og smilte til ham. han bøjede sig hen til ham og kyssede ham på kinden
"når vi kommer hjem til mig så er de igang med at sætte tingene op" hviskede han
og tog nøglen og startede bilen og begynde at køre hjem igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:20

mike åbnede sine øjne da han hørte bildøren bliver åbnet og så på adam, han smilte tilbage til ham og nød kysset meget "okay...så der er simpelthent nogle der gør det for os?" spurgte han med et smil og betragtede ham lidt, han træk selen ned og kikkede den fast, han så lidt ud på vejen og glædede sig til at komme hjem til adam igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitimeFre 29 Jan 2010, 09:27

Adam nikkede
"jep, så slipper jeg løfte alt op" sagde han
han kørte hen og stoppede uden foran Mike's hus, han hoppede hurtigt ud af bilen og gik hen og tog en pose og tog to pakke op og gik hen til Mike's side af døren og åbnede den. han satte sig på hug foran ham og smilte, han lag stille pakkerne i hans skød
"en til dig og en til din søster" hviskede han
og kyssede ham på kinden, han rejste sig op igen og betragtede gaverne lidt. i din til Louise var der en prinsessekrone, med en ægte lyserød diamant i midten. i den til Mike lå der et armbånd i af ægte hvidt guld, Adam åbnede døren lidt bedre til Mike
"vil du være sød at gå ind og give hende den, også møde hjemme hos mig.. da jeg heller må hjem og se hvad de har gang i" sagde han
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 23 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 23 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 29 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: