Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Art and fun stuf that you wanna share Ons 26 Dec 2012, 09:19
Okay, en gang imellem finder man bare et billede eller et meme som man virkelig har lyst til at dele med alle her på lost og det er der endnu ikke en tråd til. I stedet ender de i chatten eller i tilfældige aktive tråde, på den ene eller den anden måde. I denne her tråd kan man poste billeder, fuldkommen ude af kontekst og lige så tosset man vil så længe de ikke støder nogen.
Me first i guess, dette her billede fandt jeg da jeg kiggede rundt på deviantart og jeg må ærligt indrømme at denne lille vampyr håber ved alle verdens guddomme at dette ikke sker lige foreløbig. det ville være frygteligt antiklimatisk at hulke af grin over for offret. XD Titlen på billedet er "He dosen't know yet" og det må man da sige at kunstneren* har ret i xD
*(IIsjah fra deviantart, copyright tilhører hende)
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 27 Dec 2012, 06:45
Endnu et smut omkring deviantart, endnu et billede til tråden, fordi jeg kan xD gæt hvem jægeren minder mig om......
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 15 Jan 2013, 10:47
Jeg er ret vild med det her billede...og ja jeg lorte-keder mig idag....
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 15 Jan 2013, 11:03
Der *er* en overhængende fare for at lortet knækker hvis man poker til det. Jeg har den her meget tydelige lyd i hovedet af fuglen der faktisk er frosset FAST til den skide gren. Prik til den, og så står der et par stylter tilbage...jeg sværger! XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 15 Jan 2013, 11:05
......................!!!
Hvis man ikke har en sneryder, så er det eddermame røv og nøgler at skulle lege med sne her.
Så drenge og piger! Så kan I godt komme igang med skovle og grus....
Doooooom....
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 15 Jan 2013, 11:09
Til Iz!
"Why wont you go on a date with me? Seriously? Is it my hair? Open the fucking door bitch! You KNOW you're in there! I can hear you!"
Wilith B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Ons 16 Jan 2013, 06:23
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 17 Jan 2013, 06:35
Words of a hunter XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 18 Jan 2013, 03:48
Et utroligt cute billede jeg fik øje på da jeg logget ind på DA her til eftermiddag, jeg fangirl en smule for meget over de her billeder plus at jeg fik lyst til jordbær med fløde da jeg så det her billede OwO
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 15 Feb 2013, 06:32
MmmmmmmmMMmmmmmmMmmmmmm!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 15 Feb 2013, 09:55
Now THAT is a happy V-day XD
*Cackle*
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 10 Mar 2013, 11:37
Jeg blev sjovt nok mindet om Lost XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 10 Mar 2013, 11:47
Her blev jeg mindet om Procella
og så synes jeg billedet er super fedt for det ikke skal være løgn
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 11 Mar 2013, 11:02
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Ons 13 Mar 2013, 08:25
Fordi den er ekstrem sjov!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 14 Mar 2013, 01:08
Lokks like an inventory I can work with.
Keep of off the purse freaks :p
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 14 Mar 2013, 05:46
The moment Izriel fell in love with Helias. And heartbreakingly... The moment Helias fell in love with Procella
.....
Yes I made this. Coz this is some FUNNY f*cking shit! XD Mere rammende bliver det altså næppe! XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 14 Mar 2013, 07:48
The girls...all grown up XD
Stop...doing...stupid...shit... Like...getting boobs! I mean it!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 14 Mar 2013, 19:13
Lidt akavet øjeblik for vores seriøse nyheds kanal herhjemme i Danmark. Var alligevel flad af grin da jeg så det xD
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 14 Mar 2013, 23:51
Høhø.. Talk about angels XD
Big wiiiiings!
And awesomeness :P
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 15 Mar 2013, 10:09
Der sker sære ting i mit hoved, når jeg ikke kan få arbejdstiden til at gå.. XD
Her er et lille digt jeg skrev, da jeg grublede lidt over tingene her.. And I do NOT say it's a good one :P
An angel dark of mood and body, hit the ground all wild and bloody.
The light in his arm so fresh and strong, how can they be from something wrong?
Glass and blood everywhere, the only help may be stair.
Fly, little angel, fly away! You need to set of before the day!
The girl has only one chance from now, and the woman doesn't make it easy to see how...
Three lives was given, one was taken. We may wonder, what in the father, it has awaken.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 16 Mar 2013, 08:31
Det lyder da meget godt Cher!
Pokkers godt lavet, det her!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 16 Mar 2013, 08:34
Ahhhh, Cher går amok! D: Run bitch! run!!!!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 19 Mar 2013, 10:17
Stuff Wicked would say XD
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 19 Mar 2013, 11:35
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …