Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

lille café på gå gaden

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

lille café på gå gaden - Page 29 Empty
IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:10

Adam vende sit blik over mod ham og satte sin dåse på bordet og rystede på hovedet, han lukkede sine øjne hårdt i da han kunne lugte blod
"hvorfor kan du ikke stoppe med at gøre skade på dig selv" sagde han
og hoppede ned fra køkkenbordet og gik hen til ham og tog hans hænder i sine, han tog ham over til vasken for at vaske hans hænder
"jeg har ikke løjet for dig" snerrede han lidt
og rystede på hovedet og så ned på hans hænder med et suk
"jeg elsker dig, jeg elsker dig utrolig meget, men Dean vil altid havde mit hjerte" hviskede han
og kyssede ham i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:24

mike gik stille med ham over til vasken og lod ham bare vaske blodet væk, han så ned i gulvet og snøftede stille "jeg troede..." spurgte han stille og troede ikke rigtig på adam elskede ham "du har sagt man kun kan være forelsket i en..hvis man er forelsket i flere er det intet seriøst..du kan ikke elske os begge..det har du selv sagt" hviskede ahns tille og nød kysset, men det hjælp ham på ingen måde, tårende blev ved med at trille ned af hans kinder "du forlader mig gør du ikke?" hvsikede han stille, blodet blev ved med at trille ud af sårene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:31

Adam blev ved med at vaske hans hænder, han stoppede først da han var sikker på at der ikke var mere blod. han vende sig mod ham og kyssede ham blidt i håret, han rystede på hovedet
"jeg er ikke forelsket i jer begge, men jeg elsker jer begge" hviskede han
og lag sine arme om ham og gav et suk fra sig
"jeg elsker dig virkelig meget, jeg skulle nok havde fortalt lidt før" hviskede han
og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:43

mike lukkede stille sine hænder da adam stoppede med at vaske dem og stod helt stille, han mærkede kysset og sank en klump "men...du elsker ham mest" hviskede han stille og begravede sit ansigt ind mod hans brystkasse da han mærkede adams arme om sig "gør du virkelig?" spurgte han stille og sank stille en klump, han rystede svagt i kroppen og græd lydløst, han havde det som om hele hans verden var ved et bukke under og at det var enden på hans liv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 10:57

Adam gav et suk fra sig og nikkede
"ja det gør jeg desværre, men han vil ikke havde mig mere" hviskede han
og kyssede ham i håret og lukkede sine øjne i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:05

mike lyttede til hvad han sagde og så lidt op på ham "men...det gør jo ingen forskel..hvis det er ham du elsker højst..så udnytter du jo bare mig..." hviskede han stille og nød kysset, han sukkede stille og puttede sig forsigtig ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:17

Adam åbnede sine øjne og rystede på hovedet
"hvis jeg udnyttede sig så ville jeg ikke havde nogle følelser for dig" sagde han
og hævede det ene øjebryn
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:35

mike lyttede til det han sagde og så lidt op på ham "men...adam...jeg forstår det ikke..." sgade han stille og bed sig lidt i læben, han sank stille en klump og vendte blikket ned i gulvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:36

Adam så ned på ham og rystede på hovedet
"derfor skulle jeg aldrig havde sagt det" sagde han
og gav et suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 11:48

mike så op på ham og rystede stille på hovedet "nej...det skulle du ikke...men det gjorde du..." sagde ahn stille rsytede lidt poå hovedet "men...hvis han ikke vil have dig..hvorfor så elske ham?" spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:08

Adam så ned på ham og tænkte lidt over det
"når man finder sin eneste ene så kan man ikke stoppe med at elske personen" indrømmede han
og lukkede sine øjne lidt i og gav et suk fra sig
"hvis der kommer en dag han vil havde mig tilbage, så er jeg bange for at jeg ikke kan stoppe med at gå tilbage til ham" hviskede han
og holde ham tæt ind til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:34

mike så op på ham og rystede stille på hovedet "så han er din eneste ene?..." spurgte han stille og bed sig i læben "hvis den dag kommer...skal du huske at du har lovet mig altdrig at stoppe med at holde om mig og beskytte mig...hvis du og ham din eks bliver øhm enige om i skal blive kærester igen så...må du ikke forlade mig" hviskede han stille og holdte sig tæt ind til ham, han sukkede stille og kunne ikke klare tanken om at han ikke var god nok til adam.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:41

Adam så ned på ham og rystede på hovedet
"jeg vil aldrig kunne forlade dig, du er en del af mig og jeg elsker dig meget højt.. og jeg vil gøre alt for at beskytte dig, resten af dit liv" hviskede han
og kyssede ham ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:48

mike bed sig svagt i læben og nikkede stille, han kyssede ømt med og mærkede tårene stille begyndte at trille ned af sine kinder igen "tak skal du have...men jeg ved ikke om jeg kan klare at vide jeg er dit 2 vagl og du kun er sammen med mig fordi du ikke kan få ham din eks." sagde ahn stille og kyssede ham forsigtigt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:51

Adam rystede på hovedet og smilte ned til ham
"mit anden valg var at begå selvmord, jeg havde besluttet mig for selvmord, men så mødte jeg dig og blev på en måde forelsket, det er dig jeg skal takke for at jeg er i live.. du skal bare vide at jeg elsker dig ligemeget hvad" hviskede han
og kyssede ham på panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 12:58

mike så på hans smil og tænkte sig lidt om, han lyttede til hvad han sagde "hmm jeg elsker også dig lige megte hvad..også hvis du ikke elsker mig mere" sagde han stille og nød kysset på panden, han lage sine hænder på hans brystkasse og tænkte sig om, han rystede stille på hovedet "adam...jeg tror virkelig jeg er jaloux" sagde han stille og sp lidt ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:02

Adam tog fat i hans hage og løftede hans hoved op og smilte
"så ved du også hvad det er" hviskede han
og kyssede ham blidt på panden, han træk ham tætter på sig og smilte ned til ham
"jeg regner ikke med han vil havde mig igen, det ville han ikke sidst" hviskede han
og huskede hvordan Adam næsten havde tigget Dean til at tage ham tilbage, men havde bare blevet skubbet væk. han bed sig i læben og smilte stadig for ikke at få ham til at spørge om nået mellem dem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:11

miek sukkede stille og træk på skuldrende "det er en ubehagelig følelse" sagde han og så på ham, han betragtede ham lidt og nød kysset, han lænede sit hovede mod hans brystkasse og prøvede at smile, men kunne ikke rigtig få et rigtig smil frem "okay...det forstår jeg slet ikke...hvem ville dig skubbe sådan en dejlig person som dig væk" hvsikede han stille og puttede sig godt ind til ham, han lukkede øjnene og kunne stadig ikke komme over at adam elskede dean højere en ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:19

Adam træk på skulderne
"der er nok mange der vil skubbe mig væk" sagde han
Adam tog fat i hans lår og satte ham op på køkkenbordet og smilte til ham, han sprede hans ben og gik imellem dem. han lag sine hænder på hans lår og kyssede ham ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:24

mike så på ham og lage hovedet lidt på skrå "hmm det tror jeg nu ikke" hviskede han stille og lod ham bare løfte ham op på køkkenbordet, han så på ham og smilte tsille til ham, han lod ham bare sprede hans ben og kunne mærke han kom tættere på, han kyssede ømt med og lage sine hænder på hans hænder.

//jeg smutte godnat ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 13:33

Adam blev ved med at kysse ham, han tog sine hænder til sig og tog sin trøje af sig. han lag sine hænder på hans lår igen og lod den ene køre ind på hans inderlår, han tog hans ene hånd med den anden hånd og lag den på sin brystkasse inden han lag sin hånd på hans lår igen

//KaY//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 22:50

mike så han tog hans trøje af og rødmede svagt af det, han blev ved med at kysse ham og lod ham bare føre sine hænder op på hans brystkasse, han nød at kunne mærke hans hånd på inderlåret og smilte helt svagt i kysset, han lage sin anden hånd på hans kind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 22:58

Adam slap stille kysset og lag et finger på hans underlæbe og smilte til ham
"du må endelig være sulten" sagde han
og træk på skulderne og så bare på ham med et smil på læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 23:04

mike mærkede hans finger på sin underlæbe og betragtede ham lidt, han rystede stille på hovedet "nej..jeg er ikke sulten" sagde han og smilte svagt, det kunne ikke blive bredere da han stadig ikke havde der helt godt med det hele.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 23:11

Adam nikkede stille og lag sit hoved på skrå
"i mennesker skal da spise tit skal i ikke ?" spurgte han om
da han ikke kunne huske hvordan det var at være menneske
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: lille café på gå gaden   lille café på gå gaden - Page 29 Icon_minitime

lille café på gå gaden
Tilbage til toppen 
Side 29 af 35Gå til side : Forrige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» en lille café
» den lille café - Criss
» sen eftermiddag på gå gaden
» en lille hyggelig café, et nyt sted nye mennesker

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum