Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 26 Apr 2013, 10:01
Jeg ved faktisk ikke hvem 4-5-6 er. Det kan være nogen popper op og siger "BWAHAHAHA! this is - but of course!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 26 Apr 2013, 10:12
5'eren er da doktor Who :D 4'eren ved jeg ikke rigtigt... er ikke så meget til manga, så er heller ikke så nysgerrig med ham.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 27 Apr 2013, 01:33
Det ser jeg ikke, så det er nok meget logisk at jeg ikke ved hvem det er ;)
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 29 Apr 2013, 10:14
1 - Harry Potter 2 - Buffy (the Vampire Slayer) 3 - Castiel/Sam/Dean- Supernatural 4 - Son Goku - Dragonball 5 - The Doctor (11th doctor) - Doctor Who 6 - (most likely) Captain Jack Harkness - Doctor Who 7 - Kenny - South Park
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 04 Maj 2013, 02:48
NERD!
Hvorfor undre det mig ikke at du faktisk kunne dem? XD
Burde jeg faktisk tage mig sammen til at se Doctor Who? *overveje*
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 06 Maj 2013, 09:14
Erhm....
Er det kun mig der finder det en smule upraktisk at være nøgen i en skov og sidde på en sten? Jeg fik den spontane tanke "AJ! Damen får kviste og jord i sprækken! Hvorfor gør man sådan noget latterligt noget?!"
Moralen...Stop doing stupid shit! Naked people aint epic! They are just bloody naked. And gets nasty shit in nasty places!
*twitch*
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 07 Maj 2013, 09:16
Jeg vil faktisk gerne vise et af mine egen billeder frem fra den con som jeg lige har været til i weekenden, dette er et de billeder som jeg blev bed om at lave fra en de mange fotografter som genkendt mit Deathstars cosplay, og jeg må sige at jeg elsket og lege rundt som forsanger for et de bands som jeg mega fan af c:
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 07 Maj 2013, 10:22
The moment when Micha found a new toy to play with
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 16 Maj 2013, 20:19
Madness I tell ya! :C
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 17 Maj 2013, 02:30
*cracking up*
You are seriously messed up girl!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 17 Maj 2013, 10:31
Det er sjovt nok ikke første gang, at jeg oplevet den fyret af i retning af mig XD
But... But..! Would you just look at the horror?! D:
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 17 Maj 2013, 18:53
Awwwwwww! :D
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 17 Maj 2013, 19:07
*Cuteness overload* ... I can't help it!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 18 Maj 2013, 04:17
Gurl...you need help XD
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 18 Maj 2013, 04:18
Pfff, many have tried! XD
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 23 Maj 2013, 23:04
Hver eneste engel, hver eneste gang de forsøger at plotte.
Izriel Nybegynder
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 23 Maj 2013, 23:41
Prft!!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 24 Maj 2013, 00:00
You guys are cracking me up XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 24 Maj 2013, 00:18
Why Wil gave up going to the beach
(besides the smell of bacon XD )
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 24 Maj 2013, 00:32
ahw Wick den ugle xD måske lidt for rammende, det er vist sådan lidt hvordan jeg har det med at skrive lige nu :/ Men stadigvæk alt for sjov xD
Valencia Admin
Antal indlæg : 950 Bosted : I en lejlighed i Werclare by. Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 24 Maj 2013, 01:02
Griner jeg af den her tråd:
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 24 Maj 2013, 01:05
Eeeeepic! XD Nu spruttede JEG af grin! Og jeg havde vand i munden! ffs!
*tørre skærmen af*
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 24 Maj 2013, 05:58
'Ey, Marcus! You want a bite of my bacon? No, thanks, I don't eat family...
*Fnise, fnise*
Wicked A-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 25 Maj 2013, 10:17
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 25 Maj 2013, 10:41
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …