Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Admin og Mod aktivitet i ferien

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Admin og Mod aktivitet i ferien Empty
IndlægEmne: Admin og Mod aktivitet i ferien   Admin og Mod aktivitet i ferien Icon_minitimeTors 28 Mar 2013, 07:54

Nogle folk har ferie, andre har ikke XD

Anyway så tænkte vi det ville være en super god ide med en udmeldning fra Team Everything for at brugerne kunne have en fornemmelse af hvem de skal kontakte hvis de får brug for hjælp og assistance hen over de næste dage :)

Procella:
Torsdag - Får jeg besøg af prinsgemalen. Imens han bobler kan jeg sagtens komme online men aftenaktivitet er nok begrænset
Fredag - Får jeg besøg af Kaya så der skal jeg nok underholde folk
Lørdag - Vil jeg forsøge at komme online i løbet af aftenen, men jeg har stadig gemal-besøg så det bliver nok ikke tæt
Søndag - Se lørdag
Mandag - Gemalen tager hjem formiddag, men jeg kommer nok til at stresse lidt i henhold til tirsdag allerede dér.
Tirsdag - Kaos skal opereres, bliver hentet morgen så jeg kommer nok til at være ekstremt stresset, jeg får ham hjem eftermiddag/aften så tirsdag er jeg nok online men på INGEN måde fungerende som admin hvis jeg er online på chatten

God ferie alle sammen :)
Tilbage til toppen Go down
Kaya
A-rang
A-rang
Kaya


Antal indlæg : 231
Bosted : Sheria, lejlighed
Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen

Admin og Mod aktivitet i ferien Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mod aktivitet i ferien   Admin og Mod aktivitet i ferien Icon_minitimeTors 28 Mar 2013, 08:58

Så må jeg jo også hellere følge trop. :b

Torsdag; til frokost-ting med bedsteforældre. Her vil jeg nok være hjemme sen eftermiddag og så være online om aftenen.
Fredag; Sjovt nok lige som Pro, efter som jeg er hjemme hos hende. xD
Lørdag: Ingen planlagte planer - endnu
Søndag: Samme som ovenstående.
Mandag: Skal jeg gøre klar til at flytte

Dog har jo nogle afleveringer, der skal laves her henover ferien, men det er meget løbende.

God ferie til folket!
Tilbage til toppen Go down
Cherlyn
B-rang
B-rang
Cherlyn


Antal indlæg : 579
Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria.
Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.

Admin og Mod aktivitet i ferien Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mod aktivitet i ferien   Admin og Mod aktivitet i ferien Icon_minitimeFre 29 Mar 2013, 09:24

Yeeeeah.. Det må man hellere! :P

Torsdag: Yeah, den er sådan ca. overstået, men jeg kan da undskylde med, at jeg har tilbragt det meste af dagen i en bil + gående rundt i Tyskland.. Net har ikke været tilgængeligt! xD

Fredag: Jeg er stadigvæk boende hos noget familie udenbys, men har gudskelov ret frit spil. Dog står den på kæmpe påskefrokost, så det kan godt være, at jeg er knap så tilgængelige, som nogle ønsker :P

Lørdag: Afgang fra familie til Sjælland! Der kan det måske godt være, at jeg kommer på lidt on and off.

Søndag: Lidt det samme, som ovenstående, bortset fra, at jeg ikke skal nogen steder :D

Mandag: Stresse lidt rundt med tog da jeg skal tilbage til skønne Jylland, men kommer nok på, om aftenen :P

Ellers så fortsat god påske! <3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Admin og Mod aktivitet i ferien Empty
IndlægEmne: Sv: Admin og Mod aktivitet i ferien   Admin og Mod aktivitet i ferien Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Admin og Mod aktivitet i ferien
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Aktivitet på siden?
» Manglende Admin :c
» Admin holder fri!
» Varsling om admin-stille weekend
» Totally Admin Fravær!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: The Lost News-
Gå til: