| lille café på gå gaden | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 03:06 | |
| Adam kastede sin smøg ud af vinduet og bed sig i læben, han hoppede ned fra vinduet og vende sig om og slog sig hånd hårdt ind i vægen. han gav en lille lyd af smerte fra sig, han gik hen og satte sig i sofaen og tog sig lidt til hånden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 03:31 | |
| mike hørte det lilel brag og derefter en svagt lyd af smerte, han så lidt op og vendte blikket mod stuen, han sank stille en klump og rejste sig op, han gik stille hen til døren og så lidt ind på ham "hvad er det du laver?" spurgte han forsigtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 03:34 | |
| Adam så ned på sin hånd hvor der havde kommet små sår, der kom nået blod ud af dem. han rystede på hovedet og gemte sin hånd ind til sig "intet" hviskede han og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 04:07 | |
| mike nåede at se blodet og rystede derefter lidt på hovedet "adam..." hvsikede han stille og gik hen til ham, han satte sig på knæ foran ham og tog fat i hans hånd for at trække den til sig "du siger jeg ikke må skade mig selv...så må du altså heller ikke" sagde han stille og så op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 04:15 | |
| Adam gav et suk fra sig "jeg blev bare så sur på mig selv" hviskede han og så ned på sin hånd med et trist blik han vende sit blik mod ham, og gav et suk fra sig "det er intet med at jeg ikke vil være sammen med dig, men mit hjerte tilhøre Dean og at være sammen med dig vil jo lyde som om jeg bruger dig" hviskede han og vende sit blik ned mod sin hånd igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 05:03 | |
| mike så på hans hånd og rørte lidt ved de små sår "det er ingen grund til at skade sig selv" sagde han stille og vendte stille blikket op på ham igen, han lyttede til hvad han sagde og rystede lidt på hovedet "dean...men hvis det er ham du vil have...så kæmp for ham...jeg vil ikke stå i vejen...men kan du huske da jeg ikke var forelsket i dig...da jeg var så meget i tvivl om jeg var forelsket?" spurgte han stille og så på hans hånd igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 05:12 | |
| Adam så på ham og rystede på hovedet "han ville ikke havde mig tilbage når jeg næsten tiggede ham om at tage mig tilbage, hvis jeg ikke havde mødt dig så ville jeg havde begået selvmord" hviskede han og vende sit blik ned mod sin hånd og bed sig i læben og nikkede "jaer ?" svarede han og bed sig hårdt i læben igen, da det gjorde ret ondt i hans hånd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 05:51 | |
| mike betragtede blodet og var stille lidt "jeg er glad for jeg kunne stoppe dig.." hviskede han stille og lukkede stille øjnene, han sukkede kort og åbnede dem igen for at se op på ham "hvis..ham dean nogen sinde...vil tage dig tilbage...så bliv min storebror...så du stadig kan passe på mig...så jeg ikke mister dine kram og dine kys helt" hviskede han stille og fik tåre i øjnene igen, han holdte meget forsigtigt i hans hånd. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 05:59 | |
| Adam nikkede og så ned på ham med et smil "jeg vil altid være der for dig, og har ikke lyst til at miste dig" hviskede han og kyssede ham i håret |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 06:34 | |
| mike så op på ham og så hans smil, det fik ham til at smile lidt også "tak..det er jeg så glad for" hviskede han og nød kysset i håret, han rejste sig stille op og træk ham forsigtigt med op "vi skal have vasket din hånd..hvis jeg ikke må bløde må du heller ikke" sagde han stille og kyssede hans hånd meget forsigtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 06:43 | |
| Adam bed sig i læben da han kyssede den, da det gjorde lidt ondt "okay" hviskede han og gik bare med hende og bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 06:53 | |
| mike tænkte sig om og træk ham forsigtigt med hen til vasken, han tænde for vandet og tog hans hånd ind under vandet "undskyld hvis det gør ond" hviskede han og så på blodet der blandede sig med vandet "adam?" hviskede han stille og betragtede blodet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 07:05 | |
| Adam bed sig hårdt i læben og prøvede at trække sin hånd til sig, men han træk ikke alt han kunne "mmrh ?" sagde han og lukkede sine øjne hårdt i da han syntes det gjorde ondt, han strakte sine fingere så langt ud han kunne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 07:35 | |
| mike kunne godt mærke han prøvede at trække hans hånd til ham, men af en eller anden grund var han lidt ligeglad, han var stille lidt tid og betragtede blodet, han slukkede så for vandet "har du noget pladster eller forbinding?" spurgte han selvom det ikke var lige det han ville have spurgt ham om rigtigt, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 07:46 | |
| Adam vende sit blik mod ham og rystede på hovedet "har jeg heller ikke brug for" sagde han og tog sin hånd til sig og så på ham og lukkede dem kort i "var det, det du ville spørge om ?" spurgte han om og lag en arm om livet på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 07:56 | |
| mike så lidt op på ham og lage hovedet på skrå "hvorfor har du ikke brug for det..din hånd har det jo ikke godt" sagde han stille og så lidt på blodet der var tilbage i vasken, han stilte sig tæt på ham og lage sit hovede på hans brystkasse "nej det var det ikke...men jeg tør ikke spørge.." hvsikede han stille og lukkede sine øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 07:59 | |
| Adam rystede på hovedet "jeg er ligeglad med min hånd" hviskede han og så ned på ham og hævede det ene øjebryn, han gav et suk fra sig og så ned på ham "kom nu ud med det" hviskede han og kyssede ham på panden |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 08:15 | |
| mike så lidt på ham og lage hovedet på skrå "men din hånd er jo skadet...den har det ikke godt" hviskede han og lage sin hånd på hans kind, han rystede stille på hovedet og lukkede stille øjnene da han mærkede kysset, men åbnede dem så igen "jeg tør ikke adam..." hviskede han stille og vendte blikket ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 08:19 | |
| Adam rystede på hovedet "det er bare en hånd det forsvinder igen" sagde han og træk ham tætter på sig og så ned på ham "kom nu bare ud med det" hviskede han og bed sig i læben og lukkede sine øjne kort i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 09:20 | |
| mike lyttede til ham og rystede stille på hovedet "men det gør ondt på dig..." hviskede han stille og mærkede de kom tættere på hinanden, han så stille op på ham og bed sig i læben, det gik lidt tid før han sagde noget igen "jeg vil mærke dig igen" hviskede han helt stille og hentydede til at være i seng med ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 09:29 | |
| Adam så ned på ham og hævede det ene øjebryn lidt "er det, det du gerne ville spørge om ?" spurgte han om og kyssede ham på panden og smilte svagt til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 09:41 | |
| mike så op på ham og bed sig lidt i læben , han nikkede stille "ja...det er det.." sagde han stille og nød kysset på hans pande, han smilte svagt tilbage og betragtede ham lidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 09:51 | |
| Adam nikkede og lod sine fingere køre ned og tage hans trøje af "det kan vi da godt klare" hviskede han og lod to fingere fra hver hånd glide ind under hans bukser og begynde at hive ham med ind i soveværelset |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 09:56 | |
| mike så på ham og lod ham bare trække sin trøje af, han mærkede hans fingre og så ned på ham "tak.." hviskede han stille og gik med ham in di soveværelset, han smilte svagt for sig selv og så på ham med et betaget blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: lille café på gå gaden Man 01 Feb 2010, 10:02 | |
| Adam satte sig på sengen og begynde at kysse ham på maven mens han åbnede hans bukser, han træk hans bukser og underbukser ned og smilte op til ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: lille café på gå gaden | |
| |
|
| |
| lille café på gå gaden | |
|