|
| A little angel in the vampire household. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Tirs 26 Jan 2010, 08:03 | |
| Silvia sukkede blot let for sig selv, kastede håret om på ryggen og betragtede ham atter igen. "hmm...det ved jeg ikke..endnu", besvarede hun efter lidt tid. Hun knækkede med nakken kort og rettede ryggen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Tirs 26 Jan 2010, 08:08 | |
| "du sagde noget om at bruge mig som blodbank?" sagde han og løsnede grebet om sine ben "eller er den tanke helt forsvundet igen?" han strakte benene ud igen men kun så knæene var let bøjede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Tirs 26 Jan 2010, 08:29 | |
| "tja, hvem ved", sagde hun blot og rejste sig helt fra sengen. Hun tog spejlet, gik over gulvet, og lage den ned i en skuffe i skrivebordet. Silvia vendte derefter blikket imod ham igen, men satte sig ikke på sengen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 06:38 | |
| han så på hende mens hun gik hen og lagde spejlet i skuffen men kommenterede det ikke. af ingen synlige grunde begyndte han at smile igen- nærmest sindsygt - mens han stirrede på hende. dette havde han dog ikke selv opdaget, han troede bare at han sad og så på hende med et lille svagt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 06:47 | |
| Silvia løftede let et øjenbryn over hans "sindsyge", smil og blik på hende. På grund af det konstaterede hun i hoved at han havde en form for sygdom, var blevet sindsyg på grund af frygt, eller simpelhen altid havde været sindsyg. Hun gik let over gulvet og satte sig på sengen igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 06:56 | |
| jared rystede kort på hovedt og trak vejret dybt ind "hvad er der?" spurgte han stille da han sagtens kunne se på hende at hans lille smil have påvirket hendes tanker om ham. det var ikke så svært for ham at se, da han var rimlig vant til at folk så sådan på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 07:11 | |
| Silvia lage en hånd over sin mund og lod fingrende køre over hendes underlæbe. "Nu gør de ondt igen..", mumlede hun og så på ham. "Jeg ville smille, men føelser er nået som min krop har glemt.." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 07:16 | |
| "gør følelserne ondt?" han forstod ikke helt hvad hun mente men havde en lille anelse. han trak igen benene op til sig og lagde hovedt på sine knæ mens han betragtede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 07:21 | |
| 2præsis", sagde hun blot. "Når jeg vil græde dunker mine øjne..når jeg vil føle smerte føler jeg intet..når jeg elsker slår mit hjerte ikke..2, sagde hun blot og eferlignede hans måde og sidde på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Ons 27 Jan 2010, 07:28 | |
| han lagde mærke til hendes efterligning af ham og smilede kort men lod så blikket falde ned på hans hænder "kan vampyre ikke græde?" spurgte han roligt og lænede hovedet tilbage til hans baghoved stødte mod vægen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Tors 28 Jan 2010, 03:07 | |
| "det ved jeg ikke...efterhånden glemmer vi alle føelser, så det i enden kun er sex, blod og drab som kan gøre os..glade", sagde hun blot og så ud i rummet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Tors 28 Jan 2010, 03:14 | |
| han begyndte at få ondt af silvia og så bare på hende med øjne af medfølelse "det lyder...trist..." sgade han da han ikke vidste hvad han ellers kunne svare, for når det gjaldt ham selv kunne han jo stadig føler stort set alt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Tors 28 Jan 2010, 06:32 | |
| "man lære jo at leve med det", mumlede hun og lage sig ned med bene hænge ud over kanten af sengen. "Vi stopper jo med at føle smerte, så det går" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Fre 29 Jan 2010, 06:46 | |
| han lyttede til hvad hun sagde og undrede sig lidt over det "men...du siger at følelserne gør ondt...sammentidig siger du at du ikke kan føle smerte mere. det vil jo sige at du stadig kan føle smerte, både fysisk og psykisk ikke?" han vidste ikke helt om han havde forstået alt hun havde sagt men det var ihvertfald hans tanke. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Lør 30 Jan 2010, 06:35 | |
| Silvia sukkede kort og lage sig helt tilbage i sengen. "Du er virkelig god til at forvirre selv mig", mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. Lør 30 Jan 2010, 08:00 | |
| han trak på skuldrene og så ud af vinduet "det er du ikke den første der fortæller mig" sagde han og tænkte tilbage på alle de gange han havde forvirret folk med sine udtalelser. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: A little angel in the vampire household. | |
| |
| | | | A little angel in the vampire household. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|