Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny Person-Barius

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeOns 01 Feb 2012, 05:15

Tid: 23:00
Sted: Byen.
Omgivelser: Få mennesker.
Vejr: Overskyet.
Påklædning: Et par sorte bukser, og en hvid T-shirt.


Katie var på jagt efter noget at spise, og nu hvor hun vidste hvordan man jagtede mennesker, var hun på jaget efter et, men dem hun har set indtil vidre var ikke gode nok. Hun gik længe rundt i byen på jagt efter det et godt menneske, men uden held indtil vidre. Der var overskyet, så der var ikke særlig mange mennesker udenfor, men da hun havde gået omkring et hjørne, så hun en mand, hun indånede duften og han duftede okay, endelig kunne hun bruge hendes smideighed, hun listede sige ind på ham og haps, hun drak hans blod til han besvimede. Hun lagde ham ned under en bænk henne bag en kro og så kig ud tilbage mod det hjørne hun kom fra, da hun kom om hjørnet stod der en drenge foran hende, hun stoppede op med et chok.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeOns 01 Feb 2012, 23:32

Barius havde hørt stjøen, og blev nysgerrig efter at vide hvad der skete. Han kiggede om bag hjørnet mens han stod i skjul i skyggerne, og betraktede en ung pige som var i gang med at jage. Han smilte lumsk og stillede sig væk fra skyggerne, og lagde armene over kors mens han kiggede på hende. Han rystede let på hovedet over hende, "Du burde vide at du skal skjule dine ofre bedre, og at du skal være mere forsigtig." Grinte han, og kiggede på hende med sine skinnede hav blå øjene. Han kiggede på ofret, og lagde hovedet let på skrå. Han begyndte at mærke at han var ved at blive sulten selv, og kiggede væk fra liget igen.
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 00:16

((Emnet er sat på pause indtil ændringer er fortaget.))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 07:38

Katie kiggede bag sig og rystede på hovedet.

"Hehe...ja det burde jeg nok"

Sagde hun med en flov stemme.Han var ikke et menneske, men der imod en vampyr, hun kunne se på ham at han var ved at være sulten.

"Burde du ikke finde noget at spise"

Sagde hun og kravlede op af vægen og om på den anden side af ham.Hans blå hav øjne funklede i måne lyset.

"Hvor gammel er du"

Sagde hun med en vendelig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 07:46

Han grinte lidt af det, og rystede igen på hovedet af hende. "Ja, det burde du virkelig. Skal jeg hjælpe dig?" Spurgte han stille, og smilte skævt til hende. Han lagde hovedet let på skrå, og betraktede hende med sine havblå øjene.
Han nikkede for at vise han var ening, "Jeg ved det, men har ikke orket det endnu." Grinte han lidt, og fulgte hende med øjene da hun gik tættere på. Han var meget forsigtig når det gjaldt andre væsner, også selvom det var piger.
"Jeg er 21, og du?" Spurgte han nysgerrigt, og hævede det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 07:55

Hun smilte til ham og hendes øjne lyste op.

"Ja det må du meget gerne"

Hun grinte et forsigtg grin, og gik let tætter på ham, orkede tænkte hun, nogen vampyre er bare mærkelig, hun betraktede hans ansigt og hans krop, han lignede en der var yngre.

"Jeg er 16"

Sagde hun stille, men vendeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 08:03

Han nikkede som svar, og gik hen til liget og tog fat i det. Han tog det op på den ene skulder, og begyndte at gå med det. Han kiggede sig tilbage, og hen på hende med et skævt smil om sine læber. "Kom så, nu skal vi have et lille ligbål." Grinte han, og kiggede hende i øjene med et blidt blik.
Han kiggede på hende med et opmærksomt blik da hun gik tættere på, og hævede det ene øjenbryn. Hans øjene var hele tiden på hende, og fulgte hendes bevægelser.
Han nikkede stille og tænkene til hende, da hun sagde hvor gemmel hun var. "Okay." Sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 08:22

Hun grinte over det han sagde, ligblå tænkte hun. Hun gengældte hans blik.

"Vil du have selvskab når du skal jage, eller hvad?"

Sagde hun med stille og rolig stemme, hun gik tættere på ham, indtil de stod ansigt til ansigt, hun havde svært ved at holde sig væk fra ham, han var noget særligt, på den gode måde, hun smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 08:29

Han hørte det hun sagde og tænkte sig lidt om, "Okay, men først skal vi have os en lille ligbåls fest." Grinte han, og kiggede hende i øjene med sine skinnede havblå øjene. "Men du skal vide at jeg ikke jager hvem som helst, for jeg er ikke ond på den måde. Jeg jager fx voldtægtsmænd, mordere, pædofile og den slags." Sagde han roligt, og gik videre indtil de kom til et lille ødet sted. Han smed liget fra sig, og kastede en brændenetændstik på liget.
Han kiggede på hende med opmærksome øjene da hun stod helt henne ved ham, og lagde nysgerrigt hovedet let på skrå. "Pas nu på, jeg kunne jo være farlig for dig." Grinte han, og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 08:34

Hun grinte over det han sagde igen, ej hvor er han sød tænkte hun.

"Det er okay"

Sagde hun med en sød stemme, hun kom til at grine over det han sagde, hvordan kan han være farlig for hende, han var vampyr og hun var vampyr.

"Hvordan kan du være farlig for mig"

Sagde hun med et smil på læben, hun kiggede ham dybt ind i hans perfekte blå øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 08:44

Han nikkede stille over det hun sagde, og kiggede ind i ligbålet med et smil om sine læber.
*Hvad er det mon hun er ude på?* Tænkte han lidt for sig selv, og kiggede nysgerrigt på hende. Han kunne helt regne hende ud, og det gjorde ham mere opmærksom.
Han rystede let på hovedet igen, og hævede det ene øjenbryn. "Hvordan jeg kan være farlig for dig?" Gentog han, og kiggede hende i øjene. "Jeg er ældre end dig, mere affaren ser det også ud til, og stærker end dig. På den måde kan jeg være farlig for dig, hvis jeg vil." Sagde han stille, og smilte skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 08:49

Hun kiggede ind i bålet da han kiggede på hende, hun blev lidt genert. Hun kiggede på ham igen og hun kunne se at han tænkte, men på hvad, hun vuderede ham nøje.

"Det har du sikkert ret i"

Sagde hun stille, hun bakkede lidt væk fra ham, hun kunne mærke at han var opmærksom, og dett kunne hun godt forstå på den måde hun hele tiden gik tæt på ham, men har var bare virkelig noget særligt, hun drejede hovedet den anden vej og kiggede ind i bålet igen, hendes øjne lyste op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 09:01

Barius kunne tydeligt se på hende at hun blev genert, og synes at det på en måde var sødt. Han kiggede rundt for at sikre sig at ingen havde fulgt efter dem, og at der ikke var nogen som lyttede til deres samtale.
Han nikkede stille og smilte bare skævt til hende, og begyndte at grine da hun gik lidt væk fra ham. "Bare rolig, hvis havde villet dig noget ondt, havde jeg gjort det allerede." Sagde han beroligende til hende, og kiggede hende i øjene med et venligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 09:07

Hun kiggede på ham og smilte igen, men hun var stadig genert, emn hun løsnede lidt mere op.

"Year okay"

Sagde hun stille, men vendeligt, hun kiggede også ind i hans øjne, hun rømmede sig lit og løsnede hende blik.

"Burde du ikke tage at få noget at spise"

Sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 09:13

Han smilte venligt tilbage til hende, og kom i tanke om han ikke havde sagt hvad han hed. "Forresten er mit navn Barius. Hvad er dit?" Spurgte han nysgerrigt, og kiggede hende i øjene med et blidt blik. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, for han var ikke rigtig van til selvskab.
Han nikkede sukkende af det hun sagde, "Jo, det burde jeg vel. Så lad os komme afsted." Sagde han smilende, og blinkede til hende inden han lød afsted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 09:16

Barius, hmm.. sødt navn tænkte hun, hun smilte igen.

"Jeg hedder katie"

Sagde hun med en klar tone og smilte, hun kunne ikke lade være med at grine over hans suk, da han begyndte at løbe afsted fulgte hun stille med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 09:28

"Hyggeligt at møde dig Katie." Svarede han sødt, og nikkede høfligt til hende.
Han stoppede lidt for at vente på hende, og kiggede efter hende med et smil om sine læber. "Men jeg førean, og angriber byttet." Sagde han smilende, og prikkede hende i panden med sin pegefinger. Han løb lidt videre og fik så øje på en mand, som fulgte efter en ung kvinde. Barius smilte lumsk og kiggede så hen på Katie. "Kig og lær." Grinte han stille, og listede hen til manden. Da han kunne se at den unge kvinde var kommet omkring et hjørne slog han til. Han tog fat omkring mands mund med den ene hånd, og bed ham hurtigt i halsen med sine skarpe tænder.

//skal logge nu, skrives :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 09:34

"I lige måde"

Hun smilede tilbage, han ventede på hende, hvor sødt.

"Ja det må du da, det er dig der skal have noget at spise"

Sagde hun vendeligt, hun grinte over at han prikkede hende i pande, hun fulgte hans øjne og så fik hun øjen på hans bytte en mand som fulgte efter en pige.

"Skal jeg nok"

Grinte hun stille, hun fulgte stille efter ham, men hun holdte lidt afstand da han angrib manden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeTors 02 Feb 2012, 18:04

Han smilte sit charmerne skæve smil, og blinkede til hende inden han begyndte at gå igen. Han grinte stille da hun sagde at han godt måtte førean, "ja, for det er jo mig der skal jage, som du selv siger." grinte han, og kiggede hende i øjene med et blidt blik.
Hans skarpe tænder gik igennem det tynde hud på mandens hals, og barius begyndte at drikke. Han kunne godt mærke på sig selv at han ikke havde jaget længe, så nu havde han endelig fået det bedre. Da han var færdig slikkede han sig om munden, og kiggede rundt for at sikre sig at ingen havde set ham. Han kiggede hen på katie med skinnende lysende øjene, som lyste af energi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeFre 03 Feb 2012, 06:28

Hun så ham stikke sine tænder i mandens hals, det så på en måde elergant ud. Hun kunne så at han havde gjordt det mange gange imod sætning til Katie, før hen plejede hun at jage dyr indtil hun lærte hvordan man jager mennesker, hun kunne se at han fik mere energi, af ren reflx vendt hun sig også om for at se om nogen havde set ham, men der var ingen. Han kiggede på hende med han skinnende øjne, de var smukke lige som havet i måne lys, hun kiggede ham dybt i øjene, hun smilte, men bøjede hurtig hovedet ned, hun blev genert.

"Var det godt"

Spurgte hun genert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeFre 03 Feb 2012, 06:41

Han smilte sødt og charmende til hende, da hun kiggede ham dybt i øjene og smilte til ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige til hende, eller hvad han skulle gøre. Han så med det samme at hun blev genert, og lagde hovedet let på skrå af nysgerrighed.
Hvad var hun så genert over?
"hvad?" Spurgte han nysgerrigt, og kigggede på hende. Han lagde en hånd ind under hendes hage, og løftede hendes hovede lidt op så han kiggede hende i øjene.

"Ja, det var det." Grinte han, og kunne mærke hvordan energien kom til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeFre 03 Feb 2012, 07:11

Hun kunne mærke at han tog fat i hende hage og det gjorde hende mere genert, da han løftede hendes hovede op og kiggede hende i øjnen, følte hun noget hun har følt før.

"Ikke noget"

Sagde hun flovt, hun var glad for at hun ikke kunne rødme, for så ville hun allerede havde gjordt det.

"Burde vi ikke gemme liget væk"¨

Sagde hun mere normalt med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeFre 03 Feb 2012, 07:16

Han kiggede hende opmærksomt i øjene, og kunne godt se på hende at der var noget.
Men hvad var det?
Hvad var det som hun ikke ville sige til ham?
Stolede hun ikke på ham?
"Jo der er, det kan jeg se i dine øjene." Sagde han stille, og kiggede hende dybt i øjene.

Han begyndte at grine lidt og nikkede så, "Jo, det burde vi, men vi er jo ikke gået endnu." Grinte han og blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeFre 03 Feb 2012, 07:39

Hun blev ved med at kigge ham i øjene, hun kunne se at han ville vide hvad det var, men kunne ikke få sig til at sige det endnu, men på et tisdpunkt ville hun helt sikkert sige det.

"Det..Øhh.."

Sagde hun genert.
Hun grinte sammen med ham.

"Burde vi så ikke gå nu"

Sagde hun hurtig, men vendeligt, for hurtigt at komme væk fra den anden samtal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitimeFre 03 Feb 2012, 07:46

Han kiggede ventende på hende, og ville gerne have afvide hvad der var galt. Han kiggede hende i øjene, og smilte lettere nervøst til hende. Han hørte hendes halv færdige sætning, og hævede det ene øjenbryn.
"Det øøhh, hvad?" Spurgte han stille, og begyndte at blive nervøs for vad der var galt.

"Hvis du siger det prinssese, så kan vi godt. Men hvor vil du hen?" Spurgte han nysgerrigt, og lagde hovedet let på skrå med et smil om sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny Person-Barius Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny Person-Barius
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ghosts dancing in the liquid{Barius}
» nattelivet // Barius// privat emne :)
» Et møde med en ny person - Lusia.
» Meet a new person-Nath
» Skræmmende person? eller? // Walter //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: