Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 04:58

T: 21.30
S: Sheria high school
O: Ingen mennesker på den her tid og skolen er meget tom og stille..
P: Se billede
V: Månen skinder og der en smule koldt

Gaderne var tomme og der var ikke tegn på at der skulle ske det store her til nat men det behøvet der vel heller ikke, ved Sheria high school var der dov ske nået hvis man altså gik forbi den gade og opdaget hvad det var der var sket. Kiggede man ned på jorden vil man opdaget nået rød der gik langs gaden og gik man efter det ville man komme om bag skolen hvor man ville finde en person med sort blå øjne som lyst i mørke, hvad han var eller mere hvem han det var ikke til og se da han sad i skyggen.
Han var igang med og spise det kun man se men det var ikke det mest normale han spise nej han var i gang med og æde sig i gennem et menneske og det var let og se hvis man altså kun se i mørke eller ville man ikke opdag ham eller hvad han havde gang i, hans ansig var farvet rødt og den samme var hans arme og tøj os mens det kun var det sorte som stadig se mere normalt ud.
Hvem han var jo han var en bloddæmon som skulle have gjort en enden på hans slut og derfor var han her men det var måske ikke helt det bedst sted og side da han let ville kun blive opdaget men det sket ikke særligt tit for der var ikke mange der kom ud på den her tid, eller der var de som levede i natten men de sagde ikke særligt meget til andre der levet i natten. Dæmon her var enlig ret ligeglad hvis der var nogle der så ham for de ville ikke kom særligt langt før han ville have fået fat i dem og der efter taget livet af dem, nej der var ikke mange der kom fra ham med livet og de der gjord var enden som ham selv eller vampyr for de havde de samme med ikke og sige meget til det af man tog en andens live.
Hvad den her dæmon hed hans navn var Victor og han var en meget gammel dæmon men han så ikke helt sådan ud men det betød vel heller ikke så meget for ham for det var jo bare en form han havde taget, ja hvis man prøve og fange ham ville han bare lave ham selv om til en anden og så kun han let begynde om igen. Et kort smile gik på hans læbe mens han var ved og være færdig med spise og han gik lige så stille ud af den lille gyde før han begyndet og gå ned af gaden, det betød ikke meget om han havde blod på sig for han ville bare kun tag hjem af og tag et bad når han nu fik lyst men det ville han ikke nu for det var ikke særlig tit af Victor havde lov til og lege og derfor bruge han altid så meget tid han nu havde magten over kroppen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 05:33

Azriel havde løbet den sidste kilometer i et hug, da lugten af blod nærmest havde slået hende i hovedet. Hun havde ikke kunnet stoppe sig selv, da hun begyndte at løbe, da hun godt kunne mærke tørsten trænge på, og at hun havde brug for lidt blod.
Lugten blev stærkere og stærkere, og hun blev lidt overrasket at hun endte op henne ved Sheria High School, da der sjældent skete nogle 'ulykker' forårsaget af væsner derhenne. Hun lod et blik gå ned på jorden, da noget mørkt havde fanget hendes opmørksomhed, og rynkede panden da hun så at det var blod.
En følelse af nogens tilstedeværelse krydsede duften af blodet, og Azriel gik hurtigt ud fra at denne person i nærheden var synderen i al det blod. Hun fulgte hurtigt følelsen, og kunne hurtigt se en person i mørket. Hun stoppede op og kunne med lethed mærke at denne person ikke var et menneske. Hun holdt lidt afstand og fulgte ham, da hun ville være sikker på at det var denne person som var skyld i blodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 05:43

Victor kiggede bare frem af mens han havde en meget ondt smile på læben og han gik bare i lommen efter hans smøger for sådan en havde han altid bruger for når han lige havde spise sig mæt, han gik i lommen efter hans ligher og han fandt efter kort tid. Han tændet stille smøgen mens han tog et kort hive og han havde det som om der var en eller anden der kiggede på ham, det pissede ham en lille smule af og han vendt sig om og opdaget det var en pige der kiggede på ham eller han kun ikke være helt sikker på det.
Han tog smøgen ud af munden mens han kiggede på hende "godaften må jeg vider hvorfor de gå efter mig" sagde han med en letter kold stemme mens han kiggede på hende og han bemærkede let hendes duft, en vampyr det kun han let opdag men han sagde ikke det store til det da han ikke var bange for dem for han var jo lidt som en af dem da han selv havde smag for menneske kød og blod. Han ventede hendes svar mens han tog et til hive af smøgen og han pustede kort ud mens hans lod den ene hånd gå i lommen, hans hånd var meget tør og klam af blodet men han var lidt ligeglad i øjeblikket da det ikke tetod så meget for ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 06:44

Azriel vidste ikke rigtig hvilket væsen denne unge mand var, men havde dog hensigter i at finde ud af det, og gøre noget ved denne blodsag. Han burde have tænkt sig om om inden han havde dræbt en person ved skolen, da dette VIL blive opdaget, og væsner skulle virkelig ikke få særlig meget opmærksomhed, for sådan nogle dumheder.
Hun stoppede hurtigt op da han vendte sig om mod hende, og havde tydeligvis opdaget hende. Hun betragtede ham let, og bevægede sig langsomt nærmere "Jeg ville da bare se hvem der har været så dum at dræbe nogen i nærheden af skolen" sagde hun med en silkeblød stemme, men med en hård og dømmende kant. Han burde virkelig ikke have gjort det, men der var jo selvfølgelig intet hun kunne gøre ved det nu. Hun stoppede langsomt op et par få meter væk fra ham, og så ham ind i øjnene. Hendes isblå øjne, var dybe, men man kunne godt se at de havde et lidt hårdt blik. Hun havde en rød kjole på, som ikke lignede nogen kjole som normale folk gik med i den tid..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 07:36

Han kom med et lille kort smile til hende og han var stille som natten for et kort øjeblik "vel skal man svar på det så det mig men jeg har ikke det store i og blive odaget for mennesker er nu ikke så kloge igen" sagde han kort mens han kiggede på hende med et kort blik "og kommer det så langt kan jeg altid lave om på min måde og så ud på" sagde han kort efter mens han trak vejret kort og han lod hånden blive i lommen mens han kiggede lidt op og ned af hende. Han ventede hendes svar mens han stadig havde blikket lukket på hende "og hvem er de overhoved hvis jeg må have lov og spøger?" sagde han kort mens han lod blikket gå væk kort og han tog et til hiv af hans smøg mens han lod blikke gå lidt i luften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitimeTirs 18 Okt 2011, 07:39

Azriel løftede et øjenbryn af denne fyr, og kunne godt mærke at han ikke var vampyr, og kunne kun være dæmon. Bloddæmon, højst sandsynligt. "Du er sgu ikke alt for klog" sagde hun lavmælt og satte hænderne i siderne "Mennesker er ikke så dumme som du tror, og de vil nok ikke glemme noget som det, helt nemt igen" forklarede hun og betragtede ham med det samme hårde blik "Mit navn er Azriel. Og hvem er du?" spurgte hun og strøg en hånd igennem sit hår for at få hendes pandehår væk fra hendes øjne, så hun kunne se denne unge mand ordentligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Empty
IndlægEmne: Sv: Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))   Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel)) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Prøver skolen for gang jeg ved ikke hvad ((Azriel))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Vi prøver igen ... Sidste gang!{Tilbage...værs...tråd? Cora}
» For tredje og forhåbentlig ikke sidste gang.
» Jeg ved ikke hvad jeg søger her til nat.. //Jezabel//
» Hvad sker der, kender jeg ikke dig? - Nick
» Første dag i skolen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Sheria high school-
Gå til: