Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 farret vild - privat james jackson

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 03:13

”ja lad os det” han knappede hendes bh op mens hun kyssede ham. Samtidig knappede hun hans bukser op. ”kan du lide det hva’” han kyssede hende lidt over det hele mens at han tog sin trøje af og smed den i et hjørne af værelset. En god time senere lå de bare i sengen han vidste ikke med pigen men Jack var helt sikkert færdig. Han tog en cigar ud af en pakke og tændte den med sin Zippo lighter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 07:46

Tiffany så på ham og lod ham tage hendes bh af og hun smilede og kyssede ham igen hvor efter hun åbnede hans bukser og smilede ” jaaarh ” da der var gået e ntime og de havde hyggede sig noget så grusomt, var hun helt smadret hun havde fået taget sin jomfruhinne, og hun blødte en lille smulle men gjorde ikke noget stort ud af det, det havde været dejligt hun lagde sig helt ind til ham mens hans tændte sin cigar og hun kyssede ham på halsen og sagde ” du er god” sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 08:33

Han tog et stort hiv af cigaren ”jeg ved det” han så på pigen *hvad har du gjort. Din idiot hvad tror du der sker nu* han lagde sig godt til rette og slukkede cigaren. *slap af jeg har styr på det* han lukkede øjnene og vågnede først den næste morgen lidt før pigen *shit hvad gør jeg nu, James hjælp* han så i spejlet hvor James bare stod med et smil på læben *nå så du har brug for min hjælp hva’ Jack* han gik lidt rundt i spejlet *tja du kunne jo altid lave en morgen mad* Jack nikkede og gik ud i køkkenet mens han lavede vafler og arme riddere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 08:48

Tiffany så på ham og smilede” det vil jeg prøve igen men ikke nu jeg er så træt” sagde hun og så på ham og lagde sig til rette op af ham og smilede og faldt i søvn i hans arme, hun vågnede langsomt næste morgen hvor sengen var tom hun satte sig op og hoved mega hovedpine og tømmermænd plus hendes høj var fuckt, det var grande og så var det bare blåt hun kunne slet ikke se ud af det. Hun rejste sig nøgen fra sengen og tog sig til munden og løb ud på badeværelset og knækkede sig i toillettet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeTirs 05 Jun 2012, 09:01

Jack stilede sig i dørkarmen ”godmorgen sol stråle” han stod med en stor kande kaffe i hånden han havde stadig ikke taget en trøje på så man kunne se hans tatovering af et kors der vender ned af som tegnet for anti kristen. Det sjove var at når det var James der var fri var det bare et normalt kors som alle andre kors dog med nogle forskellige detaljer så som at der var æld gamle tegn langs den midterste pæl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 05:30

Tiffany så på ham og smilede, hun tog sit tøj på og sagde ” godmorgen smukke, ” hun gik hen til ham og kyssede ham på munden, inden hun så han tattovering og kom til at stirre på hans tattoo . hun opdagede det selv kort efter og sagde ” woow det en fed tattoo du har dig der” hun smilede og sukkede ” gid jeg havde råd til en tattoo” sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 06:11

Jack kyssede hende igen. Hendes mund smagte lidt af bræk men han klagede ikke ”hvis du vil kan jeg skaffe dig en” han gik ud i køkkenet og satte sig på den eneste stol der var ved bordet. Han havde ikke andre da han ikke så tit fik gæster så han havde kun én stol ”kom og sæt dig jeg har lavet morgen mad” han smilede til hende bag sit fuldskæg og så på pigen da hun kom valsene ind *er du sikker på at det er en god idé Jack*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 06:15

Tiffany så på ham og smilede og smilede større da han sagde at han kunne skaffe hende en, hun nikkede og sagde " WOOOW KAN DU" hun kunne ikke se at der var nogen sted hun kunne sætte sig så hun valgte bare at stå op da hun ikke ville side på jack mens de spiste, " jeg står bare op og spiser" sagde hun og spiste og drak en kop kaffe, hun elskede faktisk kaffe men kun om morgen ikke andre tidspunkter på dagen. " jeg vil gerne have skrevet only god can judge me hen over min bryst kasse" sagde hun og så på ham,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 06:43

”meget vel vi tager af sted efter vi har spist morgen mad” han trak pigen ned på sit skød så hun sad der ”her prøv mine vafler de smager rigtig godt” han tog en vaffel med gaflen og tog en bid af den og tyggede af munden før han sagde ”nå skal vi tage af sted” han satte pige ned på gulvet og stillede sig op sig op. Da de stod nede ved motor cyklen slog det ham ”ved du hvad lad os gå i stedet for det tror jeg du vil syntes mere om”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 07:04

Tiffany så på ham og smilede og sagde” FEEEDT” hun så på ham og spiste hans vafler da hun var færdig så hun på ham og smilede og gik med ned, da de endelig kom frem til tattovørering så hun på ham og sagde ” jeg vil gerne have en tattoo hen over mit bryst kasse der skal står only god can judge me” sagde hun og så på ham og smilede venligt: ” javel ja, er du 18, ” spurgte han og så på hende ” ja det er jeg her se selv” Sagde hun og vidste ham hendes id kort hvor der var billede på .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 07:44

Jack stod bare og så på mens pigen blev tatoveret. Da de var færdige kyssede han hende på munden og vendte sig mod manden ”mange tak din assistance er ikke mere på krævet” han trak en lyd dæmpet pistol frem og skød manden lige i hovedet ”uh ha da han var rimelig saftig” han tørrede blodet af sig selv og lidt af Tiffany ” kom så vi smutter før strømerne kommer”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 08:45

hun lod sig blive tattoveret og hun pev lidt og da de var færdig kyssede hun ham igen og smilede " tak skat" sagde hun og så på ham og da han skyd manden skreg hun som en tøs " HVAD HVORFOR GJORDE DU DET!" sagde hun og så på ham og fik tårere i øjnene hun fulgte efter jack hjem til lejligheden igen hu nvar i totalt chok. " DU SYG!" Sagde hun og slog hans arme væk da han ville kramme hende ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 19:13

”ok jeg glemte du er ny til det her” han tørrede øjnene med en hånd ”sådan her ligger landet, han ville have afsløret mig, jeg er en snigmorder og han var et vidne” han flyttede sig så Tiffany kunne komme ned at sidde ”hør her jeg forstår godt at du er vred men lad mig hjælpe dig til at få noget vand” han låste døren med en nøgle og gik ud i køkkenet han hældte vand op til halvdelen af glasset. Så tog han en lille flaske frem som kun var til nødstilfælde og hældte over i glasset ”her drik det her” han så pigen stirre ondt og bag efter tømme glasset. I det næste sekund faldt hun sammen *ok nu har vi cirka en halvtime før hun vågner og hun vil ikke kunne huske noget af det der er sket efter hun fik tatoveringen*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 21:50

hun så på ham og sagde " GLEMTE" skreg hun og begyndte at slå på ham med flad hånd og hun var sur " du syg du syg, flyt dig jeg vil hjem " sagde hun og prøvede at komme forbi ham men kunne ikke, hun satte sig ned og rystede på hænderne og hendes make up var løbet, hun så på ham da han kom ind med glasset hun drak det, og der gik ikke længe førhun faldt om...

hun vågnede igen efter en halv time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 23:16

”Godt du kunne vågne igen skatter” han kyssede hende på munden. Han havde i mellem tiden mens hun var bevidst løs fået renset alt tøjet for blod og renste deres ansigter for eventuelle blod pletter ”kan du lide din nye tatovering” han smilede til hende og hun sad bare med et drømmende blik i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Jun 2012, 23:25

Tiffany så på ham da hun var vågnet hun var stadigvæk ikke helt vågnen men sådan næsten ” harj eg sovet ?” spurgte hun stille og så på ham, og rejste sig , hun var en smule svimmel og havde så ondt i hendes bryst kasse da hun kigger sig i et spejl og ser hendes tattoo ” woow den er lækker, men men, min mor slår mig ihjel” sagde hun og så på ham. Og hun kyssede ham og sagde ” du så dejlig ” sagde hun og krammede ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 03:43

”det var godt at du kan lide den og hvis din mor smider dig ud så kan du bare være her” han så på pigen og gik hen mod tv’et og satte sig i stolen foran tv’et ”har du tænkt dig at stå der hele tiden eller har du tænkt dig at komme her hen og sidde lidt” han så på pigen mens han sad i stolen, rejste sig og trak pigen hen til sig og satte sig med pigen på hans skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 04:00

Tiffany så på ham og sagde ” tak for det” hun smilede og blev stående og så på ham. ” hmm jaa jeg bliver her ” sagde hun og grinte, da han trak hende hen til sig, så hun på ham og sagde ” jeg har en aftale med nogen fra min nye klasse iaften, så du må undvære mig ?” sagde hun og så på ham. ” vil du forresten ikke være min? Jeg tror jeg kan lide dig, eller vent jeg ved jeg kan. Du dominerende og hård og det elsker jeg ved en mand ” sagde hun og så på ham og kyssede ham ” vil du ikke med mig hjem og møde mine forældre? Jeg skal nemlig os finde noget tøj ” sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 04:16

”whoa klap lige hesten for det første ja jeg vil gerne være din men du kan godt glemme det sidste med at møde dine forældre” han så på pigen med et blik der ikke sagde andet end nej ”jeg dur ikke til forældre” han satte pigen ned *ja det er vi jo et levende bevis på* Jack så på spejlet *så drop det dog det er sket for 280 år siden* James krydsede armene i spejlet *du dræbte mine forældre* Jack så på ham *ah ah vores forældre*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 04:20

Hun så på ham og sagde ” okay okay , men må jeg tage i byen i aften med mine klasse kammerater?” spurgte hun stille og så på ham og smilede ” det okay du ikke dur til forældre” sagde hun og smilede.
hendes forældre var alligevel ligeglade med hvem hun var sammen med, hun kunne godt lide at hendes fyr var hård ved hende, ”jeg skrider lige hjem til mine forældre og henter tøj , hvis det er okay med dig ?” spurgte hun stille og gik hen og stillede sig forover ved ham så man kunne se ned mellem hendes kavalergang og hun kyssede ham på munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 04:55

”ja så lad gå, og så kan du komme her tilbage igen” han kyssede hende igen og rejste sig op så han kunne se ned på hende. Han kyssede hende længe ”vi ses senere skatte basse” da hun var på vej ud smækkede Jack hende bag i. da Tiffany var gået gik han ned til sin motor cykel og kørte hen til sin stam bar og bestilte en kasse øller og bundede en halv af dem før han gik igen ”hey du glemte at betale” Jack sendte bare ham et ondt blik ”bare glem det den er på huset” han tog tilbage til lejlig heden og drak de sidste øller dog stadig uden at mærke alkoholen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 06:05

Tiffany smilede og sagde " ja jeg kommer tilbage " sagde hun og smilede stort til ham og kyssede ham tilbage længe, og hun gav et lille hvin fra sig da hun blev slået i røven.

langt ud på natten kom Tiffany meget fuld tilbage, hun væltede ind i lejligheden og væltede over sine egne fødder i gangen og et kæmpe brag lød da hun væltede " AVVVVVVVVVVV" skreg hun og prøvede at komme op igen men det var svært da hun var meget fuld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 07:58

”hej igen skatter” han gik ud til hende han havde drukket en hel kasse men han var stadig ikke fuld men han var lidt sløret ”var det sjovt” han kyssede hende på munden og hun smagte af en blanding af en masse forskellige alkohol. ”kom her hen” han satte sig hen i sin stol foran tv’et
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 08:13

Hun så på ham og kom endelig op og stå og hun kyssede ham og sagde " jaa det var fucking sjovt " hun smilede og fulgte efter ham ind i stuen, hun stillede sig foran ham og smilede til ham og drejede rundt, hun havde noget meget luder agtigt tøj på og hun så på ham og sagde " du svag, du kan ikke styre mig , jeg elsker at blive styret, men du er så svag og lille at du ikke kan finde ud af noget som helst " sagde hun og gav ham fingeren, og grinte ham op i hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitimeFre 08 Jun 2012, 08:20

Det slog bare klik for ham ”du skal ikke tale sådan til mig” råbte han og slog hende så hun væltede. Han stilede sig hen over hende ”du. Gør. Hvad. Jeg. Siger” for hvert ord slog han hende ” er det forstået din lille forkælede lille kælling” han satte sig ned i stolen igen ”og gå så ud og lav mig en sandwich” han sad bare og flippede gennem kanalerne mens James snakkede til ham *… tja normalt er jeg ikke meget for at indrømme det men du gjorde det godt da du slog hende*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: farret vild - privat james jackson    farret vild  - privat  james jackson  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
farret vild - privat james jackson
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Well well well (James Jackson)
» What Angel?- James Jackson
» walking my own parade - James Jackson
» faret vild?- Zancy PRIVAT!
» til Jackson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: