Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 det lille røde legehus...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 06:43

Adam nikkede
"det får man, når man ikke bor nogle steder og søger et sted" sagde han
og kunne ikke lade være med at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 06:46

"hmm...en charmerende mand som dem, alene og uden hjem?..svært at tro på", sagde hun i en stadig roglige tone, selv hendes blik var blevet rogligt nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 06:47

Adam nikkede
"ja måske,, men når man har solgt sit hjem og sit gamle liv.. så er det ikke" sagde han
og lag sine hænder ned i lommen og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 06:53

Silvia grinte ikke men hun så ikke ud til at kede sig eller være sur. "hmm..og hvad nu vis jeg sagde jeg kunne gøre en enden på din søgen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:01

Adam hævede det ene øjenbryn
"kender du en lejlighed der er til salg ?" spurgte han om
og stoppede med at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:04

"hm, måske..min onkel har i hvertfald mange kontakter rundt i byen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:05

Adam så på hende og nikkede
"det lyder fedt nok.. kunne godt bruge et sted der kun er mit" sagde han
og smilte svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:07

silvia løftede let mit øjenbryn"hmm..jeg ville nok smile tilbage lige nu vis jeg ikke havde glemt hvordan man gjorde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:14

Adam nikkede og så sig lidt omkring mens han bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:15

Silvia løftede en finger og lod den glide over hans underlæbe let"du ænder med at få hul der vis du bliver ved"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:23

Adam slap sin læbe stille og så ned på hende, han åbnede sin mund lidt og kunne ikke få et ord frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:41

"hmm, tja det er bedre ind at bide negle..selvom kvinderne nok ikke vil kunne ldie det vis du har et stort sår i læben under kysset"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:47

Adam rystede på hovedet og grinte lidt
"så er det godt at det ikke er kvinder jeg vil havde" sagde han
og hævede det ene øjenbryn, da han aldrig havde følt sig forelsket i en kvinde før udover Fie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:51

"hmm, i kys er kvinder og mænd stort set ens i hvad de ikke kan lide og hvad de elsker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:52

Adam grinte lidt og nikkede
"ja måske, men drenge er bedre" sagde han
og lag sine arme over kors og grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 07:58

Silvia sukkede krot og lage en hånd på hans kind"det er måske sandt..men ingen mand er bedre ind mig...og det er ikke nået jeg behøves at bevise", sagde hun før hun vendte ryggen til ham"følg mig, min onkel er i nærheden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:02

Adam så på hende og smilte svagt
"det ved jeg nu ikke" sagde han
og fulgte bare efter hende og grinte lidt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:05

"hm, du er virkelig en mand som elsker at grine er du ikke?", sagde hun og drejedei nd på en mindre sti
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:07

Adam tænkte lidt over det og nikkede
"det ville jeg selv sige, og jeg har haft det meget dårligt på det sidste, så er det altid godt når det sker nået godt" fortalte han
og lag sine hænder ned i sine lommer og gik bare efter hende og bed sig svagt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:17

"hmm, sandt sandt", sagde hun og stoppedeop hvorefter hun lugtede efter onklen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:23

Adam så efter hende og nikkede, han så sig omkring og viste ikke helt hvad hun gjorte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:28

Silvia sukkede kort"det gamle fjols må havde taget tilbage til palæet.."

//smutter lige i bad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 08:38

Adam så sig omkring og nikkede
"det er okay, det er ikke nået som behøver ske her og nu" sagde han
og bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 09:03

"hmm..stadig, at tilbringe en nat som denne er ensomt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitimeOns 20 Jan 2010, 09:08

Adam rystede på hovedet
"ikke rigtigt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





det lille røde legehus... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: det lille røde legehus...   det lille røde legehus... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
det lille røde legehus...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» røde løber
» en lille tur ?
» En lille tur...
» en lille går tur
» En lille gyngetur..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: