Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Wuhu!! Fest xD

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Wuhu!! Fest xD - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:56

"Wauw.. Du har virkelig tænkt det igennem hva?.. Jeg er stadig ikke noet længere end til at jeg synes det må være fedt at prøve." sagde Jean og smilede lettere imponeret til Kala.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 03:58

Kala grinede en smule nervøst og håbede at Jean ikke lagde mærke til det. *Hvis bare jeg kunne lære at holde min mund!* Tænkte hun irriteret på sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:01

"Er der noget galt?" spurgte Jean undrende da hun havde lagt mærke til det nervøse i grinet. Hun forstod ikke hvorfor Kala pludesllig blev nervøs over det..

//Må logge//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 04:19

Kala rystede roligt på hovedet. "Nej" Løj hun og smilede så.

/Ok. Skrives//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:13

Jean så tænkende på Kala en tid, før hun besluttede sig for at godtage Kalas nej. Hun så ingen grund til at grave i det hvis Kala ikke ville sige det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:15

Kala sukkede lettet og skævede til Jean. Bed sig i underlæben og ignorerede de begyndende smerter i ryggen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:20

"Hmm... Har du nogen kæreste?" spurgte Jean, og så på Kala med et skævt smil, for at komme væk fra emnet Kala tydeligvis ikke ville snakke mere om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:21

Kala rystede på hovedet og smilede lidt trist. "Nej, desværre" Mumlede hun og så på Jean. "Har du?" Spurgte hun og smilede. Ville helst ikke have fokus på sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:25

"Nej" svarede hun, og smilede lettere tilfredst. Selvom hendes venner stortset udelukkende bestod af drenge havde hun ikke lyst til at have en kæreste.. Ikke endnu i hvert fald, men det kunne selvfølgelig komme efterhånden som hun blev ældre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:27

"Det ville være rart med en kæreste så man ikke følte sig så ensom" Sagde hun stille og smilede skævt. Af alle hendes venner var hun nok den eneste der ikke havde en. "Hvor gammel er du?" Spurgte hun så nysgerrigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:29

"Femten.. Dig?" svarede Jean og smilede nysgerrigt til Kala, og så glad på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:30

"Sytten" Sagde hun og smilede. "Heldige dig! Jeg ville vildt gerne være femten igen" sagde hun og grinede kort.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:34

"Hvorfor vil du være femten igen?" spurgte Jean og skar kort en grimmasse. Hun var egentlig godt tilfreds med sin alder, men ville ikke havde noget imod at være en smule ældre, da stortser alle hun mødte var ældre end hende selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:36

"Jeg føler mig gammel selvom jeg kun er sytten" sagde hun og skar en utilfreds grimasse, mest for sjov. "Da jeg var femten var alt nærmest bare perfekt" Fortalte hun og smilede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:38

"Virkelig.. Går du på Sheria high?" spurgte Jean så, da hun jo selv gik der, og det kunne være hyggeligt hvis Kala også gik der.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:40

Kala så overrasket på hende. "Jeg vidste faktisk ikke at der lå en skole i Sheria" Fortalte hun og smilede lidt forlegent. "Jeg tror bare ikke a jeg kan gå der" Mumlede hun. Ville de godtage en elev der allerede havde to uddannelser?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:47

"Hvorfor skulle du ikke kunne det?" spurgte Jean undrende og kunne ikke komme i tanke om hvorfor Kala dog ikke skulle kunne gå på Sheria high.. Det var jo bare en gangske nomal skole der tog alle ind..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:49

Kala trak på skulderne. "Det er bare fordi jeg har to uddannelser, så det kunne jo være at de ikke ville tage mig ind" Fortalte hun smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:53

"To uddannelser?!? Og du er kun sytten år? Hvordan har du dog kunne nå det?" spurgte Jean vantro. Hvordan kunne nogen have to, to uddanelser og kun være sytten år gammel??
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 05:56

Kala grinede lidt af hendes reaktion. Det var normalt for mennesker at blive overraskede når de hørte det. Hun slog sig let på tændningen med sin pegefinger. "Hjerne, min ven" Forklarede hun og smilede stort.

//Skal spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:03

"Men... Det tager jo tid sådan noget.. Meget tid... Hvad har du så uddannet sig til?" fortsatte hun forvirret, men smilede da hun stilte spørgsmålet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:19

"Jeg tog uddannelserne oven i folkeskolen" sagde hun og smilede. "Stylist og fotograf" Fortalte hun. Dog havde hun ikke haft muligheden for at arbejde som nogen af delene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:30

"Det er da sådan nogle uddannelser der er vildt svære at komme ind på, er det ikke?" spurgte Jean, og var ret så imponeret over at Kala havde formået at uddanne sig allerede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:33

Kala nikkede. "Jeg aner heller ikke hvordan jeg kom ind på de uddannelser - der var mange der sikkert var bedre end mig" Sagde hun og smilede skævt. Bed sig svagt i underlæben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitimeMan 25 Jan 2010, 06:36

"Sejt.." mumlede Jean, og følte sig helt lille da hun jo stadig gik i skole, og ikke engang vidste hvad hun ville uddanne sig til når hun engang var færdig med skolen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Wuhu!! Fest xD   Wuhu!! Fest xD - Page 4 Icon_minitime

Wuhu!! Fest xD
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Fest nat- Sam
» Fest ..?