Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 07:36
Shhh.
Let me dream.
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 07:50
Åndyl! XD
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 07:53
Passer vist meget godt på temaet længere oppe xD
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 08:02
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 08:19
*snort*
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 08:31
Kan jeg tilmelde mig kategorien hvor jeg er en bananmops? Jeg flirter ikke, så jeg er sgu nok en banan til det. Jeg prøver så heller ikke. Og det der sexpjat...folk har ofte prøvet at slå mig i hovedet med det. Det er måske lidt tragisk. Jeg vil hellere tæves med en banan...siger det noget om bananen eller sexen eller mig?
Jeg er forresten løbet tør for bananer. Jeg åd den sidste igår. Jeg har kun nektariner og æbler...fail!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 13 Jul 2013, 09:01
Wilith skrev:
*snort*
Du kan sy! Du har en fordel XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 15 Jul 2013, 02:44
A very bad day in "The Lost World".
Det får mig til at savne nogle fortidstråde jeg havde med Wick XD Man sidder jo og bliver helt nostalgisk XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 18 Jul 2013, 07:59
I can't help but laugh...
Nok mest af alt fordi det ville være SÅ meget mig XD Det er grunden til at jeg ikke skal have sådan noget fancy shit! Jeg ville blive et rablende fæ i løbet af 1 min...og det er uden sovepiller ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 23 Jul 2013, 08:48
Hvordan kan det *ikke* være sjovt?!
Jeg må lige se på mit overskud imorgen, for hvis jeg har nok, så skal jeg altså ned i fakta og købe en pakke mere. Hvor ironisk er det ikke lige at hele banden sidder og sutter på dem her ;)
Wilith B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 23 Jul 2013, 08:49
that would be extremely fitting xD
Wilith B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 30 Jul 2013, 00:13
Ill just leave this right here...
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 30 Jul 2013, 05:46
....Jeg ved ikke om jeg skal græde eller grine. Jeg har i hvert fald lettere svært ved at se Sego på samme måde XD
Wicked A-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 30 Jul 2013, 11:07
"Ohai thar, jus' passing thru!"
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 01 Aug 2013, 05:14
Careful what you wish for ;)
Wicked A-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 01 Aug 2013, 08:58
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 04 Aug 2013, 22:55
Den ultimative hunter-stol! Fangers beware!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 05 Aug 2013, 01:47
Jeg tillod mig ligesom at gennemgå "The archive", da jeg jo har været væk et stykke tid.. Der bed jeg fast i, at folk åbenbart ikke har svært ved at forestille sig Cher her, som den nye Gypsy mama. Well... Heeeeere comes the bride!
Wilith B-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 05 Aug 2013, 01:52
*Hvæser af kjolen* Stay away, you monstrous thing!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 05 Aug 2013, 01:56
Det er faktisk sjovt du poster det billede. Jeg så PRÆCIS det afsnit igår hvor "Melli" har den på ;)
Melli værende den slåskampelskende, stordrikkende, hysteriske Roma, der er stripper...som så finder ud af en uge før sit bryllup at hun er gravid.
Og nårhja...der er lys blomsterbuketten også Cher ;) Jeg mener faktisk også der var lys i kjolen. Melli kunne ikke komme ind af døren til kirken, fik et hysterisk anfald og tudede på vejen op af kirkegulvet
...det var så efter hun havde brækket sig på kjolen, kastet blomsterne i hovedet på sin mor, blevet sat af limoen fordi hun blev hysterisk og ville ud, og truet med at forlade festen, og nægte at gå ind til vielsen før hende mor kom (som havde lovet halvdelen af festen tæv)...
Såee...alt taget i betragtning, så har du alligevel en vis defekthedsfaktor at leve op til. Melli er kun en lille menneskelig Roma-pige....Kom nu ind i kampen Cher ;) Det kan du gøre bedre...du har en stor kjole at skulle fylde ud...bogstaveligt talt :p
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 05 Aug 2013, 06:38
*Jagte hysteriske vamp*
Pfff! Jeg kan love jer... At, hvis en eller anden nogensinde får lokket Cher op af kirkegulvet, (som så ikke bliver et kirkegulv, fordi så ville de fleste af gæsterne nok ikke have det særlig godt..), så bliver det eddermugme et BRAG af et bryllup! XD
Aldrig nogensinde skal man kunne glemme, hvilken rædsel der er blevet bundet!
Uh! And I just fund a goat!
Wicked A-rang
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 05 Aug 2013, 09:53
HOW IS THIS MAN 50?!!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 08 Aug 2013, 06:08
Det er da bare sådan nogle betjente vi skal have :p
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 09 Aug 2013, 21:32
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 09 Aug 2013, 22:33
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …