Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 09 Aug 2013, 22:50
Den ser faktisk umiddelbart dum men samtidig så underholdende ud at jeg kunne overveje at se den XD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 03 Sep 2013, 00:51
...Hvorfor kan jeg ikke lade være med at have det her billede af Tammy der prøver at mase sig ned i håndvasken?
Arg! Zæ pictures! *fniiiiiis*
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 05 Sep 2013, 05:25
Det må helt sikkert være Procella til tøsernes børnefødselsdag det her XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 06 Sep 2013, 23:48
But it's so niiiiiice in ze sink! It's hot and stuff like that! :3
Det er vist godt, at børnene allerede ER dæmoniske, for det der.. Det skal nok bringe noget dystert frem i ethvert barn XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 07 Sep 2013, 02:59
Whaaaa?
Ka du ik li min kage? *bævrende underlæbe*
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 08 Sep 2013, 07:45
Funny stuff:
Datoen er 7-9-13 idag ;)
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 14 Sep 2013, 02:51
MUHAHAHAHAHA!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 15 Sep 2013, 11:01
*dør af grin*
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 27 Sep 2013, 22:08
This is just freaking awesome!
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 28 Sep 2013, 08:24
*Tilføjer til listen over bodystockings jeg aldrig skal købe*
Må jeg godt fraråde at du forsøger dig også? Men æh...det er meget kunsterisk XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 30 Sep 2013, 09:12
Challenge!
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 30 Sep 2013, 18:08
Jeg kan godt lide at være kreativ... Men lige med hensyn til dét punkt, omkring bodystuckingen, skal jeg nok forsøge at følge dit råd XD
Uh! I would like a butterfly in my hair! :D Or my hair AS a butterfly!
Gæst Gæst
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tirs 19 Nov 2013, 04:25
En standard god dag på Deploratus?
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Lør 25 Jan 2014, 23:55
Average day in Wickeds life.
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 26 Jan 2014, 08:17
Ååååååååårh!
Det må da helt klart være Kallistos nye futter!
*løber min vej spruttende af grin*
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Tors 30 Jan 2014, 11:53
Kallisto i sin afmagt da der blev kastet en foryngelses-curse på hende
*sprutter af grin*
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 07 Feb 2014, 00:32
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Fre 07 Feb 2014, 01:16
Ville finde det forholdvis skræmmende hvis han havde lavet cthulhu-tegn eller track-marks XD
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 09 Feb 2014, 13:26
Jeg ved ikke helt om det er Art, eller om det er funny. Men det er fandme godt scoret! The Deppster skal giftes igen, og denne gang med denne labre sag på 27 - og han er altså 50!
Deres børn ville blive ret smukke...og med den far...tæmli funny tror jeg XD
Og ja han er sej, og ja han er lækker. Men Depp...please...drop lige neglelakken okay? Its not cute...not at all....
Cora A-rang
Antal indlæg : 227 Bosted : Here and there. Right now though, mostly in an appartment in Werclare. Beskæftigelse : Dækarbejde: Underviser kvindehold i selvforsvar. Underviser derudover også i Yoga.
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 10 Feb 2014, 00:02
Især ikke når den er halvt skallet af. Så er det bare pinligt, jo XD
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 10 Feb 2014, 08:58
i need those shoes
hah, jeg kan ikke blive så ung.. muhaha jeg er meget mere skræmmende
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 16 Feb 2014, 08:52
Tammy be like:
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Søn 16 Feb 2014, 09:27
Ååååååh nu er det jo vinter. Det er fuldmåne. Vi er i Canada. Jeg er nostalgisk.....
Jeg fandt den her sang vi sang da jeg gik i 1-5 klasse. Kender I den?
ULVESANG
Selv de koldeste vintre Kan ikke forhindre En ulv i at blive lidt varm. Og i Canadas skove Kan ingen dyr sove Om natten for hanulvens larm.
2X : Jip jip jip jauh Jip jip jip jauh Hør et forelsket ulvehyl :
I de frostklare nætter Hver hanulv sig sætter På halen og nyser et nys – a-tju! Og så slikker den snuden Og starter sin tuden Mod fuldmånens sølvhvide skær.
2X :Jip jip jip jauh…..:
Mens de gamle i flokken De kigger på klokken Og tænker: hvornår går de hjem? Sætter unge rivaler Sig på deres haler Og starter med fynd og med klem.
2 X :Jip jip jip jauh…...:
Procella Admin
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 17 Feb 2014, 05:39
Tog lige en test på Fb
Det er eddermame sjovt! *Vinker til en anden version af Procella*
Also! Det er lidt sjovt når man nu tænker på at jeg spiller et pnp i superhelteverdenen hvor jeg faktisk har et metahuman der er "Superspy" og som er med inspiration fra lige netop zæ widow!
*pressing the like button*
Kallisto A-rang
Antal indlæg : 234 Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup
Emne: Sv: Art and fun stuf that you wanna share Man 17 Feb 2014, 09:49
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …