| lille café på gå gaden | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 31 Jan 2010, 23:25 | |
| mike træk på skuldrene "ikke alle...det mest normale er 3 måltider og så lidt ved siden af måske..så er dre dem der næsten ikke spiser noget de er somreglt meget tynde, så er der se tykke som spiser meget mere en de 3 måltider..så det er meget forskelligt" forklarede han og så lidt rundt i køkkenet, han så på adam igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 31 Jan 2010, 23:36 | |
| Adam nikkede og hævede det ene øjebryn "i æder meget" sagde han og syntes selv at det var meget at spise om dagen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 31 Jan 2010, 23:41 | |
| mike nikkede og så lidt ned på sin mave "det er faktisk ret meget...et måltid burde da være nok" sagde han stille og kløgede sig lidt i nakken, han så op på ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 31 Jan 2010, 23:44 | |
| Adam rystede på hovedet og tog fat i hans hage "hvis det er det i spiser så skal man ikke stoppe med det" sagde han og kyssede ham i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Søn 31 Jan 2010, 23:53 | |
| mike så på ham og rystede på hovedet "det er..vel overflødigt med hele 3..man skal jo bare kunne overleve en dag af gangen" sagde han med et lille skulder træk, han nød kysset i håret og smilte stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:00 | |
| Adam sukkede mod hans hår "et sundt menneske er meget bedre for os" hviskede han og lukkede sine øjne i og lo lidt af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:21 | |
| mike lyttede til hans latter og smilte lidt "ja..det er rigtigt" hviskede han og lænede sit hovede mod hans skulder, han kørte stille sin hånd ned på hans mavemuskler. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:35 | |
| "mmrh" sagde han og lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben og nød vildt meget at mærke hans fingere på sin krop, han smilte svagt og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:42 | |
| mike lod sine fingre følge hver eneste af hans muskler og smilte svagt, han så lidt på hans hals imens han stadig havde sit hovede hvildene på hans skulder "du har en helt fantastisk overkrop" hviskede han stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:44 | |
| Adam vende sit blik ned mod sin overkrop og rystede på hovedet "så flot er den da heller ikke" mumlede han og hævede sit ene øjebryn, da han havde set nogle der var flottere syntes han selv at de var |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:55 | |
| mike så ned op hans overkrop og blev ved med at følge hans maskler med fingrene "jo den er..den er virkelig flot.." sgade han bestemt og rettede sig op, han pejede på sin ejen overkrop "se..min kan man ikke engang se nogle muskler rigtigt..den er kedelig...imens din er flot og veltrændet..den er helt fantastisk" sagde han og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 00:59 | |
| Adam rystede på hovedet og vende blikket over mod hans overkrop "den behøver jo heller ikke se ud som min, jeg kan godt lide din som den er" sagde han og kyssede ham på næsen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:06 | |
| mike så på ham og rystede stille på hovedet "måske ikke...men den kunne vel godt være mere interessandt at se på.." sagde han med et lille suk, han rynkede kort på næsen og nød kysset, han smilte svagt og så på adam med et blandet gæad og trist blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:16 | |
| Adam rystede på hovedet "jeg syntes den er fantastisk som den er" hviskede han og lag en hånd på hans kind og kunne ikke lide at han så ked ud af det "du skal ikke være ked" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:34 | |
| mike så på ham "tak.." hviskede ahn stille og lukkede øjnene da han mærkede hans hånd på sin kind "det kan jeg ikke...jeg kan ikke bare være glad når jeg ved min størtse kærelighed ikke elsker mig lige så højt som jeg elsker dig" hvsikede han stille og sank stille en klump. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:43 | |
| Adam lukkede sine øjne hårdt i og rystede på hovedet, han tog sine hænder til sig og vende sit hoved væk fra ham og åbnede først sine øjne der. han gik stille ud i stuen og satte sig i vinduet, han åbnede vinduet og tænde en smøg. han lag sine arme om sine ben og gav et suk fra sig, og så bare ud af vinduet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:47 | |
| mike så hurtigt efter ham "adam..." hviskede han stille og så ned igen, han tog sig til hovedet og sank en klump igen, han hoppede ned fra kækkenbordet og gik stille ind i stuen "undskyld jeg sagde det.." sagde han undskyldende og så på ham med blanke øjne, det var tydeligt han prøvede at holde nogle tåre tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:53 | |
| Adam vende stille sit blik mod ham "jeg skulle aldrig havde sagt det" hviskede han med sin smøg i munden han vende stille blikket ud mod vinduet igen, men lukkede stille sine øjne i og lag det mod sine knæ |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 01:58 | |
| mike gik stille hen til ham og bed sig lidt i læben, han slap så sin læbe igen og rystede stille på hovedet "du kan ikke trække det tilbage nu...men jeg skal nok komme mig over det..det lover jeg..bare sig det er mig du vil være sammen med" hviskede han stille og kyssede ham blidt i håret. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 02:04 | |
| Adam vende stille sit blik mod ham igen og rystede på hovedet, han lukkede sine øjne stille i "jeg kan ikke lyve for dig" hviskede han og lukkede sine øjne i og gav et lille suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 02:30 | |
| mike så på ham med et trist blik "mener du at...du ikke vil have mig?" purgte han helt stille og en svag gråd kunne anes i han stemme, han så ned og rystede stille på hovedet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 02:31 | |
| Adam gav et suk fra sig "det er ikke det" hviskede han og lukkede sine øjne hårdt i og begynde at slå sit hoved mod sine knæ "tror bare jeg skal lade være med at sige nået" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 02:36 | |
| mike så på ham og sank en klump, han så ned i gulvet "du må nød til at fortælle mig helt præcis hvad du mener....du må nød til at fortælle hvad du vil med mig...så jeg ved om jeg skal græde eller grine..du må ikke bare være stille" sagde han bedende og sank stille en klump, han gned sig lidt i det ene øje for at stoppe nogle tåre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 02:49 | |
| Adam rystede på hovedet "jeg gider ikke snakke om det lige nu" hviskede han og bed sig hårdt i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 02:56 | |
| mike så ned og rystede stille på hovedet, han knyttede sine hånder hårdt sammen igen og vendte sig om, han gik ind i køkkenet åg satte sig over i et hjørne, han træk sine ben op til sig og lage sine arme om dem. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
|
| |
| lille café på gå gaden | |
|