Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Undskyld til brugerne!

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeMan 18 Mar 2013, 11:06

Hey Guys, and guyzettes!

Jeg har lige været på MEGET spontan mage-weekend i det Sorø'ske, og det betyder at jeg på ingen måde har kunne leve op til mine pligter som admin på forum hen over weekenden. Jeg ved der er nogle folk der har haft regnet med mig, og jeg beklager og undskylder dybt og mange gange over for alle dem der har følt det som gene at jeg ikke har været til at få fat i.

jeg skal nok prøve næste gang det skulle ske, at være meget bedre i min udmeldning om hvor lidt eller meget online i kan forvente at have mig. Kommunikation er noget vi alle kan lære at arbejde noget mere på, og jeg er BESTEMT ingen undtagelse XD

Jeg burde blive kørt hjem engang imorgen i snestorm, og håber kraftigt på at jeg så der kan genoptage mine pligter og ansvar jeg har herinde i alle de skønne brugere. Det er jo så først når jeg er landet sikkert hjemme, og mit hjem og rovdyr ikke længere kræver min udelte opmærksomhed :)

Så igen...

Beklager hele vejen rundt - specielt til mine med-teams der ikke var helt klar over hvor meget jeg faktisk ville være væk denne weekend

Med venlig Hilsen
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeMan 18 Mar 2013, 18:22

Alle har sgu brug for noget rekreation en gang i mellem - og du er ingen undtagelse!

Jeg håber du har haft en god weekend med (måske ikke så meget emo? xD)emo-englen. :b

Det er i hvert fald ikke gået helt i kaos herinde, mens du var væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeMan 18 Mar 2013, 18:55

Håber du har haft en rigtig god weekend, og som Kaya sagde: Alle har sgu brug for noget reaktion ind imellem. ;)
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeMan 18 Mar 2013, 19:16

Pff! Dame altså! Når bare du har hygget dig, så går det nu nok! :P

Der er trods alt ingen døde.. Endnu.. Ahem!

Men Kaya har ret. Hun har været en rigtig god hjælp, så der er forhåbentlig ved at være helt ro på tingene igen XD
Tilbage til toppen Go down
Izriel
Nybegynder
Nybegynder
Izriel


Antal indlæg : 184
Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden
Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.

Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeTirs 19 Mar 2013, 00:27

Hah, det går nok, det er ikke fordi vi har splittet siden *helt* ad i dit frafær ;)!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeTirs 19 Mar 2013, 00:28

Puha Procella! det fyfy! XD

Ej, det fint nok, det er jo forståeligt nok- :) Håber du har det godt nu så :)!
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeTirs 19 Mar 2013, 07:35

Jeg har det meget bedre end før!

Men København virker sgu lidt koldt og tomt lige nu XD
Til gengæld er jeg blevet oversavlet af kaoskræet, head-bobbet af Dipperlipperlusen, og stampet til døde af Wilsen.

Jeg skal sgu nok finde en tidlig seng, for meget søvn er det ikke rigtig blevet til. Men det er jo ikke nogen nyhed når det kommer til mig :p

Men den gode nyhed er at jeg er kommet hjem før snestormen ramte :) Yay!

Og tak for al forståelsen guys :)
Tilbage til toppen Go down
Helias D.
A-rang
A-rang
Helias D.


Antal indlæg : 402
Bosted : En ukendt lejlighed i Werclare.
Beskæftigelse : Currenly Medium. Former Hitman.

Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitimeTirs 19 Mar 2013, 09:49

Håber ihvertfald weekenden var god.. Ellers har jeg sgu gjort noget forkert..

Jeg vil også gerne beklage for at tyvstjæle vor kære admin.. Desværre er min person så fantastisk at hun simpelthen ikke kunne undvære mig mere og jeg er ikke den der siger nej til lidt hygge og omsorg fra mage-dyret ;)

Jeg håber alle har haft en god weekend på trods af at de har skulle undvære komik duet, aka Pro og Emo, og at vi alle er klar på at få lavet nogle fede emner!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Undskyld til brugerne! Empty
IndlægEmne: Sv: Undskyld til brugerne!   Undskyld til brugerne! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Undskyld til brugerne!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Spørgsmål om kultur - til brugerne
» Ny Person-Barius
» undskyld
» Are you like me?- Sordrick
» Are you gonna hurt me? -Grigori.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: